Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, dumbing down er å gjøre grep for å hjelpe folk med et problem som kun er et problem for dumme folk.

 

Bare et problem hvis man har brukt backspace til å gjøre det før.

1 tast før vs 2 taster nå. Var simplere før når man brukte tasten til å viske og å navigere. Er 1 tast for mye et problem så er man dum.

 

But whatever gets you through the night :)

 

 

 

 

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Jau. Du har helt rett i den bruken av dumbing down når det gjelder å forklare enkle ting på en alt for enkel måte. Som hollywood filmer er neskyldt for. Men grunnen til at eg brukte det uttrykket om dette var ikke fordi de gjorde noe enklere å utføre, men fordi de gjorde det lettere å ikke slette tekst med et uhell. 

 

Og det skjer ifølge google 0,04% av antall backspace som blir trykket. Da er det dumbing down, siden man "hjelper" folk å unngå dette problemet som overhodet ikke skulle være nødvendig.

 

Men kos deg du. Trykk gjerne 7 taster for å gå tilbake, og kall det smarting up eller whatever, så kan vi andre diskutere det som var poenget istedet......

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Jau. Du har helt rett i den bruken av dumbing down når det gjelder å forklare enkle ting på en alt for enkel måte. Som hollywood filmer er neskyldt for. Men grunnen til at eg brukte det uttrykket om dette var ikke fordi de gjorde noe enklere å utføre, men fordi de gjorde det lettere å ikke slette tekst med et uhell.

 

Og det skjer ifølge google 0,04% av antall backspace som blir trykket. Da er det dumbing down, siden man "hjelper" folk å unngå dette problemet som overhodet ikke skulle være nødvendig.

 

Men kos deg du. Trykk gjerne 7 taster for å gå tilbake, og kall det smarting up eller whatever, så kan vi andre diskutere det som var poenget istedet......

Men jeg forstår fortsatt ikke hvordan det å gjøre noe ved et uhell er "dumb". Vi snakker om noe som kan skje så enkelt ved at man kommer borti touchpaden imens man skriver.

 

Dette handler heller ikke om dumbing down, men å utnytte tastaturet på en bedre måte. Alt-knappen er nettopp til slike ting. Det er bare et problem hvis man er vant til det. Produsenter som legger stor vekt på gestures på touchpaden (slik som Apple) har gjort slik at man bare kan sveipe med 2 fingre. Lettere, men ikke dumbing down, bare mer praktisk.

 

Ja la oss si 7 taster selv om det bare er 2 for at det skal høres så mye verre ut enn det egentlig er.

Lenke til kommentar

Må man bruke bær når CP er 99 og ringen er gul?

 

Surt å kaste bort tre fire baller på slikt fjas.

 

Jeg føler Pokemonene ble vanskeligere å fange etter en av patchene de slapp ut for en stund tilbake. Ikke utenkelig at det stemmer. Niantic vil jo tjene penger på at vi kjøper Pokeballer. For min del klarer jeg meg fint uten å kjøpe noe. På bussturen til skolen passerer jeg en mellom 10 og 15 stopp. Så nå har jeg nesten 700 baller (til sammen av de 3 typene..)

Lenke til kommentar

 

Må man bruke bær når CP er 99 og ringen er gul?

 

Surt å kaste bort tre fire baller på slikt fjas.

 

Jeg føler Pokemonene ble vanskeligere å fange etter en av patchene de slapp ut for en stund tilbake. Ikke utenkelig at det stemmer. Niantic vil jo tjene penger på at vi kjøper Pokeballer. For min del klarer jeg meg fint uten å kjøpe noe. På bussturen til skolen passerer jeg en mellom 10 og 15 stopp. Så nå har jeg nesten 700 baller (til sammen av de 3 typene..)

 

 

Men for å kunne ha 700 pokeballer, så må du ha brukt penger på å oppgradere sekken din, slik at du kan ha over 350 items.  :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...