banansplitt™ Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Heeei bloggeeeen! <3<3<3 1. november skulle jeg kjøpe no på nett men jeg fikk feilmelding. Allikevel så var det en "reservasjon" i nettbanken på akkurat det beløpet. Sendte dem mail og de sier bare "det er bare reservert, ikke trukket". Så, hvorfor er den "reservasjonen" fortsatt i nettbanken min 7 dager senere? Når forsvinnern liksom? XOXO Endret 8. november 2016 av banansplitt™ 9 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Har du fått jentelus eller? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. november 2016 Del Skrevet 8. november 2016 Ikke noe svar på spørsmålet, skulle bare stikke innom for å si at jeg støtter font og farge-bruk her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Trump vant.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Så får vi håpe at vi ikke blir fritt beite for Russland, ubåtene ligger jo klar så Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 DnB er håpløst -bestefar Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Amerikanerne er virkelig noe for seg selv. Regner med at han modererer seg nå som han er ferdig med valgkampen, men fortsatt en fare for at Trump lager mye faenskap. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Trump vant.. Trump vs Schwarzenegger i neste valg, book it! Amerika er et land med underholdning som hovedfokus. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Donald Trump, MY MAN! ??? Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Clintå hadde nok vært ennå verre enn Trump. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hva kommer til å være det første Trump trumper igjennom? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Trump vant.. Trump vs Schwarzenegger i neste valg, book it! Amerika er et land med underholdning som hovedfokus. 1, De tilhører samme parti 2. Ah-nhul er ikke født i Usa 3.Bæsj og tiss 4. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Clintå hadde nok vært ennå verre enn Trump. Hvorfor det? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 (endret) 1, De tilhører samme parti 2. Ah-nhul er ikke født i Usa 3.Bæsj og tiss 4. 1. Sykere ting har skjedd 2. USA liker å sjokkere, så den regelen står utrygt 3. Foretrekker promp 4. Endret 9. november 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Han får ikke gjøre idiotiske ting som han vil. Det er nok apparatet rundt som egentlig bestemmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Clintå hadde nok vært ennå verre enn Trump.Hvorfor det?Står for mye ræl hun også. Verre er kanskje ikke riktig men mye bedre er hun ikke. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Pick your poison ville vel noen sagt. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Heeei bloggeeeen! <3<3<3 1. november skulle jeg kjøpe no på nett men jeg fikk feilmelding. Allikevel så var det en "reservasjon" i nettbanken på akkurat det beløpet. Sendte dem mail og de sier bare "det er bare reservert, ikke trukket". Så, hvorfor er den "reservasjonen" fortsatt i nettbanken min 7 dager senere? Når forsvinnern liksom? XOXO Pleier å ta ei uke ca (-helg), så regner med du har fått gryna dine tilbake nu? Og hva har du handla egentlig? Del med oss hva som skjer i din verden, Sophie Elise v2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå