Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Er det en ting de har endre på? Trodde det var PCen min som hadde fått et problem...Grusomt ikke sant? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hva har endret seg? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Kan ikke trykke backspace i Chrome for å gå en side tilbake..... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Herregud. Alt + backspace. Hva faen er dette? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hvorfor i alle dager? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Bruk alt + piltasten. Bruker Windows 10 laptop siden macen er på reparasjon. Når jeg prøvde å spamme backspacen så fikk jeg popup med bildet av Alt + piltast bak. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Ja er du idiot? Unnskyld at eg må spørre,en nå fremstår du som en. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Tydeligvis. Du kan ikke trykke backspace? Bruk piltastene da faen. Hva har jeg misforstått? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Det er tungvint og gir ingen mening. To knapper for å gå tilbake? Latterlig. I tillegg er det, for meg som har brukt denne måten i snart 20 år, fryktelig uvant. Som eg sa.... Eg visste jo om alternativene fordi eg er ingen idiot. Endret 22. august 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Joda... First world problems deluxe Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Hva er denne tråden til da? Seriøse problemer? Du har misforstått. To ganger på et par minutter.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Denne tråden er til alt som er off topic i forhold til fotball så det er null problem å klage på ting, men det betyr også at man kan påpeke at noe er first world problem. Har ikke sagt at jeg er uenig, ville bare påpeke det Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Grusomt ikke sant? Yup! Jeg er vant til å bruke det relativt ofte på laptopen. Sykt irriterende, men det lar seg vel fikse igjen. Hvis ikke, så blir i vel vant til noe nytt om ikke så alt for lenge. Edit: Forøvrig godt å se at du plages litt. Lett irritasjon ovenfor andre viser at dette virkelig betyr noe for deg Endret 22. august 2016 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Kan du ikke i det minste linke til utvidelsen sånn at vi andre slipper å sutre om det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Googlet backspace Chrome så dukket den opp. Men opplever at den av og til ikke virker. Mister helt dynamikken i surfinga! Hater ineffektiv surfing! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Det fine med å ikke bruke backspace til å gå tilbake er for eksempel at hvis du skriver noe i et tekstfelt og klarer å touche på trackpaden utenfor tekstboksen og trykker på backspace for å viske bort noe så vil du ikke gå tilbake til forrige side og potensielt miste alt du har skrevet. Har opplevd det her tidligere. Vet ikke hvor ofte teksten lagres, men kan fort miste noen linjer. Endret 22. august 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 (endret) Ja er man amatør så må man beskyttes. Det kalles dumbing down... De kunne gjort det valgfritt. Løst hele problemet. En hake i oppsettet... Endret 22. august 2016 av Jotun Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Googlet backspace Chrome så dukket den opp. Men opplever at den av og til ikke virker. Mister helt dynamikken i surfinga! Hater ineffektiv surfing! Skaff deg en datamus med knapper på, helst de som er programmerbare. Jeg har "tilbake", "home", "refresh", "volum opp/ned, pause, mute og play" og andre nyttige snarveier disponibelt på høyrehånda mens jeg surfer. Veldig nyttig og greit, vanskelig å se meg gå tilbake til noe annet etter å ha brukt denne løsningen i noen år. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Del Skrevet 22. august 2016 Ja er man amatør så må man beskyttes. Det kalles dumbing down... De kunne gjort det valgfritt. Løst hele problemet. En hake i oppsettet... Nei, dumbing down er når man gjør noe i overkant simpelt. En tast er simpelt, du er simpel Jeg snakket om fordeler med å ikke bruke samme tast til alt Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. august 2016 Del Skrevet 23. august 2016 Nei, dumbing down er å gjøre grep for å hjelpe folk med et problem som kun er et problem for dumme folk. Dysfunctional: Eg bruker dessverre aldri mus på laptopen... På jobb er dette ikke et problem. Får se om eg får begynne å aktivt bruke tilbake feltet på touchpaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå