Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Jepp. Kjenner til det, Jotun. Gikk et år på ingeniørstudier på NTNU først. Der var det ukentlige, obligatoriske innlevering i alle 4 fag, forelesninger og øvingstimer hver dag osv.

 

Nå er det ganske mye mindre. Har bare to fag til våren. Tror begge foreleserne mine egentlig holder til på andre universiteter/høgskoler, så det er vel derfor de har samlet opp alt på 1/2 dager.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nachos er like forbanna godt som det er enkelt. Bedre enn taco, og det fungerer bedre til øl au.

Støttes.

Om man har keramiske tallerkener er det bare å sette ovnen på grill-funksjon og max varme, hive noe chips på tallerkenen etterfølgt av kjøttdeig og ost.

Sett tallerkenen rett i ovnen, når de øverste chipsene er nesten brent / osten godt smeltet, så er det klart (2-3 minutt).

Lenke til kommentar

Enig der, men har du lyst har du lov. Har selv gått av 8 kg siden september og forventer å ta på meg 2 i jula igjen. De resterende 6 + 2 som skal av, har jeg god tid på ?

 

Jula er hellig og en uke som skal nytes. Skal tilbringe halve julen i Paris, så usikker på hvor mye vi momser der da.

Lenke til kommentar

Absolutt. Kommer til å være dager jeg kommer til å spise mer, sånn er det egentlig hver eneste ferie, men siden jeg skal passe vekten så er det lettere å spise litt mindre. Det viktigste er nok å holde meg unna sjokolade og brus (blir nok noe lettbrus).

 

Vil starte tidlig for å se an hvor mye jeg faktisk går ned i vekt. Merka at de siste kiloene var sykt harde i vår. I tillegg så vil jeg være ferdig i god tid sånn at jeg kan konsentrere meg om musklene når vi kommer til sommeren :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...