Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Finnes apper til telefonen som gjør nesten samme jobben, og det helt gratis(og uten å gi deg støt).

Den ene jeg hadde kunne deaktiveres X antall skritt med (satt den som regel til 30), eller gjenskape et bilde av f.eks. en gjenstand på kjøkkenet. 

Lenke til kommentar

Hei bloggen!

 

Aiaiai. For å forklare først: jeg tar ekstremt godt vare på tingene mine. Den minste ripe i noe jeg eier og jeg klarer ikke tenke på noe annet. Noen sier jeg har en sykdom, de om det. Jeg er typen som kjøper ny Xbox hvis det kommer en liten ripe i den. True story. I dag var jeg på skolen med min nye 14.000kr pc finansiert ufrivillig av Lefdal. Jeg legger den oppå håndkleet på bag'en min, for jeg pakker laptopen inn i et håndkle før jeg putter den inn i pc vesken for å unngå skader. Så skjer det. Den ligger litt ustø og jeg ser den skli av. Alt gikk i sakte film før den treffer bakken og skraper seg opp bortover skolegulvet. Jeg er usikker på hvor lang tid det tar før jeg greier å komme meg tilbake fra dette.

 

 

 

Ellers folk jeg hater i dag:

- Feite folk i rulletrappa

- Folk som tar ukeshandelen i fuckings rushtia

  • Liker 1
Lenke til kommentar

På mitt lokale kjøpesenter så går rulletrappen (det er vel egentlig ikke en trapp riktignok) så jævlig sakte. Det er en slak oppoverbakke, og av en eller annen grunn orker ingen å gå opp den. Evt er det bare en jævlig fin plass å ta pause. De aller færreste har noen omtanke for andre, og står gjerne i midten eller to i bredden. Jeg er høflig nok til å si unnskyld når jeg skal forbi, men må innrømme at jeg har en skitten fantasi om å bare brøyte meg vei oppover. Forøvrig er dama en som stopper opp i rulletrappa, uansett om det går nedover og faen så tregt, fordi vi "ikke har dårlig tid". Men jeg kan finne en million andre steder jeg ønsker å være enn å stå i en rulletrapp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...