.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2016 Lol, Bamses? Dafuq for et navn. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Da var me på Gaustatoppen med fire og seks åringen. Fantastisk topp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 Lol, de har stengt uptown på Stjørdal nå. Finnes knapt utesteder her, BS Pub og Bamses(!). Huff.Bamses blir aldri strengt.Er Uptown der diggbar var før? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2016 De to TV2 "komikerene" hjalp vel Bamses? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Ja komikerne hjalp "Bamses". Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Ok, mener eg husker "komikerene" var der ja. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Lol, de har stengt uptown på Stjørdal nå. Finnes knapt utesteder her, BS Pub og Bamses(!). Huff.Bamses blir aldri strengt.Er Uptown der diggbar var før? Diggbar lå vel på andre siden av Bamses? Mener å huske det i alle fall. Uptown ligger i gågata ved Egon og Domus. Endret 8. juli 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Lol, de har stengt uptown på Stjørdal nå. Finnes knapt utesteder her, BS Pub og Bamses(!). Huff.Bamses blir aldri strengt.Er Uptown der diggbar var før? Diggbar lå vel på andre siden av Bamses? Mener å huske det i alle fall. Uptown ligger i gågata ved Egon og Domus. Stemmer det. Stjørdalsøl er uansett godt. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 (endret) Når kommer Pokemon GO til Norge? Jeg trenger å oppfylle barndomsdrømmmene mine. Mulig å bare laste ned APK fila visst Endret 8. juli 2016 av Muffinss Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2016 Megashark-serien. Megashark vs. Crocosaurus, Sharknado, Megashark vs. Colossus, osv. Jeg vet ikke hva som er verst; at noen har sagt ja til å bli med i de filmene, at noen faktisk betaler noen for å lage dem, eller at jeg nå har sett samtlige filmer på MAX. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 9. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2016 Noen fra Jæren her? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2016 Noen fra Jæren her?Ja, Klepp. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2016 Noen fra Jæren her? Nei, men bor ikke så langt unna. Bor på Ganddal. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2016 (endret) Noen fra Jæren her?Var i sjøforsvaret eg. Edit Jæren ja... Ikke hæren... Endret 9. juli 2016 av Jotun 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Hvordan er det meningen at man skal få gjort noenting som helst når det er EM-finale, fjelletappe i Tour de France og Wimbledon-finale SAMME DAG? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Der har du svaret. Gjør alt du må gjøre når det er fjelltappe i Tour de France og Wimbledon-finale slik at du har tid til å benke deg foran skjermen klokka 21.00 (evt. 20.00 for studiosending) og se på EM-finalen. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Der har du svaret. Gjør alt du må gjøre når det er fjelltappe i Tour de France og Wimbledon-finale slik at du har tid til å benke deg foran skjermen klokka 21.00 (evt. 20.00 for studiosending) og se på EM-finalen. Endte opp med å ikke gjøre en dritt, og bare se alt. Forresten ganske nitrist å lese Morten Langlis tweets om TRAV på sånn en sportsdag. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Ikke glem EM i friidrett. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Helt rått med Ingebrigtsen! Meget imponert. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juli 2016 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2016 Sykeste på mange mange år! Dårlig tid, men fortsatt en rå spurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå