Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Har en lik kjørerunde i Drammen. Får godt over 100-200 pokeballer hvis jeg kjører den runden noen ganger. Men gjør det bare når jeg har passasjer, så jeg kan konsentrere meg om kjøringa.

 

Men med det sagt, så har jeg ikke spilt Pokemon Go på flere uker. Jeg er vel en av få der sikkert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en i klassen som sitter på med meg til skolen 1 dag i uka. Jeg må som oftest alltid spørre etter kjørepenga, da han sjelden "husker" det selv. Jævlig irriterende. Frister veldig å ditche han. Så kald kan jeg gjerne være.

Når du skal til samme destinasjon så taper du vel ikke akkurat penger på det, 1 gang i uka...

Lenke til kommentar

 

Har en i klassen som sitter på med meg til skolen 1 dag i uka. Jeg må som oftest alltid spørre etter kjørepenga, da han sjelden "husker" det selv. Jævlig irriterende. Frister veldig å ditche han. Så kald kan jeg gjerne være.

Når du skal til samme destinasjon så taper du vel ikke akkurat penger på det, 1 gang i uka...

Nei nei. Men må ta en merkverdig omvei for å plukke han opp og slippe han av. Så derfor ble vi enige om en liten sum pr. måned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan være alt fra større lån til gode kompiser som trenger penger til noe viktig, til utført arbeid/tjenester, til utlegg som i går feks der jeg la ut for italiensk aften med pizza og birra og gjelden steg med 378kr.

 

Om jeg får tilbake "noe"? Jeg får tilbake alt. Eneste som går tapt er stoltheten til de som låner samt vennskap som tydeligvis ikke er noe å spare på anyways.

Lenke til kommentar

Aldri lån bort penger hvis du ikke har råd til å tape disse pengene. De funker ypperlig som en test for vennskap.

 

For min del har jeg lånt bort 5000kr og ikke fått dem enda etter to år, "kompisen" lover fortsatt at jeg skal få dem i neste måned. Måned atter måned, men for min del forventer jeg ingenting av ham :) å få tilbake er en bonus for meg, men testen har han strøket.

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Fy fader Lefdal er morsomme. Skal ha 11. 000kr for å reparere en pc som kostet 10.000kr for 2 år siden. Garantien tok de bort pga en ubetydelig skade på aux-inngangen som ikke har noe som helst med at pcen døde å gjøre.

Garanti får de gjøre som de vil med .

Du har fem år reklamasjon.

 

En skade på maskinen kan ikke gjøre at de sier nei til dette hvis ikke de kan bevise at den skaden er direkte årsak til problemet du har. Bare å stå på kravene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...