Espp Skrevet 13. september 2016 Rapporter Del Skrevet 13. september 2016 Nice! Laster ned demoen på PC tror jeg. Kjappere nedlasting og bedre grafikk. Regner med at det blir kjøpt på PS når det kommer ut da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. september 2016 Rapporter Del Skrevet 13. september 2016 Regner med at jeg får lastet ned demoen i morgen, så jeg gidder ikke prøve mer nå.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2016 Rapporter Del Skrevet 13. september 2016 Bortreist på jobb en stund fra i morgen, så det hadde liksom vært litt kult å få testet ut nå før CL-kampen.. men ikke akkurat noe sjokk at PSN og EA kollapser igjen Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Hele familier som handler klær på Coop på lørdags formiddag, der har du folk. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Jeg er syyyykt dårlig på å handle klær i fysiske butikker. Hater rett og slett å gå rundt og lete og prøve etter en perfect fit. Kanskje mest pga. at jeg vet nøyaktig hva jeg vil ha? Mye lettere å gjøre det på nettet for da ser man hvordan buksa ser ut pga. at de bruker modeller (i butikkene så henger de på stativer eller så er de brettet sammen). Kan også bruke filter på nettet. Gjelder aller mest bukser. Har derfor ikke mange liggende om gangen, kjøper bare når det blir nødvendig, så bytter jeg mellom kanskje 2-3 forskjellige i noen måneder før en blir slitt og erstatter den med en annen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. september 2016 Rapporter Del Skrevet 15. september 2016 Forsåvidt greiest å handle i fysiske butikker ... problemet er expeditører som er på deg som klegger med en gang du stikker nesen innenfor. Noen står tilmed utenfor prøverommet og maser på deg. Helt idiotisk Men har også handlet noen bukser på nettet. Fant ut at Usa ligger ett hakk under i størrelse. Feks: Hvis du skal ha lengde på 32, så tilsvarer det 30 i Usa. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. september 2016 Rapporter Del Skrevet 16. september 2016 Jeg er faktisk stikk motsatt, jeg blir provosert når de butikkansatte ikke spør om jeg vil ha hjelp. Ikke noe særlig å finne klær selv etter å ha vært godt vane med at dama gjorde det for deg i 5 år. Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 16. september 2016 Rapporter Del Skrevet 16. september 2016 Noen som har prøvd det nye straffesystemet? Jeg er ikke veldig imponert Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. september 2016 Rapporter Del Skrevet 16. september 2016 Skjønner ikke helt hvorfor de har endret det, men det funker jo. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. september 2016 Rapporter Del Skrevet 16. september 2016 Liker det nye kjempe godt, men håper man får se hjelpepila i tutorial og at den blir borte online. Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 16. september 2016 Rapporter Del Skrevet 16. september 2016 Liker det nye kjempe godt, men håper man får se hjelpepila i tutorial og at den blir borte online. Regner med jeg bare må bli vant til det! Går det forresten an å skyte hardt og lavt? Hjelpepila blir nok borte, i likhet med sirkelen man brukte på det forrige systemet. Går også an å slå den av med pil-opp i demoen. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. september 2016 Rapporter Del Skrevet 20. september 2016 http://www.aftenposten.no/norge/Navnet-hans-ble-brukt-til-nettsok-Na-blir-han-avkrevd-kjemperegning-604993b.html Herregud for en trivelig forretningsmann. Virker som en ekte kjernekar. Ønsker han og hans verdifulle virksomhet alt godt. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. september 2016 Rapporter Del Skrevet 20. september 2016 http://www.aftenposten.no/norge/Navnet-hans-ble-brukt-til-nettsok-Na-blir-han-avkrevd-kjemperegning-604993b.html Herregud for en trivelig forretningsmann. Virker som en ekte kjernekar. Ønsker han og hans verdifulle virksomhet alt godt. http://www.dinside.no/okonomi/skattelisteninfo-truer-norske-kunder-med-tvang/60973969 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Regner med jeg bare må bli vant til det! Går det forresten an å skyte hardt og lavt? [...] Bra spørsmål, håper det går, men skjønner ikke hvordan. L2 eller noe? Skal teste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Regner med jeg bare må bli vant til det! Går det forresten an å skyte hardt og lavt? [...] Bra spørsmål, håper det går, men skjønner ikke hvordan. L2 eller noe? Skal teste når jeg kommer hjem Oppdater gjerne om du finner det ut! Virker som at man må satse på litt luft under ballen for å få kraft. Hørte snakk om "total control" fra EA? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Solgte akkurat Wisdom til Atletico for £60m på Fifa 16. Har også kjøpt en ny VB, Ricardo Rodriguez, som er oppe i 88. Sammen med Hummels og Varane så er det ganske solid i forsvar. Vant CL og PL forrige sesong, og juniorak. er fult av spillere med over 90 i potensiale. Satser på at det samme gjentar seg i virkeligheten. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Der fikk jeg lastet ned FIFA17 gitt. Må vel svi av noen kroner på en pakkeåpning i kveld da! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Ingen som har gått lei FIFA? Har ikke spilt på 1.5 år nå. FIFA 16 så ut som nærmest samme spill som FIFA 15, men FIFA 17 er muligens en ordentlig oppgradering med Alex Hunter-modusen? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Jeg droppet Fifa 15, mulig jeg dropper Fifa 17 også. Det er jævlig irriterende at de ikke oppdaterer lagene da. Husker ikke om de oppdaterer lagene til jul, men man går jo i hvertfall fra sommer til ny fifa kommer på høsten med utdatert lag. Enten bør ny fifa lanserer på sommeren, ellers kan de oppdatere lagene ass. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. september 2016 Rapporter Del Skrevet 21. september 2016 Skal ha FIFA 17, slik jeg har kjøpt den årlige utgaven siden 09! Gleder meg stort også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå