Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tungvint og gir ingen mening.

 

To knapper for å gå tilbake? Latterlig.

 

I tillegg er det, for meg som har brukt denne måten i snart 20 år, fryktelig uvant. Som eg sa.... Eg visste jo om alternativene fordi eg er ingen idiot.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Grusomt ikke sant?

Yup! Jeg er vant til å bruke det relativt ofte på laptopen. Sykt irriterende, men det lar seg vel fikse igjen. Hvis ikke, så blir i vel vant til noe nytt om ikke så alt for lenge. 

 

Edit: Forøvrig godt å se at du plages litt. Lett irritasjon ovenfor andre viser at dette virkelig betyr noe for deg  :wee:

Endret av Espp
Lenke til kommentar

Det fine med å ikke bruke backspace til å gå tilbake er for eksempel at hvis du skriver noe i et tekstfelt og klarer å touche på trackpaden utenfor tekstboksen og trykker på backspace for å viske bort noe så vil du ikke gå tilbake til forrige side og potensielt miste alt du har skrevet. Har opplevd det her tidligere. Vet ikke hvor ofte teksten lagres, men kan fort miste noen linjer.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Googlet backspace Chrome så dukket den opp. Men opplever at den av og til ikke virker.

 

Mister helt dynamikken i surfinga! Hater ineffektiv surfing!

Skaff deg en datamus med knapper på, helst de som er programmerbare. Jeg har "tilbake", "home", "refresh", "volum opp/ned, pause, mute og play" og andre nyttige snarveier disponibelt på høyrehånda mens jeg surfer. Veldig nyttig og greit, vanskelig å se meg gå tilbake til noe annet etter å ha brukt denne løsningen i noen år.
Lenke til kommentar

Nei, dumbing down er å gjøre grep for å hjelpe folk med et problem som kun er et problem for dumme folk.

 

Dysfunctional: Eg bruker dessverre aldri mus på laptopen... På jobb er dette ikke et problem.

Får se om eg får begynne å aktivt bruke tilbake feltet på touchpaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...