Old Game Skrevet 31. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2016 Game's favoritt: Gode gamle clerks 1 og 2, Kevin Smiths mesterverk. Rimelig klar for helg med engelsk fotball, hockey og kos igjen. Møe mas i påsken og landslagspause, så sulter etter litt magi fra balløya. To dager igjen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2016 Så Spotlight i går! En fantastisk film, rett og slett. Jeg var helt oppslukt fra start til slutt. Trist sak, fantastisk formidling. Lenke til kommentar
Clarus Skrevet 31. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2016 https://www.youtube.com/watch?v=YumgBZbqPl4 Tenkte å få med meg en Tenerife-kamp mens jeg er her. Noen som har vært på Primiera-kamper som er litt mer "folkelige" en Barca-Real? Er selv Kanari i Norge og Evertonian. Har vært på noen kamper i England og selv om Everton regner som et bra supporterlag der er det jo ræva. Liker litt mer sørlig tribunekultur med syngende hoppende mentale pasienter og ikke bare "sing while you're winning". Men når Saha scorte 5-3 etter Blackpool (som var klart best på tribunen) leda 3-2 etter 60 min og Goodison eksploderte savna jeg ikke Åråsen. Men de som mener det er bra tribuneliv i England kan ta seg ei bolle. Med Sepp Blatter. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 1. april 2016 Rapporter Del Skrevet 1. april 2016 (endret) Sandberg sier at "forskere skal være næringsvennlige". Ikke noen gang har jeg opplevd maken til inkompetanse fra den norske stat. Det å ansette en person som faen aldri har brukt en fiskestang til å bestemme over havbruket og utnyttelse av ressursene våre er helt vanvittig. Hva med å bruke hjernen litt å sette krav til at ministere skal ha kunnskap om emnet de skal styre. En marinbiolog burde være fiskeriminister. Enkelt å greit, dagens rant. Endret 1. april 2016 av Espp Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. april 2016 Rapporter Del Skrevet 1. april 2016 Fin dansemusikk Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 2. april 2016 Rapporter Del Skrevet 2. april 2016 (endret) That feeling når du har utsatt 3-4 kjøp i lang tid og ender opp med å punge ut 3200,- på at en gang. Jeg blør. Urelatert: *nyhetssak om ungdom som lå i 160kmt i tinnel og filmet med mobilen* "Her var det mange forståsegpåere som har glemt at de var ung og dum" *nyhetssak om Hitler og Pol Pot* "Her var det mange perfekte folk som aldri har gjort en feil som kommenterer" Endret 2. april 2016 av Patrick123 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. april 2016 Rapporter Del Skrevet 2. april 2016 Urelatert: *nyhetssak om ungdom som lå i 160kmt i tinnel og filmet med mobilen* "Her var det mange forståsegpåere som har glemt at de var ung og dum" Jeg har nok hatt mine tilfeller der jeg har vært ung og dum selv ved å kjøre for fort i trafikken. Men når du filmer dine egne lovbrudd og legger det ut på sosiale medier er det vel lov med en liten moralpreken... Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 3. april 2016 Rapporter Del Skrevet 3. april 2016 Savner å bo hjemme hos mor til tider med det fattige drittnettet jeg har idag som er typ 10 mbs... Hadde 300 mbs før :cry: Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. april 2016 Rapporter Del Skrevet 3. april 2016 300Mbps? Gadd dayum. Har bare 25/5Mbps her, men klager ikke, er godt nok til mitt bruk. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Har 100/40 på mobilen, så CJ sitt nett er ikke mye å skryte av. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Bor i kollektiv som deler nett med et annet kollektiv. 12 stykker på en 20/2-linje.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Har 100/40 på mobilen, så CJ sitt nett er ikke mye å skryte av.Lol, hva bruker du det til? Å sjekke hvor fort du kan bruke opp datakvoten din? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Har det minste altibox tilbyr meg. Det er uansett MYE mer enn eg trenger. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Har 100/40 på mobilen, så CJ sitt nett er ikke mye å skryte av.Lol, hva bruker du det til? Å sjekke hvor fort du kan bruke opp datakvoten din? 150gb mnd, har nok Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Del litt'a mann! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 300Mbps? Gadd dayum. Har bare 25/5Mbps her, men klager ikke, er godt nok til mitt bruk. Yeah. Hadde 25/25 i noen år, men gikk fra 25/25 til 100/100 i 2011 elns før vi byttet til 300 mbs i 2013 eller 2014. Første gangen i mitt liv at jeg ikke har fiber siden 2006. 1st world problems ik, men det er tungt. :sad: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Mimrer tilbake til gode gamle dager da man satt i 3-4 timer for å vente på at den éne låta skulle bli ferdig nedlastet fra Napster Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 30/10 VDSL fra Telenor her. Funker helt fint til meg og kona. Har fri bruk av mobildata på mobilen, så kan bruke det som backup løsning også, får vel 20 Mbit/s-hastigheter på 4G i leiligheten. Teknologien har gått fort de siste årene ja, og takk gud for det. Trege internettlinjer er grusomt. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Rart hvor fort bortskjemt man blir med sånt. Husker godt når jeg satt ved dataen som barn med dial-up modem. Hadde vært grusomt med det nå. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. april 2016 Rapporter Del Skrevet 4. april 2016 Sånn er det med alt. Man klarer seg helt fint på stipend når man studerer, men så fort man begynner å tjene penger så blir det utenkelig å gå tilbake til studentlivet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå