OhEasy Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 (endret) Sånn er det med alt. Man klarer seg helt fint på stipend når man studerer, men så fort man begynner å tjene penger så blir det utenkelig å gå tilbake til studentlivet igjen. True that Endret 4. april 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Det handler bare om omstilling. Jeg gikk fra fulltidsansatt med fagbrev til skolebenken og studielån igjen! Fikk det til å fungere helt greit, selv om det tok en periode før jeg innså at jeg ikke kunne bruke penger lengre. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Ich auch. Fra to stk i fullt arbeid til to studenter. Artig Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2016 Del Skrevet 4. april 2016 Blitt offer for nedkutting i oljebransjen, Jotun? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Nei dette var for mange år siden. Permisjon for å studere og tilbake igjen i arbeid etter fire år. Endret 5. april 2016 av Jotun Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Kjære olje-medarbeider joltus! Hvor holder du til for tia? Var det på gullfaks? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Hva jobber fotballfolket med egentlig? Virker som det er ganske stort spenn fra både studenter til gamle arbeskarer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Stripper på Dreams i Bergen. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Har vært kuldemontør i mange år, tatt studie i psykologi og nå studerer jeg fiskeri og havbruk. Framtidsutsiktene ble litt for mye kontor for meg på psykologi, så nå skal det ut å jobbes etter hvert! Bruker stort sett all min fritid ute i naturen, så ønsket om å jobbe der også ble veldig stort. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Helsefagarbeider her. Sykepleier med realfagskompetanse er planen om få år. Stripper på Dreams i Bergen. Jobber du i helgen? Kommer innom å stikker en hundrings i tangaen din. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Burde kalt deg The soon to be Nurse. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Daffa for mye i ungdomstiden, noe som førte til at jeg aldri gjennomførte videregående. Så jeg går nå på voksenopplæring i Elektro, ferdig om ca 1 år. Så blir det fagbrev som Signalmontør eller Energimontør etterhvert, og deretter Y-veien inn på høyskole for å bli Elektroingeniør. Bedre sent enn aldri sier dem! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Helt sant. Kona skifter helt om fra sykepleier til økonom nå. En gang blir det for seint..... Lurt å bare hoppe i det. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Jeg fikk vett i skallen etterhvert heldigvis. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Parkeringsvakt. Feteste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Har det minste altibox tilbyr meg. Det er uansett MYE mer enn eg trenger. Har hakket over den minste bare fordi jobben "betaler". Men hadde fint greit meg med den minste, og gjorde også det i mange år i en husstand på 5 mann. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Ja eg vet ikke koss det er med 4K, men til det eg har i dag fungerer det utmerket. Kjører full torrent samtidig som eg ser på flixern. Så fiber er nice. En gang sendte eg en mail på nesten 1200 ord. Ble sendt på et swish!!! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 (endret) Jeg er student og jobber deltid (ca 30-40% stilling de siste åra gjetter jeg, men 50-60 det siste halvåret) i en nettbutikk. Endret 5. april 2016 av Knewt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå