Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er syyyykt dårlig på å handle klær i fysiske butikker. Hater rett og slett å gå rundt og lete og prøve etter en perfect fit. Kanskje mest pga. at jeg vet nøyaktig hva jeg vil ha?

Mye lettere å gjøre det på nettet for da ser man hvordan buksa ser ut pga. at de bruker modeller (i butikkene så henger de på stativer eller så er de brettet sammen). Kan også bruke filter på nettet.

 

Gjelder aller mest bukser. Har derfor ikke mange liggende om gangen, kjøper bare når det blir nødvendig, så bytter jeg mellom kanskje 2-3 forskjellige i noen måneder før en blir slitt og erstatter den med en annen.

Lenke til kommentar

Forsåvidt greiest å handle i fysiske butikker ... problemet er expeditører som er på deg som klegger med en gang du stikker nesen innenfor. Noen står tilmed utenfor prøverommet og maser på deg. Helt idiotisk :nei:

 

Men har også handlet noen bukser på nettet. Fant ut at Usa ligger ett hakk under i størrelse. Feks: Hvis du skal ha lengde på 32, så tilsvarer det 30 i Usa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg er faktisk stikk motsatt, jeg blir provosert når de butikkansatte ikke spør om jeg vil ha hjelp.  :tease:

Ikke noe særlig å finne klær selv etter å ha vært godt vane med at dama gjorde det for deg i 5 år. 

Lenke til kommentar

 

Regner med jeg bare må bli vant til det! Går det forresten an å skyte hardt og lavt?

 

[...]

Bra spørsmål, håper det går, men skjønner ikke hvordan. L2 eller noe? Skal teste når jeg kommer hjem

 

 

 

Oppdater gjerne om du finner det ut! Virker som at man må satse på litt luft under ballen for å få kraft. Hørte snakk om "total control" fra EA?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...