Corporal Jenkinson Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Ah, takk! Kunne googlet det selv, men orket ikke Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Haha. Vi diskuterte det tidligere i dag i kollokviegruppa. Det meste er mer spennende enn å lese til eksamen... Gleder meg til sommerferie, selv om jeg skal jobbe 100% hele sommeren utenom en uke i august. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Word. Gleder meg så jævlig til å bli ferdig med eksamene mine! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Ble ferdig med eksamen i går jeg. Endelig ferdig med VGS sånn 7 år etter at man skulle være ferdig. Innafor å feire russetid da, er det ikke? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Ble ferdig med eksamen i går jeg. Endelig ferdig med VGS sånn 7 år etter at man skulle være ferdig. Innafor å feire russetid da, er det ikke? Jeg ble ferdig med ungdomskolen i 2007, og er straks ferdig med VG1 for første gang. Så du er mer innafor enn meg hvertfall. Jeg kasta bort ungdomstida gitt! Men men, heller nå enn aldri. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Da må eg spørre: Ka gjorde dokken istedetfor? Nark, gjenger og diverse petty crimes? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Snåttabajasa, bare kasta bekkelokk og dabba smårips. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Da må eg spørre: Ka gjorde dokken istedetfor? Nark, gjenger og diverse petty crimes? Kastet bort flere år som sagt. Men forteller gjerne, skammer meg ikke over det. Gjort er gjort. Begynte på VGS og etter et par år med feilvalg mistet jeg helt motivasjonen og meg selv. 5 år gikk og ungdomsretten min ble brukt opp. Falt ned i depresjon og ble der ett års tid. Begynte så å jobbe, spise sunt og trene. Tok trucksertifikat og fikk fast jobb på lager. Når jeg ble 23 så fikk jeg mast meg inn på voksenopplæring i fylket mitt, selvom jeg var 1 år yngre enn reglene sier. Og har nå i dag straks fullført VG1, trener et fotballag og trener selv mot triathlon. Endret 13. mai 2016 av OhEasy 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Gratulerer! Det der blir jo en artikkel i ukebladet Hjemmet om noen år! Imponerende igrunn. 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ønsker bare det beste for meg selv, og jobber alltid mot det. Anerkjennelse i noe ukeblad har jeg ikke behov for, så ikke se opp for det Thank you. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Bra jobbet OhEasy 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Da må eg spørre: Ka gjorde dokken istedetfor? Nark, gjenger og diverse petty crimes? Diskusjon.no selvfølgelig? Neida, har jobbet i skole og omsorg. Har også fullført 2 års høyere studier. Møtt opp på eksamener i alle VGS-fag uten å lese, da kan det ta noen år før man greier å fullføre alt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Hvordan kommer man inn på høyere studier uten VGS studiekompetanse? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Private høyskoler er glad i penger, så et år fullført ved hjelp av det. De sluttet deretter å ta imot ekstra penger, men det ble løst på andre måter som ville vært dumt av meg å skrive her. Just in case. EDIT: Jeg har selvfølgelig ikke gjort noe ulovlig. Endret 13. mai 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Ingenting er ulovlig før du blir tatt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Er butikker og sånt stengt i morra?? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 De fleste butikker er vel åpne til 16:00 i morgen? Har ikke så mye å si for meg som bor i Trondheim, Joker er åpent 09:00 til 22:00 hver dag her, uansett. Vinmonopolet, derimot, er stengt i morgen og åpner ikke onsdag igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 Joker i Trondheim? Hvor? Ila? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 13. mai 2016 Del Skrevet 13. mai 2016 (endret) Jeg vurderer å gjøre en EM versjon av Prediction League her på forumet. Er dette av interesse? Kan godt stemme her Endret 13. mai 2016 av OhEasy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå