AllFather Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Shopping ? Trodde Jotun var mann , får begynne å si Jorunn istedenfor Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Handler håndvåpen. En liten sidehobby eg har. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Sykt mye juleforberedelser allerede fra starten av november. Om noen år starter vel forberedelsene og pyntingen rett etter forrige jul... Lenke til kommentar
Samara Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Syns november er sent mtp hva mange av butikkene har gjort tidligere med å begynne i september. Men også bra! Eller tenkte du på private nå? Jeg ble ferdig med julegavene for et par uker siden. Veldig fint, faktisk. Men innpakking, pynting og alt annet av jul venter jeg med til neste helg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Alltid ferdig med julegavene før desember. Er så chill Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Syns november er sent mtp hva mange av butikkene har gjort tidligere med å begynne i september. Men også bra! Eller tenkte du på private nå? Begge egentlig. Er jo den kommersielle delen som påvirker folk privat. Pepperkaker har jo vært i butikkene i sikkert 2 måneder nå. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Det er helt greit for meg, da kommer doble sjokoflarn og Hamar julebrus tidligere i butikken ? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Ååh, jeg gleder meg til jul Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 3 nye biffer til 50%. Drar inn mer biff på halv pris enn jeg greier å spise! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Går du berserk hos Kiwi eller noe? 50% kurven? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 50% diskene på Rema, Meny, Coop Prix. Tar alltid runden etter nattevakt, mye penger å spare Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 He he Sett bortifra det økonomiske, så er det ikke dumt å kjøpe biff som er på eller nær utløpsdato. Den blir ikke skikkelig god før den har gått ut uansett, da er den fin og mør. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Jeg blir alltid overrasket over de voldsfantasiene vanlige folk kommer med i kommentarfeltene når det overgrepssaker slik som den som er nå. Det er ikke grenser for hva vanlige folk foreslår, selv det som virker som bestemødre og småforeldre. Altså, jeg skjønner reaksjonene, men blir alltid litt sjokkert. Det er som å se de små dyrene fra South Park. - De burde få dødsstraff! - Nei, de burde råtne i et hull! - Nei, de burde bli pint med strøm til kjønnsorganene! - Nei, vi burde kutte av dem kjønnsorganene, stappe det ned i halsen på dem og la dem kveles! - Ja, og så må vi ta en slange, gi den aids og... osv. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Det er jo ingenting. Du skal se når noen skader dyr, dæven da tar det av. Leste en del av det som skjedde før helgen med de hundene og videoen, helt syke ting som blir sagt. Politiet måtte møte opp og bortvist folk fra utsiden av huset til "mishandlerne" siden folk møtte opp for å redde hundene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 He he Sett bortifra det økonomiske, så er det ikke dumt å kjøpe biff som er på eller nær utløpsdato. Den blir ikke skikkelig god før den har gått ut uansett, da er den fin og mør. Mener du det er dårlig økonomi å kjøpe biff som er på utløpsdato? Da må det jo nesten være konkursbo å kjøpe biff som ikke er på eller nær utløpsdato siden den er dobbelt så dyr? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det er jo ingenting. Du skal se når noen skader dyr, dæven da tar det av. Leste en del av det som skjedde før helgen med de hundene og videoen, helt syke ting som blir sagt. Politiet måtte møte opp og bortvist folk fra utsiden av huset til "mishandlerne" siden folk møtte opp for å redde hundene. Do link for me please. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det er jo ingenting. Du skal se når noen skader dyr, dæven da tar det av. Leste en del av det som skjedde før helgen med de hundene og videoen, helt syke ting som blir sagt. Politiet måtte møte opp og bortvist folk fra utsiden av huset til "mishandlerne" siden folk møtte opp for å redde hundene. Do link for me please. http://www.tv2.no/a/8738018/ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Jauda..... Så det var slik ja.... Skyt alle! Det er fint motto! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Tydelig at eksamenstida er her når jeg plutselig finner ut at jeg skal ta full shining på rommet, vaske alt jeg har av skittentøy og plutselig finner masse interessante artikler på nettet... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 He he Sett bortifra det økonomiske, så er det ikke dumt å kjøpe biff som er på eller nær utløpsdato. Den blir ikke skikkelig god før den har gått ut uansett, da er den fin og mør. Mener du det er dårlig økonomi å kjøpe biff som er på utløpsdato? Da må det jo nesten være konkursbo å kjøpe biff som ikke er på eller nær utløpsdato siden den er dobbelt så dyr? Kom ut litt feil . Mente at det ikke er bare økonomi som er grunn å kjøpe biff nær utløpsdato , men også at den er bedre da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå