Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvilket nivå? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Yes da. Løste et eksamenssett på i overkant av en time nå. Har 4 timer på eksamen på fredag. Dette bør gå greit. Deilig følelse.Leser til matteeksamen sjæl, har min på fredag. Hvor studerer du? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Første året master/ fjerde året Sivøk BI Oslo. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Aha. Så har du matte nå? Hvis det er grunnleggende matte pleier vel det å være første året i Bachelor? Endret 8. desember 2014 av Knewt Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Finere å være student, så kan man velge selv når man står opp... (selvfølgelig derfor jeg stod opp 05.30 i dag... ) Enda "bedre" å være arbeidsledig og vente på Forsvaret. Jeg har stått opp halv elleve nå en god periode Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Vi hadde grunnleggende matte første året av bacheloren, og har et langt tøffere mattefag første året av masteren også. Tror det er spesielt for BI. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Aha, da så. Tatt bacheloren på BI og? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Yes, sivøk BI hele veien. Hvor studerte du igjen? Og hvilken linje og hvilket år? Hva med deg RollsReus, hva driver du med? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Jeg går første året på bachelor i økonomi og administrasjon på Handelshøyskolen i Trondheim. Har sosa bort et par år nå Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Hvordan er matten i ØKAd hos dere? På BI var i hvertfall den ØKAd hadde til jul (20%) utrolig enkel, sånn ungdomsskolenivå nesten. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 20%? Det er helt kurant. På nivå med noe midt mellom R1 og R2. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ja, de hadde en som telte 20% til jul, og en som telte 80% til sommeren. Hos oss var det 30% til jul 70% til sommeren. Eneste faget på baceholoren som hadde oppdelt karakter. I mattefaget jeg har nå hadde vi forøvrig midterm for noen måneder siden telte 20% av karakteren. Digg det da, ettersom du har hatt R2. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ah. Vi har ingen sånn inndeling, derfor jeg ikke skjønte hva du mente Ja, jeg er ikke veldig nervøs. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 det er en skole, jotun... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 NITH veit jeg hva er. Hva er WD? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Ja, men hva heter de? Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) WD = Westerdals (skole for reklame, grafisk design, osv). NITH = Norges IT (InformasjonsTekniske) Høyskole. Edit: De to skolene slo seg sammen i sommer, så i praksisk ikke noe som heter NITH lenger, bare Westerdals (uten at elevene med det første kommer til å endre hva de sier). Knipsolini: Regner med at du hører på RR mtp profilnavnet ditt, brødrene Sagen har vel gått Westerdals. Endret 9. desember 2014 av blured Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) Ja, privat greier det? Høres jalla ut! ? Edit kun Tore vel, et år? Endret 9. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
blured Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 Hehe. Westerdals har et utrolig bra rykte i bransjen. valgte den det året jeg var overbevist om at grafiker var tingen foran KHiO (Kunsthøyskolen i Oslo, som er mer artsy), til tross for skolepengene. NITH er også en grei skole, de har jo en mindre faglig tyngde enn det NTNU og Blindern har, men er overraskende mange på mitt kull som tidligere har vært et år på UIO/Blindern, men begynte her pga de ønsket en litt annen vinkling på studiet. (Skepsisen til privatskoler er greit utbredt i Norge... Kan riktignok forstå det, hvorfor velge privatskoler når en kan kan få en gratis (og kanskje bedre) utdannelse et annet sted? Men Westerdals har i mange år tilbudt studieretninger som egentlig ingen andre offentlige skoler har dekket.) Hehe, ja mulig det kun er Tore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå