Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingenting stopper opp. Det tar en liten periode med avklimatisering, så er alt "normalt" igjen til neste endring kommer. Vi er vanedyr, men glemmer ofte hvor eksepsjonelt fort vi kan tilpasse oss.

 

Litt mer generelt da og ikke siktet inn på politikken til MDG.

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Å være imot deler av MGPs politikk er greit, men det blir så tåpelig med alle de som blir vill i nøtta bare de hører "miljø".

 

"Vi vil at flere velger sykkel framfor bil..."

"Åja, så invalide bestemødre i Ytre Hurdal må begynne å sykle!?"

"Nei, de som kan bør reduserr bilbru..."

"Og møbelbutikker skal vel ta varetransporten med rikshaw, eller?!"

"Nei, de som bor i sentrum kan kanskje sette bilen hjem..."

"Så folk som pendler 50 mil til jobb må sette fra seg bilen, er det det du sier?! Å lage flere gågater fører oss tilbake til middelalderen!"

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Å være imot deler av MGPs politikk er greit, men det blir så tåpelig med alle de som blir vill i nøtta bare de hører "miljø".

 

"Vi vil at flere velger sykkel framfor bil..."

"Åja, så invalide bestemødre i Ytre Hurdal må begynne å sykle!?"

"Nei, de som kan bør reduserr bilbru..."

"Og møbelbutikker skal vel ta varetransporten med rikshaw, eller?!"

"Nei, de som bor i sentrum kan kanskje sette bilen hjem..."

"Så folk som pendler 50 mil til jobb må sette fra seg bilen, er det det du sier?! Å lage flere gågater fører oss tilbake til middelalderen!"

 

Haha, har sett lignende kommentarer ja  :lol:

Er enig med Snikpellik, greit å stemme ved lokalvalg, men dem har ikke peiling på hvordan man skal styre et land.

Lenke til kommentar

 

Er som regel folk som ikke bor i Oslo som har de sterkeste meningene.

 

Kommer an på det.

Men syns det er en del venstrevridd meningspoliti i Oslo og deromkring. Er man ikke enig men dem, så er man noe laverestående liksom.

 

 

Oslo er i stor grad en høyrevridd kommune. Før hun nye fra SV hadde det vært 20 år med ordførere fra H og FrP.

Lenke til kommentar

10 minutter? Sist jeg fikk det sovna jeg på 5 sekunder.

Jeg sovna egentlig ganske raskt. Begynte å merke at jeg var trøtt først, men ikke mer enn at jeg måtte blunke litt oftere. Når jeg først sovnet så skjedde det så raskt at jeg ikke "opplevde" det og dermed heller ikke husker det.

Våknet 3 timer etter operasjonen som varte i 3 kvarter. Da var jeg fortsatt litt sånn trøtt hvis man kan kalle det. Var vanskelig å gå rett. Hadde jeg gått sånn på gata hadde nok folk trodd at jeg hadde drukket litt mye :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...