Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Det er mange fordeler med å ha en jobb som tillater hjemmekontor når man er student. Idag opplever jeg en ulempe også. Hjemmekontoret er også soverom. Jeg liker å ha det kaldt når jeg sover. Idag var det 12-14 grader på rommet når jeg våkna, så nå sitter jeg her med ullgenser og sko på mens jeg jobber.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Usj, hjemmekontorets dager er heldigvis forbi! Hadde nøyaktig samme problem. Også er det å stå opp og gå tre meter til jobb litt lite givende i lengden :)

 

Hjemmekontor hadde jeg ikke klart i lengden. Jeg blir fort ukonsentrert når jeg kan gjøre arbeid hjemme. Blir lettere distrahert. Bedre å dra til en arbeidsplass, for da er det lettere å konsentrere seg.

Endret av Nettels
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

 

Usj, hjemmekontorets dager er heldigvis forbi! Hadde nøyaktig samme problem. Også er det å stå opp og gå tre meter til jobb litt lite givende i lengden :)

 

Hjemmekontor hadde jeg ikke klart i lengden. Jeg blir fort ukonsentrert når jeg kan gjøre arbeid hjemme. Blir lettere distrahert. Bedre å dra til en arbeidsplass, for da er det lettere å konsentrere seg.

 

Takka nei til mer hjemmekontor av samme grunn, vett med meg selv at jeg ikke hadde vært like effektiv.

 

Ellers må jeg ha PCen på et annet rom enn der jeg sover, når jeg har vakttelefonen er jeg avhengig av å ha på PCen 24/7, og jeg er latterlig støysensitiv når jeg skal prøve å få meg noe søvn. 

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke fatte hvorfor Toro Lasagne Familiepakning, som er nøyaktig det samme som Toro Lasagne, bare 100g MER innhold, koster 10kr MINDRE.

Samme som med refill i forhold til nye flasker av diverse håndsåper.

Som regel vesentlig dyrere pr liter med refill. Forstå poenget med det den som kan...

Lenke til kommentar

Forslag: alle politikere i debatter blir utstyrt med elektrisk halsbånd, og hver gang de svarer på et spørsmål med noe som ikke er et direkte svar, så får de støt. 

 

Dersom de på noe som helst tidspunkt sier "La meg bare si at", "Men da dere hadde makten" eller "Det har jo vi ment i alle år" så får de også støt. To billioner volt, helst. 

Lenke til kommentar

Det verste er egentlig hvordan mange støtter enkelte politikere og partiene som om de skulle være et fotballag. Skal forsvare eller støtte dem uansett hva, gjør dem noe feil så gjelder det å finne ting motpartiene har gjort galt. Og dem klager på media for å være kritiske til styresmaktene, det er tross alt jobben deres.

 

 

 

Så har du MDG.... 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

La oss ikke starte med "vi skal umiddelbart legge ned all oljevirksomhet og alle som jobber med dette skal jobbe på vindmøller" partiet til Lam Pot.

 

Hvordan det er mulig å stemme på den gjengen er ufattelig.

Slik ser jeg for meg velgerne til De grønne: 

9AD51AB4411305598367615049728_pic-r-1454

Lenke til kommentar

At folk stemmer MDG i de store byene når det er lokalvalg er ikke sååå jævlig rart, selv synes jeg de står for veldig mange bra ting (ved siden av de idiotiske tingene). Men de har jo verdens verste byråd i Lan Marie Nguyen. Hun er rett og slett bare håpløs. 

 

Å stemme MDG i stortingsvalg derimot er ganske sjukt.

 

Endret av Snikpellik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...