Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Fy fader Lefdal er morsomme. Skal ha 11. 000kr for å reparere en pc som kostet 10.000kr for 2 år siden. Garantien tok de bort pga en ubetydelig skade på aux-inngangen som ikke har noe som helst med at pcen døde å gjøre.

Garanti får de gjøre som de vil med .

Du har fem år reklamasjon.

 

En skade på maskinen kan ikke gjøre at de sier nei til dette hvis ikke de kan bevise at den skaden er direkte årsak til problemet du har. Bare å stå på kravene

 

 

Tok saken til Forbrukerrådet. Har nå fått tilbakebetalt de pengene jeg ga for pcen for 2,5 (!!) år siden. 

 

 

tumblr_mvvfz9onyk1sojjw6o1_500.gif?w=650

Lenke til kommentar

Skjønner ikke plasseringen av de forskjellige programmene skal ha noe å si? Tror det bare er kolonner for å få plass til alle programmene på lista og ikke har noen sammenheng med skuffene?

 

E: aha

 

EDIT 2: litt funny greie: Skulle rense maskinen og leste at Eddik var veien å gå sammen med kokvask på 95 grader. Satte den i gang men etter 20 min kom jeg på at maskinen ikke var tom men full av klær. Håper de overlever

Overlevde klærne?

Lenke til kommentar

Hahaha, deilig da! Blir en liten "fuck you" og en deilig følelse.

 

Vet ikke hva som er deiligst. At jeg får 10.000kr eller at Lefdal må betale ut 10.000kr :)

 

I'm always right !

 

:)

 

 

Noen som aner hvilken butikk det er snakk om her?

 

http://e24.no/naeringsliv/bank/stor-svindelsak-150-000-maa-sperre-kortet/23837139

 

miniinthebox og lightinthebox mener jeg.

 

 

Jeg har ikke blitt kontaktet av banken min...

 

 

Skjønner ikke plasseringen av de forskjellige programmene skal ha noe å si? Tror det bare er kolonner for å få plass til alle programmene på lista og ikke har noen sammenheng med skuffene?

 

E: aha

 

EDIT 2: litt funny greie: Skulle rense maskinen og leste at Eddik var veien å gå sammen med kokvask på 95 grader. Satte den i gang men etter 20 min kom jeg på at maskinen ikke var tom men full av klær. Håper de overlever

Overlevde klærne?

 

 

Ikke en skramme faktisk!

Lenke til kommentar

 

 

Jeg har ikke blitt kontaktet av banken min...

DNB?

Jepp

 

 

Da har du grunnen der. De bruker ikke Nets, men Evry. Evry var ikke klar over dette før Nets gikk ut med informasjonen. Dette er også grunnen til at DNB og Nordea kunder ikke har fått tilbakemelding om de har handlet i de aktuelle butikkene. Du hører vel fra dem til uken tenker jeg.

 

Skal ikke si 100% sikkert at det er de to butikkene jeg nevnte over, men i følge en bekjent i DNB så rykte innad at det gjelder disse butikkene.

 

http://www.abcnyheter.no/penger/okonomi/2016/11/04/195254428/dnb-og-nordea-kunder-ogsa-rammet-av-svindelsaken

Lenke til kommentar

Jeg så akkurat et utrykningskjøretøy jeg ikke har sett før. Noen som vet hva det kan være?

 

En hvit Mercedes Gelandewagen der det stod "E40" på taket. Såvidt jeg kunne se stod det ingenting annet på bilen som tilsa at det var et utrykningskjøretøy, men han kjørte med sirene og blålys (skjulte blålys i grill osv).

Lenke til kommentar

Nei, dette er panserbilene til politiet. De har forsterket karosseri og skuddsikre vinduer. De brukes på skarpe oppdrag av f.eks. Delta eller ved pengetransport o.l.

 

Har sett de med flere anledninger i Tromsø og da sitter de i den med de største skuddsikre vestene og ser nesten militært ut. 

 

Edit: dette var det første og beste bildet og artikkel jeg fant. De i Tromsø er hvite. http://www.an.no/bil/her-er-politiets-armerte-superbil/s/1-33-6545559

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...