AllFather Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Kjerringen ville ha ny mobil og en liten frekk gave til morningen den 24. Så jeg kjøpte hun en iPhone 7 128gb og en utgave av Dølle Døck bladet på finn.no Satser på hun blir fornøyd. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Virker som en bra gave det ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Julekort i boks. Det er tøft å være familiefar med alle de medfølgende krav....Du sender julekort til barna dine?Kun barnebarn. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Trodde AllFather var eldst her :s Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 (endret) AllFather er sønnen min. Og ingen her er overrasket over at han er en bastard? Endret 30. november 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Egentlig ikke overraskende nei, virker ikke som om du har oppdratt ham ordentlig. Så da må han jo være en bastard. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Tenkte jeg skulle prøve meg på noen lokale italienske juletradisjoner så jeg kjøpte det mest utbredte julegodteriet her, som heter Torrone Det er jo HELT helt forjævlig. Det er hvit nougat med nøtter i, som i utgangspunktet høres godt ut, men det er som å bite inn i rent sukker. Det er trolig det søteste jeg har smakt. Marengs med nøtter og ekstra sukker. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Oh for sent ute til 90talls festen. https://www.youtube.com/watch?v=wq1PC9pZ7Z0 #tider. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Tenkte jeg skulle prøve meg på noen lokale italienske juletradisjoner så jeg kjøpte det mest utbredte julegodteriet her, som heter Torrone Det er jo HELT helt forjævlig. Det er hvit nougat med nøtter i, som i utgangspunktet høres godt ut, men det er som å bite inn i rent sukker. Det er trolig det søteste jeg har smakt. Marengs med nøtter og ekstra sukker. Du får det høres ut som en dårlig ting. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Universitetet jeg går på har to pizzabakere som er ansatt på fulltid for å lage pizzaer i kantina hver jævla dag. Og ja, det eneste du kan få i kantinen på et italiensk universitet er: pizza og pasta. Det er ikke rart man blir tjukk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Man blir ikke tjukk av å spise pizza og pasta. Men hvis man spiser for mye pizza og pasta.... Da er man ille ute. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Noen som har vært på ullared? Sitter i bilen på vei dit nå Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Og jeg irriterer meg grønn over alle disse helvetes småbarnsforeldrene som på død og liv skal gå 3-4 barnevogner i bredden. Barnevognsmafiaen er samme type folk som er badehettemafiaen i svømmehaller... Holder seg i bredden mener de har full rett på hele plassen. Bare fortsett rett frem, og se stygt på de. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Noen som har vært på ullared? Sitter i bilen på vei dit nå Damn, tøft. Du får gi en update på det når du er ferdig. Har jo fått lyst å sjekke det ut etter TV-programmet ? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Har vært der, dessverre. Et av de jævligste stedene på denne planeten Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Haha, er det så intenst? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Har vært der selv, var tv-team der og greier. Er ikke så spesielt, se for deg et kjøpesenter, bare at alt er i en og samme butikk. Det som derimot var jævla spesielt var å se en haug med tenåringer stå å ta bilder og video av at en fyr (en av de som hadde sånn reiseprogram) la mer brød i hyllene. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Kan vel sammenlignes med Wal-Mart i USA om du har vært på det. Bare svenskeharry og ikke USA-harry. Mange triste folk. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Leverte min siste eksamen i dag. Juleferie here I come!!! 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Grattis! Det var tidlig må jeg si, digg. Jeg er ferdig med studier, første jul på en del år uten eksamensstress. Men dama har fortsatt et par år igjen, og hennes eksamensstress smitter over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå