Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde det var greit at man da kan velge selv fra et utvalg, enn å få en spesifikk sak som kanskje ikke er særlig ønskelig.

Penger blir så..  flaut på en måte. Blir som å gi zalo og tannkrem i gave liksom.
Passer bare til konfirmasjoner og brølløp og sånt det. Ikke julegave.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

United-tur?

 

Venter til Mourinho har fått litt mer orden på sakene, men godt tips!

 

 

 

 

Når det gjelder gavekort så er det faktisk litt morsomt fordi: man blir tvunget til å kjøpe noe man muligens aldri hadde brukt penger på selv. Ingenting er så gøy som å kjøpe ting med tvang. Men gavekort er litt for likt penger til at det blir aktuelt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Man er aldri garantert en seier. Vært over til England tre ganger og sett kamper mot Bolton, Juventus, Blackburn og Tottenham(all wins forøvrig), kun to av kampene var jeg bråsikker på seier. Nervøsiteten og stemningen på stadion er jo 69% av greia.

 

Var mye mer spennende og underholdende å se Liverpool mot Juventus og Tottenham og vinne enn en kjedelig 1-0 seier mot Bolton og grusing av Blackburn

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Skulle gjerne avskaffet alt som har med gaver å gjøre. Årets kleineste time.

 

*plukker opp den helt flate pakken*

- Å jasså, er det en fotball? "he" "he" (desperat forsøk på å bryte den kleine stemningen som er i ferd med å bygge seg opp)

*ser hva det er men later som man ikke ser hva det er for å kjøpe tid så man kan bygge opp en falsk gledesreaksjon*

- Åååå det er sånn jeg alltid har ønsket meg, tuuuuusen takk!

Endret av banansplitt™
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Å sammenligne spillegale med narkomane, vil jeg påstå er en fornærmelse mot narkomane. 

Ja, begge deler starter med en dårlig beslutning, men utover det er få linjer å trekke i mellom de to.

Lenke til kommentar

Alkoholisme er også en avhengiget. Å ta bort reklame og innskrenke tilbudet hjelper ihvertfall ikke, nettopp fordi dette er et problem som rammer få og ikke flertallet. Blir litt som å skulle forby reklame for sukkerholdige produkter fordi noen folk blir fete eller forby rødt kjøtt fordi noen har hjerteproblemer. Forbudspolitikk fungerer ikke, såpass burde verden ha lært.

Lenke til kommentar

Alkoholreklame er så mangt. I Norge er det forbudt, det gjelder også bruk av alkohol i reklame for andre ting. For eksempel kan man ikke reklamere for klær, mat eller opplevelser og ha alkohol med i bildet/filmen for å selge en livsstil. Synes det er en veldig bra ting. Og det selv om jeg jobber som reklamefotograf og markedet ville vært mye større uten denne loven.

Lenke til kommentar

Alkoholreklame er så mangt. I Norge er det forbudt, det gjelder også bruk av alkohol i reklame for andre ting. For eksempel kan man ikke reklamere for klær, mat eller opplevelser og ha alkohol med i bildet/filmen for å selge en livsstil. Synes det er en veldig bra ting. Og det selv om jeg jobber som reklamefotograf og markedet ville vært mye større uten denne loven.

 

 

Når vi er inne på reklame for alkohol så kom jeg på denna her fra noen år tilbake:

 

Nygård er ikke enig i at ispinnen ser ut som en utepils, og sier at kampanjen retter seg mot et arrangement på lørdag med utdeling av is og åpning av en ny marina.

– Jeg klarer ikke helt å se dette, men jeg har sett på nettsider og i sosiale medier at folk har hatt kreative tanker rundt kampanjen. Men det har altså ikke vært formålet. Denne kampanjen har vært koblet opp mot helga som kommer, der is og barnefamilier står på agendaen, sier Nygård til NRK.

 

tumblr_ntffoabq0P1qeidy7o2_500.gif

 

 

18473-5cb39-archive.jpg

Endret av banansplitt™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...