Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve meg på noen lokale italienske juletradisjoner så jeg kjøpte det mest utbredte julegodteriet her, som heter Torrone

 

 

Det er jo HELT helt forjævlig. Det er hvit nougat med nøtter i, som i utgangspunktet høres godt ut, men det er som å bite inn i rent sukker. Det er trolig det søteste jeg har smakt. 

 

Marengs med nøtter og ekstra sukker.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve meg på noen lokale italienske juletradisjoner så jeg kjøpte det mest utbredte julegodteriet her, som heter Torrone

 

 

Det er jo HELT helt forjævlig. Det er hvit nougat med nøtter i, som i utgangspunktet høres godt ut, men det er som å bite inn i rent sukker. Det er trolig det søteste jeg har smakt.

 

Marengs med nøtter og ekstra sukker.

Du får det høres ut som en dårlig ting.

Lenke til kommentar

Og jeg irriterer meg grønn over alle disse helvetes småbarnsforeldrene som på død og liv skal gå 3-4 barnevogner i bredden.

Barnevognsmafiaen er samme type folk som er badehettemafiaen i svømmehaller... Holder seg i bredden mener de har full rett på hele plassen. Bare fortsett rett frem, og se stygt på de.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har vært der selv, var tv-team der og greier. Er ikke så spesielt, se for deg et kjøpesenter, bare at alt er i en og samme butikk. Det som derimot var jævla spesielt var å se en haug med tenåringer stå å ta bilder og video av at en fyr (en av de som hadde sånn reiseprogram) la mer brød i hyllene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...