Espp Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Jeg har vært opptatt hele dagen, sa jo det tidligere (i går eller i overgår). Var på butikken tidlig i morges og handlet inn masse usunt, så låste jeg meg inne hjemme og snurret Dragon Age. Har brukt hele dagen framfor min nye TV med mitt nye spill. Har hatt noen avsporinger hvor jeg har skrevet kjapt her eller i spillkatagorien, men ellers har jeg spilt og spist! Planen for i morgen? Spille like mye. Til helgen har jeg masse planer, så da blir det ingenting og neste uke er det jobb igjen. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 I dag har jegvært opptatt med å hylle Satan. Hørest skummelt ut! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Kommer litt an på hvordan du gjør det. Hyller satan med musikken jeg hører på støtt og stadig, selv om det er svært lite som er direkte black. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Det er ikke noe for smågutter for å si det sånn. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 Selvsagt ikke, smågutter vil kirken gjerne ha for seg selv. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. desember 2014 Del Skrevet 10. desember 2014 I dag har jegvært opptatt med å hylle Satan. Jeg merket det, du forstyrret meg under kampen. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Jeg så den siste Hobbit-filmen i dag istedet for Champions League (vel, fikk med meg siste 35 av Roma-City ). Anbefales! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Impaled Nazarene altså. Kjøremusikk deluxe! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Me har heildagsprøve i nynorsk, og det er keisamt. Kva skal eg gjera med det? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Skrive en stil, og ikke sitte på forumet? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Skrive en stil, og ikke sitte på forumet? #Multitasking Det går nok fint Ta deg en runk. Kva hadde læraren sakt då, tru? Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Ingenting. H*n hadde joina deg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Skrive en stil, og ikke sitte på forumet? #Multitasking Det går nok fint Får dere bruke internett på heldagsprøve? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Fant plutselig ut at en av mine beste kamerater er i byen. Da ble det brått slutt på lesing ja Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Ingenting. H*n hadde joina deg. Da er det nok best å la være... Skrive en stil, og ikke sitte på forumet? #Multitasking Det går nok fint Får dere bruke internett på heldagsprøve? Ser slik ut Lenke til kommentar
blured Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 (endret) Noctua: Har du tilgang til Nyno? (Husker ihvertfall at jeg fikk greit bruk for det da jeg gikk på VGS ) Endret 11. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Livet har ikke vært det samme siden piratebay ble tatt ned.:/ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Trenger ikke TPB for å laste ned Finnes alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå