ProphetSe7en Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 Noen her som vet hvor man kan få sett klipp av da Iskrigerne spilte fotballkamp mot Vålerenga fotball? Ligger det ikke på sumo? De har forøvrig en gratis måned nå om du ikke vil betale for sumo. Finner ikke gratis sumo? Bare underholdning som er gratis. https://sumo.tv2.no/kjoep/sumo-premium-maned-1-253/bruker/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 Dagens premie på bingo. Me tror det er et penisstativ/penisholder.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 (endret) Ser sånn ut med mine øyne ja Endret 3. desember 2016 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 Bingo faktisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 You're to young.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 Skjønte det Født den siste halvdelen av 90-tallet. Og siden vi snakker om 90-tallet; husker hvor morro Spyro på Playstation 1 var. Faen, savner den tiden noe sykt. Ingen bekymringer i barnehagealder. Så trist å tenke på at man ikke kan gå tilbake Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2016 Skjønte det Født den siste halvdelen av 90-tallet. Og siden vi snakker om 90-tallet; husker hvor morro Spyro på Playstation 1 var. Faen, savner den tiden noe sykt. Ingen bekymringer i barnehagealder. Så trist å tenke på at man ikke kan gå tilbake Vær tålmodig, du kommer dit igjen når du blir gammel. Kan ikke prate, skjønner ikke hva som skjer, driter på deg, får servert mat du egentlig ikke vil ha, og kan ikke gå. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Så lenge jeg får spille Playstation 1 så går det nok fint Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Skjønte det Født den siste halvdelen av 90-tallet. Og siden vi snakker om 90-tallet; husker hvor morro Spyro på Playstation 1 var. Faen, savner den tiden noe sykt. Ingen bekymringer i barnehagealder. Så trist å tenke på at man ikke kan gå tilbake Ikke Spyro, men minst like mye nostalgi! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Ikke veldig stor fan av Crash Bandicoot (ikke fordi jeg ikke likte det, bare aldri blitt "kjent" med serien), men jeg hadde ett av spillene (riktignok på Xbox Crystal på midten av the 00s). Husker ikke så veldig mye annet enn at man måtte løpe etter denne dama som løpte inn på en sti i skogen som var full av feller. Husker også Sonic Heroes på Xbox. Good times HVEM KAN GLEMME SHREK?! Litt fra nyere tider dette, menmen. Endret 4. desember 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Det er vel spillet jeg spilte gjennom Uncharted 3. Har også noen vage minner fra barndommen av det også. Tror ikke jeg hadde det selv, men spilte det hos andre. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Christ almighty. Mye av det som kalles nostalgi i denne tråden har jeg ganske friskt i minnet. Ikke på tide å dra opp Shrek helt enda. Slutten av 80-tallet på meg Mr. P Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 CRASH BANDICOOT!!! <3 Kanskje det beste platform/arkadespillet i verden, bare slått av mesteren selv: Donkey Kong på SNES. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Mario? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Ethvert menneske som fullfører Super Ghouls 'n Ghosts på under 50 minutter har gjort seg fortjent til udødelighet. Totalt overlegent! Forresten lite som slår Donkey Kong. Donkey Kong Country, Donkey Kong Country 2: Diddy's Kong Quest, Donkey Kong Country 3: Dixie Kong's Double Trouble!, Donkey Kong Country Returns og Donkey Kong Country: Tropical Freeze er alle inne på min liste over tidenes 10 beste spill, med Diddy's Kong Quest som det aller, aller beste av de. Dixie Kong's Double Trouble! står igjen som et av de mest undervurderte spillene noensinne. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Holy schnaps for en timeplan jeg får til våren. Elsker å være student. Mandag: 08-12 hver uke. 13-17 annenhver uke. Tirsdag: 9-14 annenhver uke. Onsdag: Fri, med unntak av èn onsdag i løpet av semesteret. Torsdag: Fri. Fredag: Fri. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Økonomi Knewt? Stavanger? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 "Fri" Hehe. Jada. "Feil" innstilling. Burde vel skrevet "Forelesningsfri". Blir vel antagelig noe selvstudier, og mye jobb. Penger er kjekt å ha. Økonomi Knewt? Stavanger? Økonomi. Trondheim. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. desember 2016 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2016 Mhmmm.. Kona gikk jo økonomi. Var jo "nesten aldri" undervisning. Vesentlig mindre enn for meg når eg gikk på ingeniørskolen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå