knipsolini Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Helt enig. MDG i Oslo passer veldig bra for meg som bruker sykkel og kollektivtransport, og gjerne vil ha mindre biltrafikk og forurensing i Oslo. Så i lokalvalget er MDG faktisk et alternativ, men nasjonal politikk bør de nok aldri få noen makt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Tull og tøys. Skal oslo som by stoppe opp pga folk skal få sykle? Folk stemmer på MDG fordi de har et par gode punkt, men gir faen i de resterende. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 (endret) Ingenting stopper opp. Det tar en liten periode med avklimatisering, så er alt "normalt" igjen til neste endring kommer. Vi er vanedyr, men glemmer ofte hvor eksepsjonelt fort vi kan tilpasse oss. Litt mer generelt da og ikke siktet inn på politikken til MDG. Endret 7. oktober 2016 av Espp Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 MDG er en gjeng med virkelighetsfjærne hippier, herregud jeg har lest mye rart fra den kanten. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Øl og Fifa-turnering i kveld med guttaboys på jobb. Blir å eie. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Tull og tøys. Skal oslo som by stoppe opp pga folk skal få sykle? Folk stemmer på MDG fordi de har et par gode punkt, men gir faen i de resterende. Hvordan tenker du at Oslo stopper opp av at det blir bygget flere sykkelveier? Jeg har vanskelig for å se noen ulemper med at folk bytter bort bil med sykkel. 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Å være imot deler av MGPs politikk er greit, men det blir så tåpelig med alle de som blir vill i nøtta bare de hører "miljø". "Vi vil at flere velger sykkel framfor bil..." "Åja, så invalide bestemødre i Ytre Hurdal må begynne å sykle!?" "Nei, de som kan bør reduserr bilbru..." "Og møbelbutikker skal vel ta varetransporten med rikshaw, eller?!" "Nei, de som bor i sentrum kan kanskje sette bilen hjem..." "Så folk som pendler 50 mil til jobb må sette fra seg bilen, er det det du sier?! Å lage flere gågater fører oss tilbake til middelalderen!" 5 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Er som regel folk som ikke bor i Oslo som har de sterkeste meningene. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Er som regel folk som ikke bor i Oslo som har de sterkeste meningene. Kommer an på det. Men syns det er en del venstrevridd meningspoliti i Oslo og deromkring. Er man ikke enig men dem, så er man noe laverestående liksom. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Å være imot deler av MGPs politikk er greit, men det blir så tåpelig med alle de som blir vill i nøtta bare de hører "miljø". "Vi vil at flere velger sykkel framfor bil..." "Åja, så invalide bestemødre i Ytre Hurdal må begynne å sykle!?" "Nei, de som kan bør reduserr bilbru..." "Og møbelbutikker skal vel ta varetransporten med rikshaw, eller?!" "Nei, de som bor i sentrum kan kanskje sette bilen hjem..." "Så folk som pendler 50 mil til jobb må sette fra seg bilen, er det det du sier?! Å lage flere gågater fører oss tilbake til middelalderen!" Haha, har sett lignende kommentarer ja Er enig med Snikpellik, greit å stemme ved lokalvalg, men dem har ikke peiling på hvordan man skal styre et land. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. oktober 2016 Del Skrevet 8. oktober 2016 Er som regel folk som ikke bor i Oslo som har de sterkeste meningene. Kommer an på det. Men syns det er en del venstrevridd meningspoliti i Oslo og deromkring. Er man ikke enig men dem, så er man noe laverestående liksom. Oslo er i stor grad en høyrevridd kommune. Før hun nye fra SV hadde det vært 20 år med ordførere fra H og FrP. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Skal opprette en brukerprofil på en side, der jeg må legge inn både fødselsdato og alder. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. oktober 2016 Del Skrevet 12. oktober 2016 Hahaha. Care to share? I det minste en screenshot Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2016 Del Skrevet 13. oktober 2016 Villfanget torsk. Ifølge tv2 villedende reklame siden det ikke finnes noe annet.... Sensasjoner lenge leve.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Vil ha narkose hver kveld. Går jo ikke an å sove bedre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Det som er kult er jo de 10 minuttene FØR du sovner av narkosen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 10 minutter? Sist jeg fikk det sovna jeg på 5 sekunder. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 Kommer vel an på om man får det gjennom gassmaske eller intravenøst. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. oktober 2016 Del Skrevet 14. oktober 2016 10 minutter? Sist jeg fikk det sovna jeg på 5 sekunder.Jeg sovna egentlig ganske raskt. Begynte å merke at jeg var trøtt først, men ikke mer enn at jeg måtte blunke litt oftere. Når jeg først sovnet så skjedde det så raskt at jeg ikke "opplevde" det og dermed heller ikke husker det. Våknet 3 timer etter operasjonen som varte i 3 kvarter. Da var jeg fortsatt litt sånn trøtt hvis man kan kalle det. Var vanskelig å gå rett. Hadde jeg gått sånn på gata hadde nok folk trodd at jeg hadde drukket litt mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå