OhEasy Skrevet 31. desember 2016 Del Skrevet 31. desember 2016 Forvent de heller utover neste uke. Forsvinner nok innen februar. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Ja, sjukt irriterende i starten av januar å ha besøk av alle disse med nyttårsforsetterd som bare klovner rundt. Godt nyttår da. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Burger, kebab eller pizza? Jeg går for det første noen sier. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 (endret) Kebabpizza Endret 1. januar 2017 av Knewt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Aldri skjønt greia med kebabpizza. Hvis man vil ha kebab så kjøper man jo en kebab? Hvis man vil ha pizza så kjøper man pizza? Hva er svaret ditt? Jeg er sulten for faen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Aldri skjønt greia med kebabpizza. Hvis man vil ha kebab så kjøper man jo en kebab? Hvis man vil ha pizza så kjøper man pizza? Hva er svaret ditt? Jeg er sulten for faen. Haha, sorry da. Jeg digger kebabpizza... Ser OhEasy kom meg i forkjøpet, men jeg får si kebab. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Burger Takk! Ble en 250g tallerken. Vurderte 333g men jeg er jo så heldig at det tar 1 minutt og 17 sekunder å gå til sjappa så hvis jeg ikke blir mett bestller jeg bare mer. Aldri skjønt greia med kebabpizza. Hvis man vil ha kebab så kjøper man jo en kebab? Hvis man vil ha pizza så kjøper man pizza? Hva er svaret ditt? Jeg er sulten for faen. Haha, sorry da. Jeg digger kebabpizza... Ser OhEasy kom meg i forkjøpet, men jeg får si kebab. Da blir det babb til middag. 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 http://www.bladet.no/nyheter/2016/12/30/Kr%C3%A6sjet-i-d%C3%B8rene-p%C3%A5-Fjellhallen-13998659.ece Beste jeg har lest i hele år Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Kjip den følelsen når man kommer hjem og mangler frontskiltet! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. januar 2017 Del Skrevet 1. januar 2017 Kaizo Mario World vil bli min død i 2017. Det er jeg sikker på. Finnes ikke en dritt som gjør meg mer forbanna enn de spillene her og jeg burde utvilsomt gitt opp for en halv evighet siden, men jeg greier ikke. Jeg bare må fortsette. Det er neppe særlig sunt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Klikker snart på videoer på vg og dagbladet. Får ALT for ofte kun sett de bedretne reklamene så stopper det opp. Siste nå var at spilleren gikk men alt var svart. Kjører chrome. Hvor vanskelig skal det være? Ironisk nok funket den direkte i Edge... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Sånn det blir når man blir eldre. Teknologi blir vanskelig. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Nja.... Mulig adblock er problemet. Men pleier å komme varsel da. Forøvrig artig at det eneste som da vises er akkurat reklamen ? Takk for tips. Hadde ikke tenkt på det. Får sjekke. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 (endret) Noen som vet ca hva det totalt koster å ta lastebillappen dersom man betaler av egen lomme om man kun har B fra før? Altså C og CE. Eneste storbilskolen i området har ikke oppgitt priser. Har en kollega som i lunsjen idag påstod ca 500.000, men det syns jeg hørtes usannsynlig mye ut. Trodde selv det var 100-150.000. Han har vært utplassert fra NAV hos oss såvidt jeg vet og har nå fått "sponsa" lastebillappen.. Endret 3. januar 2017 av Knewt Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) Noen som vet ca hva det totalt koster å ta lastebillappen dersom man betaler av egen lomme om man kun har B fra før? Altså C og CE. Eneste storbilskolen i området har ikke oppgitt priser. Har en kollega som i lunsjen idag påstod ca 500.000, men det syns jeg hørtes usannsynlig mye ut. Trodde selv det var 100-150.000. Han har vært utplassert fra NAV hos oss såvidt jeg vet og har nå fått "sponsa" lastebillappen.. Jeg tok den i august. Betalte 30000 for C og 28000 for CE. I tillegg MÅ man ha ett kurs som heter YSK, som varer i 5 uker, og inneholder både teori, kjøring og førstehjelpskurs b.la. Har man ikke dette kurset kan man ikke kjøre for penger, dette kurset koster 35000. Så totalt 93000. Endret 4. januar 2017 av ChopperReid Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Takk. Da var han jo greit på jordet. Han nevnte vel og at dersom han skulle ta lastebil, buss og henger på begge ble det ca 1,5mill... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jau.... En mastergrad 3-400k og lastebilsjåfør 500k....logikken slo til hos han! Hvorfor har du en lastebilsjåfør til kollega? Er ikke du økonom? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Jau.... En mastergrad 3-400k og lastebilsjåfør 500k....logikken slo til hos han! Hvorfor har du en lastebilsjåfør til kollega? Er ikke du økonom? Jeg kjører lastebil og har flere kolleger som er økonomer. Blant annet daglig leder... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå