Espp Skrevet 11. april 2016 Del Skrevet 11. april 2016 Hahahaha, det der var faen meg awesome! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Dyrefektere er vel vant til å få ting opp i stompen. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg havnet i en liten diskusjon på min lokale matvarebutikk. To kasser var i bruk, og jeg steller meg i kø for den ene kassen. Han ved siden av meg ber meg at jeg "må stelle meg i kø", altså gå bak han. Jeg spurte om han sto i kø for begge kassene, og han forklarte at han skal gå til kassen som blir først ledig. Hva mener dere? Er det ikke normalt at man må gjøre et strategisk valg for å finne køen som går raskest? Hvis ikke vil køen strekke seg dobelt så langt i butikken. Han var forøvrig fra Trøndelag, så det er kanskje en annen køkultur der enn i Oslo. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg gjør alltid det selv når det er to kasser åpne. (Stå i midten og vente på første ledige kasse) men på et visst tidspunkt må man jo velge enten eller for å slippe å lage enda mer kø bak deg. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Enig med knipsolini. Du må velge kø når du går til kassa, du kan ikke stå på midten til du ser hvem som går raskest. Går den andre kassa fortere og det ikke er noen flere i kø, så er det ikke noe problem å bytte. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg velger først og angrer som regel etterpå. Står ikke på midten å passer på. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 be de ryke og reiseIkke før de har betalt for varene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Jeg lar personen(e) som har stått lengre enn meg i kø skifte kø før meg når det åpnes en ny kasse, dette er også det andre folk som regel gjør mot meg uavhengig av hvor jeg er i landet. Fungerer alltid greit. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Pfff, folk for stå (no pun intended) for egne dårlige strategiske valg. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. april 2016 Del Skrevet 12. april 2016 Har jeg havnet midt i en Seinfeld-episode? 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Better Call Saul har blitt jævlig bra. Var skeptisk etter første sesong, men sesong to har vært jævlig fet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. april 2016 Del Skrevet 15. april 2016 Hva er egentlig greia med at folk på nettet klikker i vinkel tilsynelatende uten grunn? "Man, this is the funniest video ever!""It looks like they just copied that viral video from a few years ago" "Shut the **** up, you **** **** assmuncher, **** you *****, from behind **** your dog!" Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Feiler deg da fordømte tulling! Skal ikke folk få klikke på hva de vil heller nå da??? Hvem er du som skal bestemme dette? Tullinger som deg skulle vært kastrert! Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Feiler deg da fordømte tulling! Skal ikke folk få klikke på hva de vil heller nå da??? Hvem er du som skal bestemme dette? Tullinger som deg skulle vært kastrert! Innavlede idiot, hvem faen ba om din mening? Har vi ikke ytringsfrihet her i verden?! Hold kjeft! 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2016 Del Skrevet 16. april 2016 Nå gjør du jo det samme selv. Nei dette blir for dumt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå