Espp Skrevet 2. november 2016 Rapporter Del Skrevet 2. november 2016 Jaja, men da kjører du bare på videre. Venstre og høyre, funker alltid. Har tre i min også, og mener at den i midten er for pre wash. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2016 Rapporter Del Skrevet 2. november 2016 På kona min sin vaskemaskin er det to holdere for såpe og en for skyllemiddel. (Kult sagt??) Det er merket I og II i såpeholderne og skal brukes ved forvask og vanlig vask. Altså kun den ene ved vanlig vask og begge hvis man skal forvaske klærne. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. november 2016 Rapporter Del Skrevet 2. november 2016 Noen som aner hvilken butikk det er snakk om her? http://e24.no/naeringsliv/bank/stor-svindelsak-150-000-maa-sperre-kortet/23837139 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. november 2016 Rapporter Del Skrevet 2. november 2016 Det lurte eg på også. Glad eg bruker paypal i utlandet! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 2. november 2016 Rapporter Del Skrevet 2. november 2016 45000 unike nordmenn på under ett år? Tja, Amazon eller Ebay kanskje? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Fy fader Lefdal er morsomme. Skal ha 11. 000kr for å reparere en pc som kostet 10.000kr for 2 år siden. Garantien tok de bort pga en ubetydelig skade på aux-inngangen som ikke har noe som helst med at pcen døde å gjøre. Garanti får de gjøre som de vil med . Du har fem år reklamasjon. En skade på maskinen kan ikke gjøre at de sier nei til dette hvis ikke de kan bevise at den skaden er direkte årsak til problemet du har. Bare å stå på kravene Tok saken til Forbrukerrådet. Har nå fått tilbakebetalt de pengene jeg ga for pcen for 2,5 (!!) år siden. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Hahaha, deilig da! Blir en liten "fuck you" og en deilig følelse. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 I'm always right ! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Noen som aner hvilken butikk det er snakk om her? http://e24.no/naeringsliv/bank/stor-svindelsak-150-000-maa-sperre-kortet/23837139 miniinthebox og lightinthebox mener jeg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Skjønner ikke plasseringen av de forskjellige programmene skal ha noe å si? Tror det bare er kolonner for å få plass til alle programmene på lista og ikke har noen sammenheng med skuffene? E: aha EDIT 2: litt funny greie: Skulle rense maskinen og leste at Eddik var veien å gå sammen med kokvask på 95 grader. Satte den i gang men etter 20 min kom jeg på at maskinen ikke var tom men full av klær. Håper de overlever Overlevde klærne? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Hahaha, deilig da! Blir en liten "fuck you" og en deilig følelse. Vet ikke hva som er deiligst. At jeg får 10.000kr eller at Lefdal må betale ut 10.000kr I'm always right ! Noen som aner hvilken butikk det er snakk om her? http://e24.no/naeringsliv/bank/stor-svindelsak-150-000-maa-sperre-kortet/23837139 miniinthebox og lightinthebox mener jeg. Jeg har ikke blitt kontaktet av banken min... Skjønner ikke plasseringen av de forskjellige programmene skal ha noe å si? Tror det bare er kolonner for å få plass til alle programmene på lista og ikke har noen sammenheng med skuffene? E: aha EDIT 2: litt funny greie: Skulle rense maskinen og leste at Eddik var veien å gå sammen med kokvask på 95 grader. Satte den i gang men etter 20 min kom jeg på at maskinen ikke var tom men full av klær. Håper de overlever Overlevde klærne? Ikke en skramme faktisk! Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Jeg har ikke blitt kontaktet av banken min... DNB? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Jeg har ikke blitt kontaktet av banken min... DNB? Jepp Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Jeg har ikke blitt kontaktet av banken min... DNB? Jepp Da har du grunnen der. De bruker ikke Nets, men Evry. Evry var ikke klar over dette før Nets gikk ut med informasjonen. Dette er også grunnen til at DNB og Nordea kunder ikke har fått tilbakemelding om de har handlet i de aktuelle butikkene. Du hører vel fra dem til uken tenker jeg. Skal ikke si 100% sikkert at det er de to butikkene jeg nevnte over, men i følge en bekjent i DNB så rykte innad at det gjelder disse butikkene. http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2016/11/04/195254428/dnb-og-nordea-kunder-ogsa-rammet-av-svindelsaken Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Aha. Nå mister jeg bankkortet mitt uansett hele tiden så er vel sånn 3 bankkort siden jeg handla der, så jeg er vel utenfor fare. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. november 2016 Rapporter Del Skrevet 5. november 2016 Ja da får du nok ikke noen beskjed fra dem heller tenker jeg Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2016 Rapporter Del Skrevet 8. november 2016 Jeg så akkurat et utrykningskjøretøy jeg ikke har sett før. Noen som vet hva det kan være? En hvit Mercedes Gelandewagen der det stod "E40" på taket. Såvidt jeg kunne se stod det ingenting annet på bilen som tilsa at det var et utrykningskjøretøy, men han kjørte med sirene og blålys (skjulte blålys i grill osv). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. november 2016 Rapporter Del Skrevet 8. november 2016 Øvelseskjøring tenker eg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. november 2016 Rapporter Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Hmm. Kan jo være, men ingen av PHS' avdelinger ligger i nærheten. Bor for tiden i Trondheim (og det burde jeg vel kanskje nevnt..) Og det er vel litt rart å bruke en svær Mercedes i øvelseskjøringa? Endret 8. november 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. november 2016 Rapporter Del Skrevet 8. november 2016 (endret) Nei, dette er panserbilene til politiet. De har forsterket karosseri og skuddsikre vinduer. De brukes på skarpe oppdrag av f.eks. Delta eller ved pengetransport o.l. Har sett de med flere anledninger i Tromsø og da sitter de i den med de største skuddsikre vestene og ser nesten militært ut. Edit: dette var det første og beste bildet og artikkel jeg fant. De i Tromsø er hvite. http://www.an.no/bil/her-er-politiets-armerte-superbil/s/1-33-6545559 Endret 8. november 2016 av Espp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå