ChopperRead Skrevet 16. august 2016 Rapporter Del Skrevet 16. august 2016 Kommer veldig an på hva og hvor du skal jobbe. Indeed. Er ikke helt sikker enda, tips? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 17. august 2016 Rapporter Del Skrevet 17. august 2016 Vanskelig når jeg ikke kjenner deg. Det eneste jeg egentlig kan si er at det er veldig mange useriøse mennesker i bransjen, og du bør finne deg en jobb med ordnede forhold. Selv jobber jeg for et kommunalt selskap. Kunne tjent mye bedre, men har gode ordninger for overtid, grei pensjonsordning enn så lenge og har vanlig 8-timers arbeidsdag. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. august 2016 Rapporter Del Skrevet 18. august 2016 Noen som har tilgang til den artikkelen her? Kunne tenkt meg å lest den. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Haha fy faen mye kleinere enn detta får du det ikke https://www.instagram.com/p/BJQp3wXAoqa/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Ååh, det der var saker. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Åååååååååååååååååå neeeeeeeeeeei....fytti katta... Så kleint. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 mfw 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Marcus og Martinus asss Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Gratulerer som Admin btw, så det først nå! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Jepp. Nå har forumet en admin som er helt dysfunksjonell.... Måtte bare få det unnagjort. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Takk for det Espp! @Jotun: Har du ikke dratt den vitsen før? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Om vi skal ta opp hver gang Jotun kjører samme vits så får vi ikke tid til noe annet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Takk for det Espp! @Jotun: Har du ikke dratt den vitsen før? Jo, men da var du blitt moderator. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2016 Rapporter Del Skrevet 19. august 2016 Om vi skal ta opp hver gang Jotun kjører samme vits så får vi ikke tid til noe annet.Nå.... Så tøff på utsiden. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 21. august 2016 Rapporter Del Skrevet 21. august 2016 Gratulerer med advarsel Mchansern! Kanskje best å skrive det her, så blir det ikke OT iallfall :) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. august 2016 Rapporter Del Skrevet 21. august 2016 (endret) Jaja takk skal du ha! Den tar jeg med meg i bagasjen når jeg flytter til Italia om en uke. Jeg har forresten skaffet meg billetter til Fiorentina - Roma nå. Håper Totti holder seg skadefri sånn at jeg muuuuuligens kan få se han live in action. Hadde vært litt småkjipt å se Ediz Dzeko, må jeg innrømme. Med andre ord: Ting jeg har ordnet: Billetter til fotballkamp Ting jeg ikke har ordnet: Sted å bo de neste to-tre årene. Endret 21. august 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Å ha et sted å bo er overvurdert. Kle deg forførende så finner du nok en ensom enke som tar deg inn for en kortere, eller lengre, tidsperiode. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Fordømte google som plutselig fant ut at backspace er et gigaproblem for 0.04% av verdens surfere. Måtte pinadø innstallere en utvidelse for å få bukt med et megaproblem. Er ALT for gammel til slike brå omveltninger i mitt liv! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Er det en ting de har endre på? Trodde det var PCen min som hadde fått et problem... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. august 2016 Rapporter Del Skrevet 22. august 2016 Kunne jeg få det med en teskje? Forstod ikke greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå