Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 22. juli 2016 Hvor lenge skal vi dvele ved 22.juli? Hvor mange direktesendte konserter og minnestunder fra bua på Utøya skal vi ha? No disrespect liksom, men det har blitt dratt litt langt nå. Hvor lenge skal man sørge over dem som ikke er her lenger? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 28. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2016 Gogol Bordello er fantastisk fett, og jeg har hatt lyst til å se de live lenge. Ser for meg at det tar av, gitt.Tror de er en virkelig kul live-opplevelse! Bruce og E Street i kveld var også ganske kult Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. august 2016 Rapporter Del Skrevet 2. august 2016 https://youtu.be/TnHyT-m7RsY Frekke moves av Big Sam som koser seg i syden. Drar nok bra med punani på det der. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 (endret) http://www.aftenposten.no/osloby/Skypumpe-over-Oslo-lordag-601579b.html Interessant nok så drømte jeg om det forrige natt. Da med 3 stk. I'm the weather god! Endret 6. august 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 I really really hate Kate Hudson movies. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 Aldri sett en eneste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2016 Rapporter Del Skrevet 6. august 2016 Ah,singel guttebass. Jeg misunner deg akkurat nå. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Alle damer har ikke så ræva smak at de piner kjæresten sin gjennom Kate Hudson filmer. Kanskje hun bare er litt sadistisk Daniel? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Sant sant. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Dama til Daniel har helt sikker så rævva smak KANE...... Ligger litt i kortene 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Rofl! Lenke til kommentar
Samara Skrevet 7. august 2016 Rapporter Del Skrevet 7. august 2016 Jeg piner min kjære gjennom noen familiefilmer i ny og ne - han ender opp med å like noen av dem Til gjengjeld har jeg blant annet sett alle Saw-filmene. "Dealen" vår med én Twilight-film mot én Star Wars blir det nok aldri noe av. (Jeg har egentlig ikke noe behov for at han skal se Twilight, noen fan er jeg langt ifra selv. Men det hadde unektelig vært morsomt å få ham til å se dem, bare for at jeg skulle få nyte hans misnøye Og nei: jeg har aldri sett Star Wars, og kommer heller ikke til å gjøre det.) Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 Nye Starwars er ikke noe å se på uansett. Det orginale er greie nok, hvis du vokste opp på den tiden. Er ikke så sikker på at jeg hadde orket å se de nå hadde jeg vært tenåring. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 Hadde en gjennomgang av alle starwars filmene kronologisk på kveldene en jobbtur før den nye kom. De nye var ræv, de gamle var stort sett bare kjedelige, men ellers ok. Den nyeste liker eg best. Men det er nok kun fordi ting ser litt bra ut, samtidig som historien ikke er like talentløs som i de tre andre "nye". Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 Kjøpt meg XBox One. Noen med tips om side til å kjøpe kontrollere? Må ha 3 stykker til, men er jo så jævla dyrt! Er ikke rart de selger maskinene billig når tilbehøret er så jækla dyrt. Der de tjener pengene sine tydeligvis. Lenke til kommentar
Fresh Prince Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 (endret) Kjøpt meg XBox One. Noen med tips om side til å kjøpe kontrollere? Må ha 3 stykker til, men er jo så jævla dyrt! Er ikke rart de selger maskinene billig når tilbehøret er så jækla dyrt. Der de tjener pengene sine tydeligvis. Vet ikke om du sparer noe særlig på å kjøpe i utlandet om du skal ha originalt, så blir dyrt åkke som. Uoriginalt tilbehør har jeg ingen erfaring med, så er sikkert mye varierende kvalitet. Billigste originalt i Norge er vel CDON. Eventuelt kan du kjøpe brukte kontrollere på Ebay til rundt 350 kr. Endret 8. august 2016 av Fresh Prince Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 Kjøpt meg XBox One. Noen med tips om side til å kjøpe kontrollere? Må ha 3 stykker til, men er jo så jævla dyrt! Er ikke rart de selger maskinene billig når tilbehøret er så jækla dyrt. Der de tjener pengene sine tydeligvis. Du kan jo kjøpe 2 av denne typen: http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/tilbehor-spillkonsoll/XONERCCONTBLU/rock-candy-xbox-one-handkontroll-bla?scid=Pricecomparison2989 Regner med at de ikke blir så mye brukt likevel. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2016 Rapporter Del Skrevet 8. august 2016 Takk for tips, jo de kommer nok til å bli brukt en del da vi er 4 stykk spom skal spille. Tror nok vi går for originale, eller alle fall et par originale. Viktigste er at det ikke er ledning. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. august 2016 Rapporter Del Skrevet 9. august 2016 Vridd meg i senga i et par timer nå. Hørte et rart smell i hodet istad, forsatte å vri meg i en halvtime. Så hørte jeg et sykt høyt biltut i venstre øret før jeg umiddelbart gikk inn i søvnparalyse med all slags ekle/skumle lyder og hallusinasjoner. Lenge siden det skjedde sist. Nærmere 10 år siden hvis jeg ikke har glemt noen i mellom. Husker at jeg hørte en stor eksplosjon den ene gangen, men da hoppet jeg ut av sengen med en gang så jeg sovnet ikke. Litt senere så var det en episode hvor jeg hørte masse raske skritt og stemmer rundt i rommet. Type skrekkfilm. Søvnparalyse kan være en virkelig ekkel opplevelse as. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. august 2016 Rapporter Del Skrevet 9. august 2016 Det er helt jævlig. Har opplevd å "blitt dratt ut av senga av aliens" i sånn tilstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå