Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Alltid gøy med predictions Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ingenting er ulovlig før du blir tatt. Det er en tankegang jeg også lever etter. Good man. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ingenting er ulovlig før du blir tatt. Men da er ingenting ulovlig da. Du kan ikke bli tatt for noe som ikke er ulovlig Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Aftenposten spoilet dagens episode av Skam! Overskriften beskrev avslutningen på episoden. Tulleavis. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hva er det egentlig den serien handler om? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Joker i Trondheim? Hvor? Ila? Den på Ila er ikke søndagsåpen. Kun den på Møllenberg og ved Festningen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 For en kveld. Hodet mitt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Hah. Ble en noe spontan bytur på meg inatt. Fikk en tlf kl11 om at jeg måtte komme på byen, ikke noe bedre å gjøre på. Så skal jeg ut idag og da. Hurra. Etter det er det hviledag frem til 17 mai. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Dritfet bytur i går. Grillfest i kveld. Føler jeg egentlig bare har mest lyst til å være hjemme og råtne foran pc-en med gaming i hele dag, men nå har jeg sagt ja til innbydelsen og føler meg dust hvis jeg ikke kommer. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Dritfet bytur i går. Grillfest i kveld. Føler jeg egentlig bare har mest lyst til å være hjemme og råtne foran pc-en med gaming i hele dag, men nå har jeg sagt ja til innbydelsen og føler meg dust hvis jeg ikke kommer. Er du ikke homo nok til å ta en skikkelig MGP-kveld? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Dritfet bytur i går. Grillfest i kveld. Føler jeg egentlig bare har mest lyst til å være hjemme og råtne foran pc-en med gaming i hele dag, men nå har jeg sagt ja til innbydelsen og føler meg dust hvis jeg ikke kommer. Er du ikke homo nok til å ta en skikkelig MGP-kveld? Hehe, fuck no. Hater MGP! Takk faen for at kompisene mine gjør det samme. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 14. mai 2016 Del Skrevet 14. mai 2016 Moro med disse "Grasrotkampene". Lite teknikk, men full tenning, lange baller og spurt hele veien. Ps: 50 kroner på at Davy sier noe om samene som han må beklage for senere. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Så hva har folk i planene sine for i morgen? Siden jeg hater å stå opp tidlig så kommer jeg nok heller ikke til å gjøre det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Ser for meg noe sånt: (jeg planlegger aldri) Jobbe -> trene -> mcdonalds -> knuse kidza i diverse leker på lokale skolen -> grille -> jobb igjen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Champagnefrokost med venner og bekjente hjemme hos oss, hvor alle tar med diverse til tapas. Lunch/Middag hos besteforeldre som serverer hjemmebrygget øl og kald laks! På kvelden drar vi på nytt til venner og bekjente og skal grille diverse! En aldri så lite matfest! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Ser for meg noe sånt: (jeg planlegger aldri) Jobbe -> trene -> mcdonalds -> knuse kidza i diverse leker på lokale skolen -> grille -> jobb igjen Dine egne kidzzz, annen familierelasjon eller tilfeldige folk? Har ikke hatt sansen for disse lekearrangementene på skolen siden barneskolen. Det er jo selvsagt mest for barna. Nyter late dager nå imens jeg ikke har barn Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Ser for meg noe sånt: (jeg planlegger aldri) Jobbe -> trene -> mcdonalds -> knuse kidza i diverse leker på lokale skolen -> grille -> jobb igjen Dine egne kidzzz, annen familierelasjon eller tilfeldige folk? Random drittunger som tror de er gode i 17.mai-leker. Gleder meg til å sette dem på plass. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Ser for meg noe sånt: (jeg planlegger aldri) Jobbe -> trene -> mcdonalds -> knuse kidza i diverse leker på lokale skolen -> grille -> jobb igjen Dine egne kidzzz, annen familierelasjon eller tilfeldige folk? Random drittunger som tror de er gode i 17.mai-leker. Gleder meg til å sette dem på plass. You think this is a motherfucking game? 2 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. mai 2016 Del Skrevet 16. mai 2016 Kjekt med to dager ekstra fri. Helgeøktene kan videreføres to dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå