Corporal Jenkinson Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg er student jeg også. Får se om jeg skaffer meg en jobb ved siden av, men er jo godt å ikke jobbe også... Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jobber innen IT drift. Trives fært. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Ferdigutdannet siviløkonom til sommer, og forhåpentligvis i jobb etter sommeren. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Variert gjeng som diskuterer fotball her med andre ord Selv er jeg selvstendig næringsdrivende, reklamefotograf. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hjem fra jobb i morra. Da skal båten pusses, gnikkes og sjøsettes, tas opp byttes propell, sjøsettes og brukes! Lekehytte skal ferdigstilles iht tidskrav fra kidsa, og det skal trenes. Orienteringssesongen begynner. Blir travelt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Nærmer seg sesongstart for G9 laget jeg trener nå. Blir både moro, travelt og kaotisk til tider. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Klynge-fotball og fisking på profesjonelt nivå Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Spiller klyngefotball hver eneste dag. Alltid like morsomt. Blir mange herlige tuttiser på unga i løpet av en uke. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Etter kjøp av ny PC har jeg selvsagt skaffet meg Windows 10. Det var en tabbe. På høyde med vista dette, makan til dritt. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Skjønner ikke hvorfor folk hater Windows 10. Veldig bra OS, men så har det jo blitt en trend å hate hver eneste nye Windows. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Jeg har ikke noe problem med Windows 10. Har W10 samt Linux Ubuntu på min bærbare, bruker dog Linux oftere. Endret 7. april 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Funker supert her og! Hva er problemet da? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Jeg digger W10. Beste Windows siden XP. Endret 7. april 2016 av Knewt Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Agreed. Ikke mye å utsette på WIndows 10 her heller. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Alt er galt med Windows 10. Layouten er grusom, menyene er elendige, umulig å lese noe med skjermstørrelse 100 %, slik at det ser jævla unaturlig i 125 % når man da kutter deler av skjermen. Den jævla HP Assist Support hva faen den heter re-settes hver gang pc-en logger på og ødelegger taskbaren. Gyazo GIF funker ikke heller ... Skrolling med musen funker særdeles dårlig på windows. Nei faen altså, ikke en jævla ting som er bedre med Windows 10 enn Windows 7. Windows 8 sugde forsåvidt, men var forbedringer ved 8.1. Er helt Vista-nivå over dette her. Mulig jeg må finne frem windows 7 cden min å formattere, men det er jævla ork. Ja jeg klager. Deal with it fuckers! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 (endret) Hvilken størrelse på skjerm og oppløsning har du? [spydig]Jeg kjører 100% på 4k 15" og leser helt fint så jeg ville fått sjekka synet mitt var jeg deg. [/spydig] At HP har lagt inn noe drit forhåndsinstallert er ikke Microsoft sin skyld. Menyene bruker jeg aldri, skal jeg åpne en app trykker jeg Windows-tasten på tastaturet og skriver inn de første bokstavene i navnet og trykker enter. Layouten er jo stilren og enkel, akkurat sånn det bør være. Du kan bytte farger men det går jeg utifra at du har skjønt. Scrolling med mus ikke noe problem hos meg.. Endret 7. april 2016 av banansplitt™ 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Har 27" skjerm og 1920 x 1080, men dette gjelder også når jeg ikke kobler til skjerm og kjører den 15'6" bærbare skjermen. Skal sies at jeg har elendig syn, men skriften blir jævla uklar fordi. Er ikke synet som er feil. Fontstørrelsen på 100% er jo nærmere 8... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Høres mer ut som dårlig(e) skjerm(er) enn OS... Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Skjønner ikke hvorfor butikken jeg jobber på skal åpne klokka 7 i helgene! Kjenner jeg har lite lyst til å stå opp 05:30 i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå