Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri skjønt greia med kebabpizza. Hvis man vil ha kebab så kjøper man jo en kebab? Hvis man vil ha pizza så kjøper man pizza?

 

Hva er svaret ditt? Jeg er sulten for faen.

Haha, sorry da. Jeg digger kebabpizza... Ser OhEasy kom meg i forkjøpet, men jeg får si kebab.

Lenke til kommentar

Burger

 

Takk! Ble en 250g tallerken. Vurderte 333g men jeg er jo så heldig at det tar 1 minutt og 17 sekunder å gå til sjappa så hvis jeg ikke blir mett bestller jeg bare mer.

 

 

Aldri skjønt greia med kebabpizza. Hvis man vil ha kebab så kjøper man jo en kebab? Hvis man vil ha pizza så kjøper man pizza?

 

Hva er svaret ditt? Jeg er sulten for faen.

Haha, sorry da. Jeg digger kebabpizza... Ser OhEasy kom meg i forkjøpet, men jeg får si kebab.

 

 

Da blir det babb til middag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kaizo Mario World vil bli min død i 2017. Det er jeg sikker på. Finnes ikke en dritt som gjør meg mer forbanna enn de spillene her og jeg burde utvilsomt gitt opp for en halv evighet siden, men jeg greier ikke. Jeg bare må fortsette. Det er neppe særlig sunt.

Lenke til kommentar

Noen som vet ca hva det totalt koster å ta lastebillappen dersom man betaler av egen lomme om man kun har B fra før? Altså C og CE. Eneste storbilskolen i området har ikke oppgitt priser. Har en kollega som i lunsjen idag påstod ca 500.000, men det syns jeg hørtes usannsynlig mye ut. Trodde selv det var 100-150.000. Han har vært utplassert fra NAV hos oss såvidt jeg vet og har nå fått "sponsa" lastebillappen..

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Noen som vet ca hva det totalt koster å ta lastebillappen dersom man betaler av egen lomme om man kun har B fra før? Altså C og CE. Eneste storbilskolen i området har ikke oppgitt priser. Har en kollega som i lunsjen idag påstod ca 500.000, men det syns jeg hørtes usannsynlig mye ut. Trodde selv det var 100-150.000. Han har vært utplassert fra NAV hos oss såvidt jeg vet og har nå fått "sponsa" lastebillappen..

Jeg tok den i august. Betalte 30000 for C og 28000 for CE. I tillegg MÅ man ha ett kurs som heter YSK, som varer i 5 uker, og inneholder både teori, kjøring og førstehjelpskurs b.la. Har man ikke dette kurset kan man ikke kjøre for penger, dette kurset koster 35000. Så totalt 93000.

Endret av ChopperReid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...