Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Kobbefest? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Pils og kobbekjøtt (sel). Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Wtf. Er sel digg? Spilte fotball i dag, første økten i år. Godt å bli minnet på mitt tekniske fravær og ekstremt dårlige kondis. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Yeah! Anbefales til alle som ikke har prøvd det, men jeg tror det kan være sinnssykt vanskelig å få tak i særlig lengre sør enn Tromsø (uten å vite om dette stemmer). Smaker litt som pinnekjøtt med engang, for så å endre smak til noe du aldri har smakt før! Serveres med poteter, tykk løksaus og kålrabistappe. Digg som fy! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Spist mye hvalkjøtt i barndommen. Skipet kom inn til kaien og vi kjøpte rett fra det Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 (endret) Digger ferskt hvalkjøtt også! Problemet er at mange ikke kan steke det. Hvalkjøtt blir gummi hvis det stekes gjennom og MÅ være litt rått i midten! Endret 10. mai 2016 av Espp Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Spiste grandis selv. Faen så mett, fy så godt! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Me three. Den med kjøtt og løk. Ikke like god som den originale, but still gud. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Vet ikke om eg får mat i kveld.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Ingen kvinner i huset? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 De kan jo ikke lage mat lengre! De skal jo ha jobb og slikt disse uvitende menneskene! Nei, man må ordne selv.. Høhø! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Får sette sånn elektrisk ankelbånd på dem da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Hval er godt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 10. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2016 Sjefen min er gæren! Han har tenkt å ha døgnåpent på REMA nå på fredag! Litt glad for at jeg slapp å jobbe da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2016 Jævela studienett.no som etter å ha kjøpt et abonnement der setter en sperring på 4 timer før man kansellert fornyelse av abonnementet. Selvfølgelig glemmer man det!! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Kjøtt skal alltid være litt rått i midten. Hører du ikke dyret hyle når du sitter gaffelen i så er det oversteikt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Er på jobb LÆL. Du jobber i et Oljeselskap. Hvis det er noen plass de har tonnevis av kantiner med alt slags mat så er det der. Kjenner meg godt igjen. Gikk opp 10 kg når jeg jobbet offshore. Totalt sett har jeg vel så langt gått ned 30kg siden jeg sluttet i oljesektoren Endret 12. mai 2016 av AllFather Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Noen som kan de blådagene nå fremover? Er butikk(ene) åpne i dag og hvor lenge? Hva med i morgen tom. 17. mai? Hva med ølsalget og polet? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 12. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2016 Butikker har helt vanlig åpningstider i dag og i morgen. De er begrensa på lørdag, har sett mange her i Trondheim skrive at de stenger 16. Mandag og tirsdag er det stengt. Butikker kan selge øl til og med lørdag, men åpningstider for ølsalg varierer fra kommune til kommune på lørdag. Polet har siste frist på fredag, og er stengt på lørdag. Fra neste år vil Polet ha åpent på "aftenene" utenom julaften. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå