dysfunctional Skrevet 10. august 2016 Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 Begge dere moderatorer? Hva faen Vet ikke hvordan det skjedde jeg, heller. Håpløst forum! 8 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. august 2016 Rapporter Del Skrevet 10. august 2016 I dårlige tider tar man det man får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 Jeg er redd for at det blir en fantasillion planeter hvor den eneste forskjellen er at trærne er litt større enn på den forrige. Men jeg blir nok å skaffe det uansett. Funherer det så snakker vi så mye moro at du kan dø uten å ha opplevd halvparten. Endte opp med å kjøre refund på spillet i går ettermiddag. 2 spillere som "fant hverandre" allerede i går, problemet var at ikke kunne se hverandre, uansett hva de gjorde. Litt snodig når man tar disse intervjuene i betraktning: https://www.youtube.com/watch?v=AE0nuW-mQ8A OK, kanskje bare en launch-bug tenkte vel de fleste, inkludert meg. Så kommer reaksjonen fra utvikleren (les fra bunnen og opp): Unngår problemet helt, shady greier. Lenke til kommentar
Populært innlegg Patrick123 Skrevet 11. august 2016 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 Moro å se på OL-turn for kvinner. Det har allerede vært en håndleddskade, men jeg burde være bra igjen om et par dager. 10 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 Å hoi! Den var artig!! ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. august 2016 Rapporter Del Skrevet 11. august 2016 I dårlige tider tar man det man får.Ja. Oljekrisen treffer overalt!!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. august 2016 Rapporter Del Skrevet 12. august 2016 Kremen flyter alltid til toppen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. august 2016 Rapporter Del Skrevet 12. august 2016 Moro å se på OL-turn for kvinner. Det har allerede vært en håndleddskade, men jeg burde være bra igjen om et par dager. Den kom du vel ikke på helt selv? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. august 2016 Rapporter Del Skrevet 12. august 2016 Moro å se på OL-turn for kvinner. Det har allerede vært en håndleddskade, men jeg burde være bra igjen om et par dager. Den kom du vel ikke på helt selv? On the Internet, no one can hear you plagarizing. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. august 2016 Rapporter Del Skrevet 13. august 2016 Så endelig Fight Club for første gang. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har sett på den før selv om jeg visste at filmen var veldig bra. En av de råeste samt. merkeligste filmene jeg noen gang har sett! Hvis noen ikke har sett den ennå så anbefaler jeg dere å gjøre det ASAP! Dere vil elske R. Paulsen med de store puppene! Det er helt i begynnelsen også Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 13. august 2016 Rapporter Del Skrevet 13. august 2016 (endret) Favorittfilmen til alle gutter i niendeklasse jo! Urelatert så er det to uker til jeg flytter til utlandet og jeg er MILDT sagt gira. Håper de ukene går fort nå. Flytter et par år til Firenze, blir nok bra. Endret 13. august 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. august 2016 Rapporter Del Skrevet 13. august 2016 Skal du studere eller jobbe der McH? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 14. august 2016 Rapporter Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Jeg tar mastergraden min der, så det blir to år (minst!) Endret 14. august 2016 av Mchansern Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 14. august 2016 Rapporter Del Skrevet 14. august 2016 Faen, jævla jelly. Nyt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2016 Rapporter Del Skrevet 14. august 2016 Spis en pizza for oss da! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. august 2016 Rapporter Del Skrevet 14. august 2016 Aha Så det er her i PL kategorien folket holder seg, lurte litt på hvor alle var blitt av. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. august 2016 Rapporter Del Skrevet 14. august 2016 Smooth det da! Litt jelly på den opplevelsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. august 2016 Rapporter Del Skrevet 14. august 2016 Italia er elsk, var der noen år tilbake. Gled deg Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. august 2016 Rapporter Del Skrevet 14. august 2016 Har sett McHansern en del i reisedelen av forumet, så min gjetning er at han har vært der før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå