Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønte det :p

Født den siste halvdelen av 90-tallet. Og siden vi snakker om 90-tallet; husker hvor morro Spyro på Playstation 1 var. Faen, savner den tiden noe sykt. Ingen bekymringer i barnehagealder. Så trist å tenke på at man ikke kan gå tilbake  :cry:

 

Vær tålmodig, du kommer dit igjen når du blir gammel. Kan ikke prate, skjønner ikke hva som skjer, driter på deg, får servert mat du egentlig ikke vil ha, og kan ikke gå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Skjønte det :p

Født den siste halvdelen av 90-tallet. Og siden vi snakker om 90-tallet; husker hvor morro Spyro på Playstation 1 var. Faen, savner den tiden noe sykt. Ingen bekymringer i barnehagealder. Så trist å tenke på at man ikke kan gå tilbake  :cry:

 

Ikke Spyro, men minst like mye nostalgi!

Lenke til kommentar

Ikke veldig stor fan av Crash Bandicoot (ikke fordi jeg ikke likte det, bare aldri blitt "kjent" med serien), men jeg hadde ett av spillene (riktignok på Xbox Crystal på midten av the 00s). Husker ikke så veldig mye annet enn at man måtte løpe etter denne dama som løpte inn på en sti i skogen som var full av feller. Husker også Sonic Heroes på Xbox. Good times  :sleep2:

 

 

HVEM KAN GLEMME SHREK?!

 

Litt fra nyere tider dette, menmen.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Ethvert menneske som fullfører Super Ghouls 'n Ghosts på under 50 minutter har gjort seg fortjent til udødelighet. Totalt overlegent!

 

 

Forresten lite som slår Donkey Kong. Donkey Kong Country, Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest, Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble!, Donkey Kong Country Returns og Donkey Kong Country: Tropical Freeze er alle inne på min liste over tidenes 10 beste spill, med Diddy's Kong Quest som det aller, aller beste av de. Dixie Kong's Double Trouble! står igjen som et av de mest undervurderte spillene noensinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...