banansplitt™ Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Blir nachos for min del en eller annen dag her, ja! Mexikansk gryte i dag og schprøstekt laks med setterrømme og soyasaus i morgen. Satser på torsdag! Endret 6. desember 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Nachos med ranch dressing her på fredag Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Faen, jeg sulten av dette! Men har bare knekkebrød og smøreost på rommet... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hvordan lager du ranch dressingen? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Funker strålende å ikke spise så mye i selskap/ferier når man faktisk ikke kan spise mye av det som står på bordet pga matallergi Noen fordeler kan man si at vi har. Apropos trening; så min kjære gjøre benkpress forleden, og jeg som ikke har peiling på vektløfting av noe slag endte opp fnisende. Det ser jo virkelig ikke bra ut med en sånn positur! Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Blir nachos for min del en eller annen dag her, ja! Mexikansk gryte i dag og schprøstekt laks med setterrømme og soyasaus i morgen. Jeg pleier vanligvis ikke kommentere skrivefeil men her endres jo meningen totalt. Hunderømme??? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Plutselig hadde jeg 52 timer avspasering. Feil i programmet på jobb gjorde at de hadde registrert for lite fleksitid på meg da har en tendens til å jobbe lenger en vanlig på dagene. Får ikke lov å overføre mer 30 av de til neste år så nå blir det tvangsfri et par dager denne måneden Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Har igjen 11 feriedager i 2016 - skal ta ut 0. Kan føre over noen av dagene til neste år - skal føre over 0. Jeg merker det er helt uaktuelt å stresse med det tullet her for og få noen ekstra feriedager neste år, for jeg bruker de jo ikke lell. Har null behov for ferie. Jobb kun! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Har fast 100 dager uten sukker i januar og utover, samt "grønn november"(dvs kjøttfri) jeg Er ikke januar og februar jævlig nok fra før? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Hvorfor er januar og februar jævelig? Da er vi gjennom novembermørket og juledepresjonen, tænesesongen er rett rundt hjørnet også. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Dere ja. Vi har ikke sol før 22.februar. Woohoo Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 Ikke la dere lure av sola. Er dritkaldt fram til mai. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2016 Del Skrevet 7. desember 2016 (endret) Ble visst pizza og kake tidligere "i dag". Diet starts tomorrow Endret 7. desember 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Siste eksamen i dag. Gikk på en økonomisk matte-smell igår, hvor jeg satser på at jeg får D eller E. I dag derimot er følelsen av kontroll stor og jeg satser på A eller B! 19.00 i kveld er skoleåret over og det skal festes noe så djevelsk. 3-4 arbeidsdager igjen og nesten 1 måned fri Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Ferdig 19? Ka skal du gjøre fra nå til 19? Og syko tidlig du var ferdig med en A eksamen da??? Edit: Muntlig kanskje? Endret 9. desember 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 4 timers skriftlig + en tre ukers hjemmeeksamen. Har bare vært et interessant fag hvor vi har hatt mange gode runder i fellesskap med drøfting og diskusjoner. Sitter på universitetet og ser på noen små stikkord, snakker med medstudenter og tar det lungt fram til klokka 1500! Deilig da Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 (endret) Gleder meg sykt til ferie nå. Har ikke vært så lite motivert for skolearbeid siden VG3 - og det gikk som så som så med VG3-karakterene. Ugh, tror jeg lener meg litt for mye at jeg allerede har fått tilbud om jobb fra sommeren av. Jeg har nå også fått bekreftelse på at "julegaven til meg selv" (bassforsterker) er ferdigprodusert og kan sendes fra Finland så fort de har registrert betaling. Woop. Endret 9. desember 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 14 desmber er det juleferie til 11 januar! Det skal bli digg! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. desember 2016 Del Skrevet 9. desember 2016 Ferie. Fuck yah! Lett eksamen, med 4 sider på data på rundt 2 timer. Fin fint! God jul a ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå