KANE2009 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Har alltid en tv-serie jeg har sett mange ganger før gående i bakgrunnen når jeg skal sove. Da er det nok til at det distraherer hjernen min men samtidig ikke interessant nok til at jeg hører så mye etter. Endret 17. november 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Folk som klikker i vinkel over at ti "muslimske" navn får navnedag, der har du gjeng. Jeg vedder alt jeg har på at ikke en av de folkene vet når de selv har navnedag. 6 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Hatet kjenner ikke grenser. Disse personene er heldigvis stort sett elever av "livets harde skole" og trygdemottakere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Veldig fristet til å si noe. men det vel best å ikke si noe.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Navnedag har ingen funksjon utenom historisk her i Norge, vi bruker bursdager. Mener derfor godt de bare burde beholdt de slik som de var. Mbutu og Abdullah har ingen historisk signifikansnivå her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Hadde jeg vært muslim med 1 av de 10 navnene, så hadde jeg iallefall ikke tenkt "Takk Allah, nå skal det feires!". Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Tviler på at det er noen som har gjør det. Bare en mediesak. Tror ikke det er noen som tenker på det. Tviler også på at de fleste er så høytidlige at de takker Gud ASAP Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Folk som irriterer meg i dag: - Gamle mennesker i butikken som tror at alle andre med glede lar dem bruke opp tiden dems på alt mulig tull i kassa. - Folk som tag'er seg selv på et sykehus/legevakta uten noe mer beskrivende tekst og alle bare "ååååh går det bra med deg??? hva skjeeer?? " - Såkalte sjakkeksperter som bare følger den der jævela pilen, men aldri har rett. Det klarer da jeg og. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Kan nevne noen positive ting som har skjedd i dag også sånn at jeg ikke gir inntrykk av at livet bare er forferdelig: - Fant 2 biffer til på 50%, nå begynner fryseren å bli jævelig full av biff. Fullstendig bifforama her altså! - Har litt vondt i armen så jeg kan droppe trening med god samvittighet Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Positiv ting som har skjedd i dag: Dagen fikk navnet Fredag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Når vi er inne på ting/folk som irriterer: - Kolleger så tar 3 porsjoner varmrett i lunsjen, så når det er din tur en halvtime senere så er det tomt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Positiv ting som har skjedd i dag: Dagen fikk navnet Fredag. Vi turnusarbeidere aner ikke hva du snakker om.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Når vi er inne på ting/folk som irriterer: - Kolleger så tar 3 porsjoner varmrett i lunsjen, så når det er din tur en halvtime senere så er det tomt. Enig. utrolig mange frekke idioter når det gjelder sånt Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Fikk inn 5000 gratis penger fra hjemkommunen min idag. Takk for at noen syns at utdanningslegat er en god idé Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Kjerringen reiser vekk en uke i morgen ! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Stor overraskelse i dag: AllFather har kjerring! Ellers er det nice her i øst-spania. Men litt slitsomt å shoppe.... Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Stor overraskelse i dag: AllFather har kjerring! Ellers er det nice her i øst-spania. Men litt slitsomt å shoppe.... Uff, må være forferdelig.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Kjerringen reiser vekk en uke i morgen !Bare å sprette champagnen! 1 uke ute av fengsel! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Glad jeg har brutt ut av fengsel! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Stor overraskelse i dag: AllFather har kjerring! Ellers er det nice her i øst-spania. Men litt slitsomt å shoppe.... Uff, må være forferdelig..neida, bare litt slitsomt. Som eg skreiv.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå