Tunky Skrevet 16. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 Wait, what? Får de lov til dette? Alt er lov i Russland, I guess.. http://www.aftenposten.no/kultur/Vil-tillate-drap-og-voldtekt-pa-nytt-realityshow-611360b.html Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) <blockquote class='ipsBlockquote'data-author="IT-Henrik" data-cid="23610694" data-time="1481005444"><p><p>Bladde meg bakover for å finne denne. Må jeg steke kjøttdeigen i panne først eller blir det gjennomstekt etter bare et par minutter i ovnen? Skal se om jeg finner noe cheddar i butikken... finnes det på lavprisbutikkene eller bare Mega og Meny o.l.?Jasså, gikk ikke å sitere denne. Var IT-Henrik 8. desember. Endret 16. desember 2016 av knipsolini Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Wait, what? Får de lov til dette? Alt er lov i Russland, I guess.. http://www.aftenposten.no/kultur/Vil-tillate-drap-og-voldtekt-pa-nytt-realityshow-611360b.html Jeg ble kvalm av å lese det... men er nok bare et solid PR-triks. Det er en ansvarsfraskrivelse om det skjer noe med deltakerne, men om noen voldtar eller dreper i programmet så er eneste forskjellen at det er videobevis når de blir arrestert. Trodde først det var russiske myndigheter som ville teste ut Hunger Games. Endret 16. desember 2016 av knipsolini Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2016 (endret) Skal definitivt se Game 2: Winter Endret 16. desember 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Får ikke sove, finnes ikke trøtt. Eksamen i morgen. Nå er det så sent at jeg tror jeg må la være å sove om jeg skal ha håp om å komme meg på eksamen.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Dårlig i magen eg.... Satser på at det bare er pysisk.... . Magesjau i jula er triste greier... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Får ikke sove, finnes ikke trøtt. Eksamen i morgen. Nå er det så sent at jeg tror jeg må la være å sove om jeg skal ha håp om å komme meg på eksamen.. Fortsatt ikke trøtt... Regner med at søvnigheten slår meg hardt klokka 9 når eksamen starter. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 det gjør den nok eller rett før du må dra. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Får kjøpe meg 2-3-4 sixpacker med Red Bull og ta med inn på eksamen Lenke til kommentar
indahla Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Jeg husker en norskeksamen (må ha vært i 8. eller 9. klasse) hvor jeg la meg ned på pulten og slappet av rett etter at vi hadde fått utdelt oppgaven. Sovnet og våknet 3 timer senere... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Har eksamen i morgen men har ikke hatt noe eksamensfølelse. Og det bekymrer meg litt... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Har eksamen i morgen men har ikke hatt noe eksamensfølelse. Og det bekymrer meg litt... Går så bra så, dette kan du! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Har eksamen i morgen men har ikke hatt noe eksamensfølelse. Og det bekymrer meg litt... Går så bra så, dette kan du! Hva vet du om det? Kan hende han suger så jævelig. 9 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Får ikke sove, finnes ikke trøtt. Eksamen i morgen. Nå er det så sent at jeg tror jeg må la være å sove om jeg skal ha håp om å komme meg på eksamen.. Fortsatt ikke trøtt... Regner med at søvnigheten slår meg hardt klokka 9 når eksamen starter. Hvordan gikk det? Med både eksamen og søvnen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2016 Får ikke sove, finnes ikke trøtt. Eksamen i morgen. Nå er det så sent at jeg tror jeg må la være å sove om jeg skal ha håp om å komme meg på eksamen..Fortsatt ikke trøtt... Regner med at søvnigheten slår meg hardt klokka 9 når eksamen starter.Hvordan gikk det? Med både eksamen og søvnen. Eksamen gikk nok ganske dritt.. Holdt jeg våken men slokna så fort jeg kom hjem og sov 3 timer.. Det var digg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 Ide til julefilm: Die Hard vs. Chucky vs. Home Alone vs.The Grinch vs. Schindlers List En gremlin må forsvare en skyskraper mot en liten gutt som forsøker å stjele en dukke som har smuglet jøder ut av New York. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 Har eksamen i morgen men har ikke hatt noe eksamensfølelse. Og det bekymrer meg litt... Går så bra så, dette kan du! Har en god følelse på den, så det gikk greit. Blir spennende å se hvordan det gikk i januar. Når det gjelder min eksamen har vi bare bestått/ikke bestått, men vi må ha 60% riktig for å få bestått. Hva vet du om det? Kan hende han suger så jævelig. Haha, takk for omtanken 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 20. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2016 Kom hjem til jul idag. Mamma har flytta til ny leilighet i løpet av høsten, så jeg kom "hjem" til nytt sted. Litt deprimerende at ho har vesentlig bedre internett her enn det jeg har i kollektivet i Trondheim, der 12 stykker deler samme linje. Mamma vet knapt hvordan ho bruker internett. Haha. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2016 Kjenner på den der selv Knewt, besteforeldrene til dama får fiber på gården sin nå, de har ett nettbrett som bestemora hennes bruker til å dele Facebook spam. Vi har 4G mobilt bredbånd fra Telia hjemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå