Espp Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Kommer vel an på om man får det gjennom gassmaske eller intravenøst. Selvfølgelig! Tenkte ikke på at man kan få det intravenøst. Jeg fikk gass, men det skjønte du sikkert . Fins bedre følelser enn å våkne fra narkose ja! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Jeg kunne godt tenkt meg narkose da jeg fjernet visdomstennene. Det er noen spesielle lyder og følelser når tannkjøtt blir skåret opp og en tann blir delt opp inne i munnen din. Det er vel et også et alternativ for de med stor tannlegeskrekk. Hva er egentlig greia med lystgass i USA? Har sett alle videoene av barn og ungdommer som sier alt mulig sjukt etter å ha blitt dopet ned. Er det noe som brukes mer der enn her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Kompisen min(datasmurf) benytter kun lystgass når han må til tannlegen. Ikke alle som har tilbudet, men noen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Lystgass er risky business. Vet aldri hvordan man kommer til å oppføre seg i etterkant, og alle har jo kameraer i lomma nå. Tror nok ikke jeg kommer til å benytte meg av det så veldig ofte Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig. Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt. Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig. Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt. Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig. Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt. Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim. Ferie i Thailand, eller? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Såret er sydd igjen og har null smerter i område. Kjente litt etter og det var helt ømt så da har jeg fått lokalbedøvelse som varer en stund eller? Tenker uansett at den er over i morgen tidlig. Blir sikkert morsomt å stå opp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig. Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt. Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim. Du fikk med deg essensen! ? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. oktober 2016 Del Skrevet 15. oktober 2016 Jeg tror de som er misfornøyd over at Bob Dylan fikk Nobelprisen i litteratur hovedakelig er misfornøyd fordi de i år ikke kan si "Nei, du vet sikkert ikke hvem han er. For å ha hørt om at må du faktisk være litt kulturell... du vet, ha sansen for litt... skikkelig kultur". Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 9 av 10 vors er bedre enn å dra ut. I det glade utland kan det være morsommere å dra ut, kanskje fordi det er billig og god stemning. I Oslo er det nesten alltid dyrt, masete og kjedelig. I beste fall finner man et sted hvor man kan ha det like hyggelig som på vors... det handler vel mest om å hjelpe venner og veninner til å få et ligg, men uteliv i Oslo (og Norge?) må til slutt dessverre få terningkast én. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 9 av 10 vors er bedre enn å dra ut. I det glade utland kan det være morsommere å dra ut, kanskje fordi det er billig og god stemning. I Oslo er det nesten alltid dyrt, masete og kjedelig. I beste fall finner man et sted hvor man kan ha det like hyggelig som på vors... det handler vel mest om å hjelpe venner og veninner til å få et ligg, men uteliv i Oslo (og Norge?) må til slutt dessverre få terningkast én. Helt likt her i Stavanger dessverre. Fantastisk stemning på vors -> en eller annen påpeker at han/hun vil på byen -> alle reiser -> står i kø i en evighet -> betaler 100-150-200 for å komme inn -> 90% av vennene forsvinner innen 5 minutt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Samme som Trondheim. Alle svirrer rundt i gatene etter tre å leter/maser etter nachspiel der det såvidt finnes drikke. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Noobs! Masse hjemmefester å finne blant VGS-elever.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 16. oktober 2016 Del Skrevet 16. oktober 2016 Haha... det er jeg nok for gammel for. Men har fortsatt nyttårsaften, 17. mai og hytteturer hvor vi heldigvis ikke må dra ut. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Hva sa Obi-Wan når han hadde en uheldig opplevelse i Thailand? That's no poon Jeg viser meg selv ut. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Før du viser deg selv ut, kan du forklare vitsen? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Haha, tok den ikke selv! Irriterer meg djevelsk over discover weekly! Får enormt med FINSK RAP der. Hva faen? Jeg sitter ikke hjemme å hører på finsk rap, ikke finskspråklig musikk i det hele og store! Ja, jeg hører på en del finske band - men de synger på engelsk! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Ja det er et lite problem! Hørte på noen franske rap-sanger en del, og etter det var en tredjedel fransk musikk. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. oktober 2016 Del Skrevet 17. oktober 2016 Godt å høre at det ikke bare er meg da! Det lettet litt på irritasjonen. Det er vel bare algoritmen som ikke tar hensyn til språk i musikken (Noe som ville krevd en del ekstra arbeid!), men irriterende likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå