Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+3165

Hvor lenge skal vi dvele ved 22.juli? Hvor mange direktesendte konserter og minnestunder fra bua på Utøya skal vi ha? No disrespect liksom, men det har blitt dratt litt langt nå.

Hvor lenge skal man sørge over dem som ikke er her lenger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg piner min kjære gjennom noen familiefilmer i ny og ne - han ender opp med å like noen av dem ;) Til gjengjeld har jeg blant annet sett alle Saw-filmene. "Dealen" vår med én Twilight-film mot én Star Wars blir det nok aldri noe av.

(Jeg har egentlig ikke noe behov for at han skal se Twilight, noen fan er jeg langt ifra selv. Men det hadde unektelig vært morsomt å få ham til å se dem, bare for at jeg skulle få nyte hans misnøye :p Og nei: jeg har aldri sett Star Wars, og kommer heller ikke til å gjøre det.)

Lenke til kommentar

Hadde en gjennomgang av alle starwars filmene kronologisk på kveldene en jobbtur før den nye kom.

De nye var ræv, de gamle var stort sett bare kjedelige, men ellers ok.

Den nyeste liker eg best. Men det er nok kun fordi ting ser litt bra ut, samtidig som historien ikke er like talentløs som i de tre andre "nye".

Lenke til kommentar

Kjøpt meg XBox One. Noen med tips om side til å kjøpe kontrollere? Må ha 3 stykker til, men er jo så jævla dyrt! Er ikke rart de selger maskinene billig når tilbehøret er så jækla dyrt. Der de tjener pengene sine tydeligvis.

Vet ikke om du sparer noe særlig på å kjøpe i utlandet om du skal ha originalt, så blir dyrt åkke som. Uoriginalt tilbehør har jeg ingen erfaring med, så er sikkert mye varierende kvalitet. Billigste originalt i Norge er vel CDON.

Eventuelt kan du kjøpe brukte kontrollere på Ebay til rundt 350 kr.

Endret av Fresh Prince
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Kjøpt meg XBox One. Noen med tips om side til å kjøpe kontrollere? Må ha 3 stykker til, men er jo så jævla dyrt! Er ikke rart de selger maskinene billig når tilbehøret er så jækla dyrt. Der de tjener pengene sine tydeligvis.

Du kan jo kjøpe 2 av denne typen:

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/XONERCCONTBLU/rock-candy-xbox-one-handkontroll-bla?scid=Pricecomparison2989

Regner med at de ikke blir så mye brukt likevel. 

Lenke til kommentar

Vridd meg i senga i et par timer nå. Hørte et rart smell i hodet istad, forsatte å vri meg i en halvtime. Så hørte jeg et sykt høyt biltut i venstre øret før jeg umiddelbart gikk inn i søvnparalyse med all slags ekle/skumle lyder og hallusinasjoner.

Lenge siden det skjedde sist. Nærmere 10 år siden hvis jeg ikke har glemt noen i mellom. Husker at jeg hørte en stor eksplosjon den ene gangen, men da hoppet jeg ut av sengen med en gang så jeg sovnet ikke. Litt senere så var det en episode hvor jeg hørte masse raske skritt og stemmer rundt i rommet. Type skrekkfilm.

Søvnparalyse kan være en virkelig ekkel opplevelse as.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...