Tunky Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Jepp. Kjenner til det, Jotun. Gikk et år på ingeniørstudier på NTNU først. Der var det ukentlige, obligatoriske innlevering i alle 4 fag, forelesninger og øvingstimer hver dag osv. Nå er det ganske mye mindre. Har bare to fag til våren. Tror begge foreleserne mine egentlig holder til på andre universiteter/høgskoler, så det er vel derfor de har samlet opp alt på 1/2 dager. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Enkel middag med kjøttdeig folkens bortsett fra lasagne, pizza, mexikansk gryte og bolognese? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Enkel middag med kjøttdeig folkens bortsett fra lasagne, pizza, mexikansk gryte og bolognese? Chiligryte? Bønner, chili, tomat og litt salat? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Nachos Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Aldri spist nachos før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Kjipt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Nachos er like forbanna godt som det er enkelt. Bedre enn taco, og det fungerer bedre til øl au. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det ble babb. Unnskyldningen denne gangen var at jeg ikke har tid til å kaste bort lesetid på å lage mat. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Babb...... DET fikk eg lyst på nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Ikke jeg lenger. Har gjort det til en vane å slenge på en stor porsjon pommes frites til stor kebab. Nå ligger jeg i senga som en fuckings slange og fordøyer byttet mitt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Nachos er like forbanna godt som det er enkelt. Bedre enn taco, og det fungerer bedre til øl au. Støttes. Om man har keramiske tallerkener er det bare å sette ovnen på grill-funksjon og max varme, hive noe chips på tallerkenen etterfølgt av kjøttdeig og ost. Sett tallerkenen rett i ovnen, når de øverste chipsene er nesten brent / osten godt smeltet, så er det klart (2-3 minutt). Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 enkleste måltidet med kjøttdeig er å steike kjøttdeigen, for deretter å spise den. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Hadde nachos her for et par dager siden, sykt godt med revet cheddar ost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Nachos er tha bomb. Kan legge på så mye digg! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Inkludert fett da eller? Planen er å starte med å slimme down i dag. Er ikke overvektig, men skulle gjerne hatt litt flatere mage. Tenker jeg må ned 8-10kg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Inkludert fett da eller? Planen er å starte med å slimme down i dag. Er ikke overvektig, men skulle gjerne hatt litt flatere mage. Tenker jeg må ned 8-10kg. Og det finner du ut at du skal gjøre i desember? 1. Det er jul, faen skal du spise i jula? 2. Det er et halvt år til bikinisesongen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Enig der, men har du lyst har du lov. Har selv gått av 8 kg siden september og forventer å ta på meg 2 i jula igjen. De resterende 6 + 2 som skal av, har jeg god tid på ? Jula er hellig og en uke som skal nytes. Skal tilbringe halve julen i Paris, så usikker på hvor mye vi momser der da. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Absolutt. Kommer til å være dager jeg kommer til å spise mer, sånn er det egentlig hver eneste ferie, men siden jeg skal passe vekten så er det lettere å spise litt mindre. Det viktigste er nok å holde meg unna sjokolade og brus (blir nok noe lettbrus). Vil starte tidlig for å se an hvor mye jeg faktisk går ned i vekt. Merka at de siste kiloene var sykt harde i vår. I tillegg så vil jeg være ferdig i god tid sånn at jeg kan konsentrere meg om musklene når vi kommer til sommeren Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Har fast 100 dager uten sukker i januar og utover, samt "grønn november"(dvs kjøttfri) jeg Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Ja jeg er sent til dansen, men få ting er mer digg enn nachos. Tror jeg nesten må ordne meg det i morgen nå som dere snakker om det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå