Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker strålende å ikke spise så mye i selskap/ferier når man faktisk ikke kan spise mye av det som står på bordet pga matallergi ;) Noen fordeler kan man si at vi har.

 

Apropos trening; så min kjære gjøre benkpress forleden, og jeg som ikke har peiling på vektløfting av noe slag endte opp fnisende. Det ser jo virkelig ikke bra ut med en sånn positur! :p

Lenke til kommentar

Har igjen 11 feriedager i 2016 - skal ta ut 0. Kan føre over noen av dagene til neste år - skal føre over 0. Jeg merker det er helt uaktuelt å stresse med det tullet her for og få noen ekstra feriedager neste år, for jeg bruker de jo ikke lell. Har null behov for ferie. Jobb kun!

Lenke til kommentar

Siste eksamen i dag. Gikk på en økonomisk matte-smell igår, hvor jeg satser på at jeg får D eller E. I dag derimot er følelsen av kontroll stor og jeg satser på A eller B! 

 

19.00 i kveld er skoleåret over og det skal festes noe så djevelsk. 3-4 arbeidsdager igjen og nesten 1 måned fri  :cool:

Lenke til kommentar

4 timers skriftlig + en tre ukers hjemmeeksamen. Har bare vært et interessant fag hvor vi har hatt mange gode runder i fellesskap med drøfting og diskusjoner. 

 

Sitter på universitetet og ser på noen små stikkord, snakker med medstudenter og tar det lungt fram til klokka 1500! Deilig da :)

Lenke til kommentar

Gleder meg sykt til ferie nå. Har ikke vært så lite motivert for skolearbeid siden VG3 - og det gikk som så som så med VG3-karakterene. Ugh, tror jeg lener meg litt for mye at jeg allerede har fått tilbud om jobb fra sommeren av.

 

Jeg har nå også fått bekreftelse på at "julegaven til meg selv" (bassforsterker) er ferdigprodusert og kan sendes fra Finland så fort de har registrert betaling. :D Woop.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...