Mchansern Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Sånn, nå har jeg flyttet til Italia. Det store problemet er at jeg bor i en loftsleilighet midt i sentrum og at det er mellom 35 og 38 grader her på dagen. Det går seg vel til utover høsten, får man håpe. Ellers, alt ok. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Høres fett ut. Kos deg! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Sånn, nå har jeg flyttet til Italia. Det store problemet er at jeg bor i en loftsleilighet midt i sentrum og at det er mellom 35 og 38 grader her på dagen. Det går seg vel til utover høsten, får man håpe. Ellers, alt ok. Cool. Jobb, skole? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Jeg tar hele mastergraden her, så jeg blir her to år. Jeg har litt igjen på italiensken merker jeg. Jeg spurte en kar om veien til et sted i går, han spurte om jeg var spanjol. Siden jeg tydeligvis hørtes ut som en spanjol som prøvde å snakke italiensk. :-----( Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Prøv å spørre italienere om veien uansett... klin umulig å få et svar selv om du skulle snakket helt flytende. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Jeg tar hele mastergraden her, så jeg blir her to år. Jeg har litt igjen på italiensken merker jeg. Jeg spurte en kar om veien til et sted i går, han spurte om jeg var spanjol. Siden jeg tydeligvis hørtes ut som en spanjol som prøvde å snakke italiensk. :-----( Hva studerer du? Snakker du italiensk flytende? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Skal ta en master i økonomisk bærekraftig turisme. Hvordan få destinasjoner til å gå rundt økonomisk uten at turister sliter ned miljøet / kulturen for mye, i korte trekk. Kan kommunisere det mest basic (som f.eks spørre veien, spørre hvor bussen går fra, spørre hva klokka er og sånne ting) Masteren går på engelsk, heldigvis. Har riktignok meldt meg på et kurs i Italiansk på universitetet da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. september 2016 Del Skrevet 4. september 2016 Faen det høres ut som to jævlig fete år. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Hva betyr uttrykket at man "får stjerner i øynene" av noe? Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Gleder seg eller synes noe er kjempegøy. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Aha! Så for meg en tegneseriefigur som har fått seg en smell i knollen, med stjerner svevende rundt. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 8. september 2016 Del Skrevet 8. september 2016 Dæven, nå vurderer jeg Xbox One for første gang. Solskjær, Scholes og Ferdinand som legends? ?? Lenke til kommentar
oinkerbranch Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Dæven, nå vurderer jeg Xbox One for første gang. Solskjær, Scholes og Ferdinand som legends? Hadde jeg stått foran valget nå hadde det vært vanskelig å unngå ja! Heldigvis har jeg aldri hatt noe annet enn PS, så jeg slipper å drømme om å spille med Ollie igjen Endret 13. september 2016 av sfkarlsen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Når er det først mulig å spille FIFA17 egentlig? Med EA Access osv Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Demo kommer ut i dag Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Sweet! Hjemme i kveld, rett i FIFA! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 (endret) Fortsatt ikke noen demo å se med norsk konto. EDIT: Ryktes ute kl 19:00 norsk tid... Endret 13. september 2016 av Snikpellik Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Har kommet ut på Xbox One og PC, mens PS Store er tatt ned for vedlikehold. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Høhø, demoen er ute på Playstation også, men PS Store og EA sine servere har knela fullstendig. Jeg rakk nesten å trykke "last ned" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå