Gå til innhold

Garderoben


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Feil. Det er 8. desember. Men du er unnskyldt. Av alle kampanjene og reklamene så skulle man tro at det var jul i november.

e: men det er vel juletid da så...nvm. :)

Jeg kjøpte julebrus, pepperkaker og kakemenn i slutten av oktober. Derfor tør jeg påstå at julen startet akkurat da! :)

Lenke til kommentar

 

Feil. Det er 8. desember. Men du er unnskyldt. Av alle kampanjene og reklamene så skulle man tro at det var jul i november.

e: men det er vel juletid da så...nvm. :)

Jeg kjøpte julebrus, pepperkaker og kakemenn i slutten av oktober. Derfor tør jeg påstå at julen startet akkurat da! :)

 

 

Julebrus, julekaker o.l. burde blitt stengt inne i et hvelv dypt inne i Jotunheimen og ikke tatt ut før midnatt til 1. desember. Det er det absolutt tidligste noen burde kjøpe sånt. Slutten av november kan gå greit, men tolerer å bli sett ned på.

Lenke til kommentar

Jul er blitt business og en måte å tjene penger på for butikkene.

Det har null og niks med religion å gjøre. Halve landet++ har meldt seg ute av kirken og er ikke kristne lenger. Likevel brukes det sikkert flere hundre millioner på julegaver hvert år og flertallet feirer jul.

Jul er ikke bare business. Det er fortsatt en gledens dag for barna og irritasjonsmoment for tøffe mannfolk. Som Giroud.

Lenke til kommentar

@G27 Og det er akkurat det de utnytter. Folk skal kjøpe julegaver tidlig selvfølgelig, men de første tilbudene kommer tidlig i oktober.

Tror det var i oktober at jeg først så julebrus og pepperkaker i butikkhyllene.

Ser ærlig talt ikke noe galt med det butikkene gjør. Jeg hater å handle julegaver uansett. Jeg vil bare si at jeg håper julen får fortsette, selv helt uten religion. Gjerne døpe det om fra Jesus' bursdag til Julenissens bursdag.

 

Husker hvor jeg gledet meg til jul og presangene når jeg var liten. Mer enn bursdager. Fikk langt flere gaver!

Lenke til kommentar

 

Jul er blitt business og en måte å tjene penger på for butikkene.

Det har null og niks med religion å gjøre. Halve landet++ har meldt seg ute av kirken og er ikke kristne lenger. Likevel brukes det sikkert flere hundre millioner på julegaver hvert år og flertallet feirer jul.

Jul er ikke bare business. Det er fortsatt en gledens dag for barna og irritasjonsmoment for tøffe mannfolk. Som Giroud.

 

 

Hvorfor gleder Giroud så mange barn?

Lenke til kommentar

Skulle egentlig bare tørt referere til at Giroud er tøff, men glemte at Mr. BS er long gone. :/

 

Da så. Og her hadde jeg allerede gjort klart vitser om hvordan det var hans evne til å

smette inn i bakrom og hans ballkontroll

som gjorde det.

 

Men vi lar det være til han står fram som troende katolikk.

 

Spoilerbruk av frykt for represalier :(

Lenke til kommentar

 

Når folk blir banna fra diskusjon.no, blir bare brukeren kasta ut, eller er det IP-en det går på?

Bare brukeren. IP'en blir ikke bannet med mindre utestengte brukere lager seg nye brukere.

 

Så viss en bannet bruker lager ny bruker, så kan han ikke lage ny bruker? Ikke engang viss han skjerper seg? Anger, bot og bedring osv..

 

Bare å være snill gutt altså :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...