Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Pant flasker da vell? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Feriepenger dere liksom... vi selvstendig næringsdrivende må se langt etter sånt! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Feriepenger dere liksom... vi selvstendig næringsdrivende må se langt etter sånt! Feriepenger er jo ikke ekstra penger. Det blir trukket fra lønna og gis tilbake året etter. Du kan også "få" feriepenger hvis du setter av 12% hver måned og tar det i bruk sommeren etter Endret 7. juni 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 (endret) Tror jeg feiltolket hva du skrev der Banan. My bad! Endret 7. juni 2016 av Espp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2016 Del Skrevet 7. juni 2016 Skjønner ikke problemet. I mai får eg vanlig lønn og feriepenger. Synes det er ganske ok eg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Ser frem til både feriepenger og å få igjen på skatten, alt går vel rett i ny bil ettersom jeg ikke skal reise i år. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Feriepenger dere liksom... vi selvstendig næringsdrivende må se langt etter sånt! Feriepenger er jo ikke ekstra penger. Det blir trukket fra lønna og gis tilbake året etter. Du kan også "få" feriepenger hvis du setter av 12% hver måned og tar det i bruk sommeren etter Jeg vet det, men det blir liksom ikke til det, spesielt når vi har skatteoppgjøret rett etter sommeren. Også legger jeg heller ikke på 12% feriepenger når jeg fakturerer. Men jeg klarer meg bra altså Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Synd det er et helt år til mai da! Feriepenger skal feires med å ta en tusenlapp og bruke den til å tenne fyr på en sigar! Endret 8. juni 2016 av AllFather Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Har tenkt å bruke sommeren på å lære meg Java. Har kodet en del tidligere, men aldri med Java! Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Har tenkt å bruke sommeren på å lære meg Java. Har kodet en del tidligere, men aldri med Java! Lykke til! Hvis du ikke har hørt om det, så anbefaler jeg https://www.codecademy.com Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 Har tenkt å bruke sommeren på å lære meg Java. Har kodet en del tidligere, men aldri med Java! Da burde det være jævela enkelt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 @-lemoncake: takk skal sjekke det ut! @banan: altså, er en stund siden jeg har kodet da. Kodet i Flash når jeg gikk på VGS, så har ikke voldsomt med erfaring. Regner vel med at jeg klarer å lære meg det utover sommeren Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 (endret) Følte meg veldig sexy og smigret nå. Fikk melding av en bruker om å sende melding til en viss epost slik at hun kunne sende tilbake bildet av henne selv. Brukeren hadde 0 innlegg. Tenk at hun lagde en bruker bare for å komme i kontakt med meg! Endret 9. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Følte meg veldig sexy og smigret nå. Fikk melding av en bruker om å sende melding til en viss epost slik at hun kunne sende tilbake bildet av henne selv. Brukeren hadde 0 innlegg. Tenk at hun lagde en bruker bare for å komme i kontakt med meg!Haha samme her, ser ut som brukeren er fjernet nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 No sexy singles in my area 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 http://www.vg.no/sport/fotball/tippeligaen/derfor-faar-utenlandske-spillselskap-lov-til-aa-vise-kamper-fra-tippeligaen/a/23707572/ All den jobben NFF gjør for å please hovedsponsor Norsk Tipping ved å forby alt og alle de har tilknytning til fra å promotere utenlandske bettingselskaper, så tjener de selv på å selge TV-rettigheter til dem? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Det viktigste er at NFF får inn penger. Selvsagt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Merker jeg er så drittlei av spam om fullførte grader i sosiale medier. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Let me guess, du er 30 år gammel og loker bare rundt uten en grad? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. juni 2016 Del Skrevet 9. juni 2016 Nei så gammal er jeg ikke og jeg loker ikke rundt. Men jeg passer på å nyte livet samtidig som jeg tar en grad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå