Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne godt tenkt meg narkose da jeg fjernet visdomstennene. Det er noen spesielle lyder og følelser når tannkjøtt blir skåret opp og en tann blir delt opp inne i munnen din. Det er vel et også et alternativ for de med stor tannlegeskrekk.

 

Hva er egentlig greia med lystgass i USA? Har sett alle videoene av barn og ungdommer som sier alt mulig sjukt etter å ha blitt dopet ned. Er det noe som brukes mer der enn her?

Lenke til kommentar

Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig.

Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt.

 

Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim.

Lenke til kommentar

Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig.

Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt.

 

Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim.

 

 

DEluGLx.gif

Lenke til kommentar

Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig.

Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt.

 

Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim.

 

Ferie i Thailand, eller?

Lenke til kommentar

 

Var på en tarmsjekk for andre gang og siden første gang innebar helt ville smerter sa eg på forhånd at eg skulle ha noe skikkelig.

Husket ikke en dritt underveis, og mange sorte hull i etterkant. Helt vill følelse. Var våken hele tiden da legen. Hadde en lang samtale i etterkant og betalte i luka. Gikk deretter ut i bilen med kona og ringte til luka og beklaget at eg ikke hadde betalt.

 

Merkelig følelse og noget ubehagelig. Kona var fornøyd, klagde ikke på kjøringen på vei heim.

 

DEluGLx.gif

Du fikk med deg essensen! ?
Lenke til kommentar

9 av 10 vors er bedre enn å dra ut. I det glade utland kan det være morsommere å dra ut, kanskje fordi det er billig og god stemning. I Oslo er det nesten alltid dyrt, masete og kjedelig. I beste fall finner man et sted hvor man kan ha det like hyggelig som på vors... det handler vel mest om å hjelpe venner og veninner til å få et ligg, men uteliv i Oslo (og Norge?) må til slutt dessverre få terningkast én.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

9 av 10 vors er bedre enn å dra ut. I det glade utland kan det være morsommere å dra ut, kanskje fordi det er billig og god stemning. I Oslo er det nesten alltid dyrt, masete og kjedelig. I beste fall finner man et sted hvor man kan ha det like hyggelig som på vors... det handler vel mest om å hjelpe venner og veninner til å få et ligg, men uteliv i Oslo (og Norge?) må til slutt dessverre få terningkast én.

Helt likt her i Stavanger dessverre.

Fantastisk stemning på vors -> en eller annen påpeker at han/hun vil på byen -> alle reiser -> står i kø i en evighet -> betaler 100-150-200 for å komme inn -> 90% av vennene forsvinner innen 5 minutt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...