Patrick123 Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Flyktninger som kommer hit må vite at her følger vi vestlige frie verdier! Sånn som å forby visse religioner, nekte visse religiøse symboler og bestemme hva folk skal gå kledd i! Dette er verdier en fra Saudi-Arabia aldri kan forstå! /rant over. Hva er greia med å ikke betale tilbake? Jeg hadde fått angst hadde jeg vært skyldig en kompis penger. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Faen, angrer på at jeg ikke har sagt i fra om pollensymptomer til legen. Startet for første gang denne sommeren så jeg var usikker, men nå er det nesten ingen vits uansett.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Send i Posten. Men det går som regel over etter noen minutter. Det som er litt rart imo er at jeg kan være inne og oppleve det, men være helt uberørt når jeg er ute. Er det vanlig? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Har opplevd det selv. Pollen kommer inn i huset via alt mulig rart. Så mulig det er i systemet ditt innen du går ut. Jeg har vært slapp store deler av sommeren pga pollen, da jeg sover med vindu åpent. Burde sikkert kjøpt en gulvvifte istedenfor, men men. Over nå. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 27. august 2016 Del Skrevet 27. august 2016 Høres ut som min situasjon det også. Vinduene er åpne nærmest 24/7, men ja, takk faen for at det nesten er over. Eneste positive med at det er vinter snart. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Hæhæhæhæ, min drunk rant! /rant over. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2016 Del Skrevet 28. august 2016 Når du er på metalfestival og de som vinner hele driten startet før du ble født. Er forresten 32. Huhei som det går. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 30. august 2016 Del Skrevet 30. august 2016 (endret) Topp folkeslag jeg ønsker utryddet i dag: 1. Folk som ENDA ikke har skjønt at man må slippe folk av tbane/trikk/tog før man går på selv 2. Folk som i 2016 enda ikke har greid å forhåndskjøpe bilett til bussen. Greit nok det, men da stiller dere dere BAKERST i køen 3. Folk som sender deg e-post der de spør om noe jeg svarte på klart og tydelig i min forrige e-post til dem Endret 30. august 2016 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg slapp en skikkelig braker av en fis mens jeg tok knebøy. Treningssenteret var stappfullt så det var jo pinlig nok. Velsigner den høye drittmusikken de spiller, for første gang, for jeg så ingen reaksjoner. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Haha opplever det ofte på 45 graders leg press. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Hahah. Har selv gjort det, men da var treningssenteret tomt Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg prompa en gang midt i sexen, lå i 69. Det var flaut, det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Klikker snart på pokemon go. En fordømt rotte med 220cp. Kaster bort en haug med baller. Om eg får Nice, excelent, om eg bruker Great baller og gir disse idiotiske bærene. Ingenting hjelper. Om ringen når eg skal kaste er nesten borte eller om den er like stor som den hvite.... Hva feiler det drittspillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 2. september 2016 Del Skrevet 2. september 2016 Spiller noen Pokemon Go enda :o Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Spiller noen Pokemon Go enda :o Fortsatt populært, men blitt en betydelig nedgang. Blir nok en opptur igjen når neste generasjon kommer inn i spillet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Har en kurve som alt annet det også. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Skjønner eg godt! Hehe.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå