OhEasy Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 Har en lik kjørerunde i Drammen. Får godt over 100-200 pokeballer hvis jeg kjører den runden noen ganger. Men gjør det bare når jeg har passasjer, så jeg kan konsentrere meg om kjøringa. Men med det sagt, så har jeg ikke spilt Pokemon Go på flere uker. Jeg er vel en av få der sikkert. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Hva er greia med folk som skylder deg penger? Tror de at jeg tenker "åja han eksisterer ikke lenger siden han er umulig å få tak i, da får jeg bare stryke han av listen over folk som skylder meg penger". Dette gjelder nesten alle med veldig få unntak. Endret 24. august 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 Jeg tror jeg aldri har lånt ut mer enn 300kr til folk. Er fornøyd med det hittil i livet. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 Har en i klassen som sitter på med meg til skolen 1 dag i uka. Jeg må som oftest alltid spørre etter kjørepenga, da han sjelden "husker" det selv. Jævlig irriterende. Frister veldig å ditche han. Så kald kan jeg gjerne være. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 (endret) Jeg tror jeg aldri har lånt ut mer enn 300kr til folk. 11.911kr utlånt akkurat nå. Endret 24. august 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 Har du nylig sett på Yes Man eller? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 Har en i klassen som sitter på med meg til skolen 1 dag i uka. Jeg må som oftest alltid spørre etter kjørepenga, da han sjelden "husker" det selv. Jævlig irriterende. Frister veldig å ditche han. Så kald kan jeg gjerne være. Når du skal til samme destinasjon så taper du vel ikke akkurat penger på det, 1 gang i uka... Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. august 2016 Rapporter Del Skrevet 24. august 2016 Har en i klassen som sitter på med meg til skolen 1 dag i uka. Jeg må som oftest alltid spørre etter kjørepenga, da han sjelden "husker" det selv. Jævlig irriterende. Frister veldig å ditche han. Så kald kan jeg gjerne være.Når du skal til samme destinasjon så taper du vel ikke akkurat penger på det, 1 gang i uka... Nei nei. Men må ta en merkverdig omvei for å plukke han opp og slippe han av. Så derfor ble vi enige om en liten sum pr. måned. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 25. august 2016 Rapporter Del Skrevet 25. august 2016 Jeg tror jeg aldri har lånt ut mer enn 300kr til folk. 11.911kr utlånt akkurat nå.I overkant av 17.000 utlånt til over 10 forskjellige her nå :-( Alle får seff penger "neste uke". Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2016 Rapporter Del Skrevet 25. august 2016 Hvem låner dere så mye penger til? Får dere "noe" tilbake eller låner dere ut penger hver gang dere ser disse folka? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 25. august 2016 Rapporter Del Skrevet 25. august 2016 Kan være alt fra større lån til gode kompiser som trenger penger til noe viktig, til utført arbeid/tjenester, til utlegg som i går feks der jeg la ut for italiensk aften med pizza og birra og gjelden steg med 378kr. Om jeg får tilbake "noe"? Jeg får tilbake alt. Eneste som går tapt er stoltheten til de som låner samt vennskap som tydeligvis ikke er noe å spare på anyways. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. august 2016 Rapporter Del Skrevet 25. august 2016 Om jeg får tilbake "noe"? Jeg får tilbake alt. Eneste som går tapt er stoltheten til de som låner samt vennskap som tydeligvis ikke er noe å spare på anyways.Var det jeg mente. Vennskap som bare er basert på at du låner bort penger er ikke verdt det. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. august 2016 Rapporter Del Skrevet 26. august 2016 (endret) Aldri lån bort penger hvis du ikke har råd til å tape disse pengene. De funker ypperlig som en test for vennskap. For min del har jeg lånt bort 5000kr og ikke fått dem enda etter to år, "kompisen" lover fortsatt at jeg skal få dem i neste måned. Måned atter måned, men for min del forventer jeg ingenting av ham å få tilbake er en bonus for meg, men testen har han strøket. Endret 26. august 2016 av Fox Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. august 2016 Rapporter Del Skrevet 26. august 2016 Tror knapt eg har fått spørsmål om å låne så mye penger. . Har lagt ut til diverse ting vi har kjøpt og fått igjen halve summen uproblematisk flere ganger. Men aldri et rent lån. Men så er eg litt eldre og har kun venner med jobb og familie. Da har man en bank.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 26. august 2016 Rapporter Del Skrevet 26. august 2016 http://www.vgtv.no/#!/video/131310/cato-20-satt-fast-i-utedo-jeg-fikk-panikk Hva er det folk tenker på med slike tatoveringer? Hvordan se mest mulig ut som en kriminell eller hvordan gå på NAV resten av livet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. august 2016 Rapporter Del Skrevet 26. august 2016 Fy fader Lefdal er morsomme. Skal ha 11. 000kr for å reparere en pc som kostet 10.000kr for 2 år siden. Garantien tok de bort pga en ubetydelig skade på aux-inngangen som ikke har noe som helst med at pcen døde å gjøre. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. august 2016 Rapporter Del Skrevet 26. august 2016 Har aldri måtte låne penger siden jeg er ganske rik. Måtte bare poengtere det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2016 Rapporter Del Skrevet 27. august 2016 Pappa betaler? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 27. august 2016 Rapporter Del Skrevet 27. august 2016 Fy fader Lefdal er morsomme. Skal ha 11. 000kr for å reparere en pc som kostet 10.000kr for 2 år siden. Garantien tok de bort pga en ubetydelig skade på aux-inngangen som ikke har noe som helst med at pcen døde å gjøre. Garanti får de gjøre som de vil med . Du har fem år reklamasjon. En skade på maskinen kan ikke gjøre at de sier nei til dette hvis ikke de kan bevise at den skaden er direkte årsak til problemet du har. Bare å stå på kravene Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 27. august 2016 Rapporter Del Skrevet 27. august 2016 Jobber med saken. Ikke lett å få tak i noen "ansvarlige" så jeg kan prate med dem muntlig. Er vel sånn praksisen er, gjemme seg bak skriftlig kommunikasjon fordi de vet at de kommer til å tape en muntlig diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå