Corporal Jenkinson Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Noen som kan komme med en god definisjon av neokapitalisme og nevne hovedtrekkene i ideologien? Etter det styret i norskeksamen for 10.klassinger må jeg nesten lære meg dette selv... 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Kanskje dette hjelper? https://nl.wiktionary.org/wiki/neokapitalisme 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 (endret) Kan trygt si at omleggingen av T-banen ikke har vært vellykket. Alltid forsinkelser selv uten stans pga signalfeil et eller annet sted og what not. Ofte så kommer T-banen bare for sent uten noen spesiell grunn, gjerne på en av de første stasjonene også. Ruter liker å skryte av at de har redusert kostnadene med noen hundre millioner, men kvaliteten går jo bare nedover nå. Sanntidsvisningen har også vært elendig og upålitelig siden de åpnet Lørenbanen. Endret 1. juni 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Ja faen så myr forsinkelser det er. Gidder ikke lengre å basere meg på rutetider, for banen er jo 2-10 minutter forsinket hver jævla gang. Selv utenom rushtiden er den kronisk forsinket. Den kjører vel fortsatt i sneglefart gjennom Lørentunellen, så mon tro om det er noe feil der. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Flytt til et sted hvor alle banene går innom Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Har ikke lyst til å bo i sentrum. For mye folk og bråk i rushen. Kvadradmeterne er jo heller ikke verdens billigste akkurat. Er uansett ikke for mye å be om at banen ikke skal være sen hver jævla dag. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2016 Sjææl. Leilighetene ved Majorstua og Nationaltheatret er alt for dyre, mens Grønland og Tøyen ikke er de fineste områdene. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2016 Henrik Ingebrigtsen har stilen til en fyr som ikke får lov til å bevege seg nærmere en barnehage enn maks 200 meter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Sjææl. Leilighetene ved Majorstua og Nationaltheatret er alt for dyre, mens Grønland og Tøyen ikke er de fineste områdene. Tøyen har jo blitt grisefint! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Da har man sommerferie. Sykt digg! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Sjææl. Leilighetene ved Majorstua og Nationaltheatret er alt for dyre, mens Grønland og Tøyen ikke er de fineste områdene. Tøyen har jo blitt grisefint! Leste noe om en eller annen satsing de drev med rundt der for en liten stund siden. En annen ting er at jeg ikke synes at sentrumsleiligheter er særlig sjarmerende, eldgamle leiligheter som knirker, men er pusset opp litt. Trappeoppgangene er jo verst. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 De fire stedene i Oslo. Grønland, Tøyen, Nationalteateret og Majorstua. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2016 Da har man sommerferie. Sykt digg! Woop woop! Gratulerer! Selv bruker jeg dagene nå på å sitte inne og kope på et alt for varmt kontor uten annen ventilasjon enn åpne vinduer med ~30 grader ute. Jaja, blir nå penger ut av det, da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 De fire stedene i Oslo. Grønland, Tøyen, Nationalteateret og Majorstua. Nå snakket vi om muligheten til å bo nær en av T-banestasjonene der alle T-baner går, der disse fire er mest aktuelt. Jeg bor utenfor sentrum. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 Muhammad Ali er død Gullalderen hans var langt før min tid, men han må være en av tidenes største innen idrett. Utrolig hvor mye han fikk til før han fylte 22 år gammel. For å ikke snakke om hvor tøft det må ha vært å være svart på den tiden. Rest in peace old man Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2016 Trodde han allerede var død jeg. Jaja, hvil i fred! 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Trodde han allerede var død jeg. Jaja, hvil i fred!Tenkte faktisk det samme når nyheten dukket opp. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2016 Uakseptabelt å ikke vite slikt. Burde jo nesten fått en liten ban Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. juni 2016 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2016 Hater livet mitt. Feriepenger i stedet for lønn i juni? Ja for jeg rakk jo å bygge opp et jævelig høyt feriepengegrunnlag på tampen av fjoråret.. not Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå