Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

I alle andre land enn Norge står man til høgre og går til venstre.

 

I Sverige ble eg satt grundig på plass et par ganger før eg skjønte gangen i det.

 

Funker knall men det innebærer jo at folk skal ta hensyn til andre noe nordmenn ikke helt vet hva er.....her tror vi hensyn et å skule....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For typ 20 år siden stod folk til høyre på rulletrappen, hadde ikke skoene på setet foran seg og holdt som regel kjeft under offentlig transport. Nå er det faen meg rene jungelen der ute, ihvertfall her i Oslo. Nei, alt var ikke bedre før, men folk var ihvertfall høflige og tok hensyn til folk rundt seg. Og jeg irriterer meg grønn over alle disse helvetes småbarnsforeldrene som på død og liv skal gå 3-4 barnevogner i bredden.

RANT OVER

Lenke til kommentar

Fra fotballfolkets 90-tallshjørne til reisehjørne. Noen som har tips til sjuke ting å gjøre i Tokyo, Osaka og Kyoto? Har vært i Tokyo før, men det var på jobb og da fikk jeg ikke gjort så mye rart. Bortsett fra å prøve alle de forskjellige knappene på dassen, spise nudler med kattekjøtt og sånn. Gjerne fotballrelatert også, hvis det finnes. 

Lenke til kommentar

Will do. Har som sagt vært der en gang, og det var helt fantastisk. Det var på forhånd landet jeg hadde mest lyst til å besøke, og det endret seg ikke etter å ha vært der. Var bare i Tokyo den gangen for å spille inn en musikkvideo, og fikk dessverre ikke opplevd mer av landet men det skal endre seg nå (i mars). Et veldig merkelig land, og hvis du har sett Lost in Translation så kjente jeg meg faktisk ekstremt igjen i den filmen da jeg var der :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Jeg skulle likt å visst hva som går rundt i hodene på de som designer veinettet her i Rogaland.

Bussfeltet midt i veien, rundkjøringer på E39 osv. Helt syke tilstander

 

For å ikke snakke om at de gjør det for lett for folk å snike i kø. 

Vi har garantert Norges verste sjåfører her i distriktet, og i tillegg eksisterer det ikke køkultur:

"Det er greit å snike, jeg har mye mer lyst til å komme hjem til middag enn de 200 bilene jeg akkurat blåste forbi og så presset meg inn foran"-mentalitet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...