Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette semesteret har jeg innsett at det ikke blir toppkarakterer uansett, så jeg stresser ikke. Deilig det framfor å ha stor fallhøyde!

 

Er litt todelt her, har to fag, der jeg i det ene faget går for A/B, mens det andre faget blir jeg fornøyd så lenge jeg står... :p

 

Må ta meg sammen snart. Kan ikke holde på med skippertak semester etter semester! Må jo nesten dårlige karakterer nå for at jeg endelig skal ta meg sammen. Hjelper ikke på motivasjonen til å lese tidlig i semester når skippertak har funket alt for bra tidligere...

Lenke til kommentar

 

Dette semesteret har jeg innsett at det ikke blir toppkarakterer uansett, så jeg stresser ikke. Deilig det framfor å ha stor fallhøyde!

 

Er litt todelt her, har to fag, der jeg i det ene faget går for A/B, mens det andre faget blir jeg fornøyd så lenge jeg står... :p

 

Må ta meg sammen snart. Kan ikke holde på med skippertak semester etter semester! Må jo nesten dårlige karakterer nå for at jeg endelig skal ta meg sammen. Hjelper ikke på motivasjonen til å lese tidlig i semester når skippertak har funket alt for bra tidligere...

 

 

Det samme har jeg sagt til meg selv i hver eneste eksamensperiode de siste 3,5 åra. :D

Lenke til kommentar

 

Noen som har vært på ullared? Sitter i bilen på vei dit nå :p

Damn, tøft. Du får gi en update på det når du er ferdig. Har jo fått lyst å sjekke det ut etter TV-programmet

Kom hjem igår. Synes det var veldig bra. Var jo mest kjerringa som ville ta juleshoppingen der. Torsdag var det egentlig ganske rolig og chill. Fikk kjøpt alt av gaver, klær etc. Overnattet på hotellet (som forøvrig var mycket bra) og tok deretter alt av mat/snus-shopping dagen etter. Da var det jo fredag og forståelig nok en god del mer folk. Om man skal dit må man bare være innstilt på at det tar tid og at man må brøyte seg litt vei. Begynte å bli mannevond mot slutten men dama er heldigvis såpass smart at hun ser når jeg begynner å bli irritert på alle andre mennesker og sender meg da i sportsbaren for øl og pølse pitstopp. 

 

Overall digget jeg egentlig Ullared. Her får du mer eller mindre alt du noen gang trenger å kjøpe til latterlig lave priser. Det er ikke det jævligste stedet på denne jord (da har man neppe reist veldig mye, blir mer mannevond av en helg i NY) men det krever en del tålmodighet og planlegging for å få det beste ut av turen. Blir nok fort en tur dit til på nyåret.

 

Bonus: De som er i showet jobber faktisk der, selv nå etter at de har blitt "famous". Slo av en prat med Morgan (som er en veldig trivelig kar). Var ingen tv-kameraer der når jeg var der, har på følelsen at de kun filmer de travleste dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Forøvrig deilig å se at Ødegaard ikke er involvert i football leaks men heller tok den moralsk riktige veien og betalte full skatt, i motsetning til stjernene som tydeligvis mener de fortjener å tjene enda mer enn de allerede gjør. Skjedde det noe med Messi når han ble tatt for skatteunndragelse eller fikk han forhandlet seg fram til en god deal med myndighetene? Tenker i forhold til hva slags eventuell straff vi kan forvente oss..

 

Edit: Ser nå at Messi måtte betale restskatt og fikk en betinget fengelsdom.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Er det ikke snakk om at det er benyttet samme smutthull i alle disse sakene? De sammenligner det jo med Messi-saken og det de gjorde var å opprette et selskap i Panama for å administrere sponsorinntekter og deretter rapporterte de inn lavere beløp enn de skulle. Synes nå det minner mer om skatteunndragelse enn noe annet. Er vel også derfor Messi ble dømt til å betale tilbake skatt unndratt i tidligere år? Ser Jorge Mendes har blitt dratt inn i saken også så da er det jo mulig at det kommer flere avsløringer framover også.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Klipp. 

Haha, tøft. Kjenner at jeg fikk enda mer lyst til å sjekke ut plassen. Syns generelt det kan være moro på slike plasser, og at det er såpass kjent fra TV i tillegg gir meg enda mer lyst. Mitt problem er at jeg ikke har tenkt å legge opp en ferie til Sverige og spesielt direkte til Ullared de nærmeste årene, så får liksom aldri kommet meg dit. Kanskje klaffer det en gang! Takk for at du tok deg tid til å skrive litt av opplevelsen :)

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Bare hyggelig det og forhåpentligvis gir det kanskje et litt mer nyansert bilde enn folk flest får inntrykk av fra tv-serien. Er ikke bare harry-folk der selvom det ofte ser sånn ut (hadde dette inntrykket selv etter å ha sett litt på tv-serien). Om du noen gang drar over grensa til Strømstad så er det definitivt verdt det å kjøre 2 timer ekstra til Ullared. Rett over grensa er det vel nesten ikke verdt å dra lenger. Når det begynner å bli varmere i lufta på nyåret har jeg og madammen tenkt å ta oss en ny tur. Da drar vi nok innom Gøteborg først og er der 1-2 dager (Liseberg, spa etc) før vi tar 2 dager i Ullared.

De to mest negative tingene med Ullared: 

- Man blir mannevond

- Helt jævlige farger på skiltene (men det går jo igjen i Sverige)

 

Positive:

- Latterlig billig (Epoq mint som koster meg typ 90,- i Norge og 50,- på grense koster 30,- boksen på Ullared)

- De har ALT

 

Protips:

Ikke kjøp Morgans Partysnacks med mindre du har tenkt til å ha den utstilt. Den er så utrolig salt at man trenger minst 5 halvlitere om man skal kvele en pose.

Endret av KANE2009
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...