Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Mye rart som foregår når kjørelærerne selv sitter bak rattet ja.

Generelt sett syns jeg det er rart hvor faen folk i firmabiler gir, vett iallefall om et varmepumpe-firma her i distriktet jeg aldri skal bli kunde av. 

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/oslo/jubler-for-lans-bompenger-mot-luftforurensning-veldig-modig-gjort/a/23801907/

 

Kommentarfeltet flommer over av bønder som ikke blir påvirket av den lokale Oslo-politikken. Man skal liksom engasjere seg i alt og argumentere på absolutt dummeste måte.

 

Om det er noen få dager i løpet av vinteren hvor luftforurensning er farlig høy så bør det være greit med "ekstreme" tiltak som dette disse få dagene. Høres for meg smartere ut enn et katoisk forbud basert på regnummer, eller enda verre: la luften være giftig for oss som bor i Oslo, fordi man ikke vil gjøre litt ubehagelig for pendlere disse dagene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Og angående planene om skyting av 75% av ulvebestandelsen, så er rollene snudd  :tease:

(riktignok nasjonal vs lokal politikk)

 

Eneste grunnen til å lese kommentarfelt til nyheter, er for latterens skyld. 

Lenke til kommentar

Hva er det med bitre gamle nordmenn? Hadde ikke med meg nøkler og måtte inn i oppgangen. Ringte på en nabo og spurte om de kunne være så snille å åpne for meg, gubben som snakket sa bare hallo hvem er det før han stønnet og la på. Så kom kjerringa ut på balkongen og spurte "hva er det?" med en sur stemme, spurte igjen og hun sa bare "Nei!".

Wtf? Surpomper som har master fra livets harde skole?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...