Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://www.youtube.com/watch?v=YumgBZbqPl4

Tenkte å få med meg en Tenerife-kamp mens jeg er her. Noen som har vært på Primiera-kamper som er litt mer "folkelige" en Barca-Real? Er selv Kanari i Norge og Evertonian. Har vært på noen kamper i England og selv om Everton regner som et bra supporterlag der er det jo ræva. Liker litt mer sørlig tribunekultur med syngende hoppende mentale pasienter og ikke bare "sing while you're winning".

Men når Saha scorte 5-3 etter Blackpool (som var klart best på tribunen) leda 3-2 etter 60 min og Goodison eksploderte savna jeg ikke Åråsen. Men de som mener det er bra tribuneliv i England kan ta seg ei bolle. Med Sepp Blatter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sandberg sier at "forskere skal være næringsvennlige". Ikke noen gang har jeg opplevd maken til inkompetanse fra den norske stat. Det å ansette en person som faen aldri har brukt en fiskestang til å bestemme over havbruket og utnyttelse av ressursene våre er helt vanvittig. Hva med å bruke hjernen litt å sette krav til at ministere skal ha kunnskap om emnet de skal styre. En marinbiolog burde være fiskeriminister. Enkelt å greit, dagens rant. 

Endret av Espp
Lenke til kommentar

That feeling når du har utsatt 3-4 kjøp i lang tid og ender opp med å punge ut 3200,- på at en gang.

Jeg blør.

Urelatert:

*nyhetssak om ungdom som lå i 160kmt i tinnel og filmet med mobilen*

"Her var det mange forståsegpåere som har glemt at de var ung og dum"

*nyhetssak om Hitler og Pol Pot*

"Her var det mange perfekte folk som aldri har gjort en feil som kommenterer"

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Urelatert:

*nyhetssak om ungdom som lå i 160kmt i tinnel og filmet med mobilen*

"Her var det mange forståsegpåere som har glemt at de var ung og dum"

Jeg har nok hatt mine tilfeller der jeg har vært ung og dum selv ved å kjøre for fort i trafikken. 

Men når du filmer dine egne lovbrudd og legger det ut på sosiale medier er det vel lov med en liten moralpreken... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...