banansplitt™ Skrevet 17. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2016 Ingrid Alexandra ser ut som en ond liten jente. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 17. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2016 Hun var ikke veldig imponert over det dansenummeret. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2016 Happy 17. mai. Dagen min består av nøtteblanding, brødskiver med skinkeost, pulverkaffi, nåverdimodeller, renteberegninger og porteføljeavkastninger. Takk til de som syns at 18. mai er en genial dag å legge semesterets mest heavy eksamen. Og takk til meg selv som starter å lese til den noen dager før eksamen.... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 17. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2016 Happy 17. mai. Dagen min består av nøtteblanding, brødskiver med skinkeost, pulverkaffi, nåverdimodeller, renteberegninger og porteføljeavkastninger. Takk til de som syns at 18. mai er en genial dag å legge semesterets mest heavy eksamen. Og takk til meg selv som starter å lese til den noen dager før eksamen.... Tenk positivt på det. Du får det unnagjort tidlig og du går ikke glipp av EL-finalen Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Jeg fikk nå kjørt inn 2 timer trening hver morgen fra Lørdag til og med i går, så jeg synes 17 mai er knall Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mai 2016 Trodde vi spilte musikken på et moderat lydnivå i går, men våknet med dårlig hørsel og ser at anlegget sto på nærmere maks. Baklager naboer. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Glad mamma ikke vet hvilket kosthold jeg har, spesielt nå under eksamenstiden. Krise! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Hva består kostholdet ditt av om dagen? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Pizza, red bull, osteloff, kebab/fast food for det meste. I tillegg til chillinøtter, sjokolade og snop ved siden av når jeg leser pensum... Mye dårlig og kunstig hurtigmat. Husker sånn helt særr ikke forrige gang jeg spiste grønnsaker. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Er masse grønnsaker i kebab. Slapp av!! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Er kongen av paprika ass, får i alle fall ikke skjørbuk med det første! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Og fiskepinne i ny og ne for å holde strumaen på armlengdes avstand. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 (endret) Pizza, red bull, osteloff, kebab/fast food for det meste. I tillegg til chillinøtter, sjokolade og snop ved siden av når jeg leser pensum... Mye dårlig og kunstig hurtigmat. Husker sånn helt særr ikke forrige gang jeg spiste grønnsaker. Shitty times passer godt med shitty food Vice versa. Endret 23. mai 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2016 Pizza, red bull, osteloff, kebab/fast food for det meste. I tillegg til chillinøtter, sjokolade og snop ved siden av når jeg leser pensum... Mye dårlig og kunstig hurtigmat. Husker sånn helt særr ikke forrige gang jeg spiste grønnsaker. Shitty times passer godt med shitty food Vice versa. Med det kostholdet tviler jeg ikke på at det blir shitty times. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Herrejesus for en deilig dag. Helt fri nå et par dager mellom eksamen og første jobbdag på mandag. 25 grader (i skyggen) og maks avslapping i sola. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Heldig. 20 grader her og jeg sitter inne og leser... Eksamen på mandag som kommer og siste eksamen fredag 03.6! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Hehe, ja. Liker at skolen/fakultetet legger opp til nesten tre måneder sommerferie. Hadde siste på onsdag. Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Ut og overnatte i båt på krogholmen rett utfor her eg bor! Det blir NICE! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2016 Hehe, ja. Liker at skolen/fakultetet legger opp til nesten tre måneder sommerferie. Hadde siste på onsdag. Lykke til med innspurten! Ja, kan egentlig ikke klage når jeg har fri fra og med neste fredag til og med midten av august Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå