OhEasy Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Har jo North Carolina som vinner av bracketen min, så må jo nesten si det(ja, kjedelig). Tror fort Michigan State kan ta det også. Om Uconn slår ut Kansas på søndag tror jeg de vinner. Hadde ikke overrasket meg i det hele tatt. Mange fete kamper i går ass, spesielt Yale - Baylor! Tror på Michigan her i huset. Tar Heels må jo alltid tas med i beregningen, alltid en mulighet der. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 Middle Tennessee holder på å slå ut MSU nå faktisk! Hva faen! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 (endret) 3.30 min left, MSU under med 3p. The fuck Edit1: Under minuttet igjen, MSU under med 5 poeng. Tenk så mange brackets som forsvinner etter denne kampen! Edit2: Der er det over. MSU rakna. Woooow Endret 18. mars 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. mars 2016 Del Skrevet 18. mars 2016 For en syk kamp! Anbefaler alle å se March Madness ass! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 I påsken er det godt å være Man Utd fan! Ingen grunn til å sitte hjemme for å se kamp. Det blir litt over én uke på hytten fra i dag av og en fjelltur på 1-2 dager alt etter forhold og vær. Det skal isfiskes til man blir mett eller blå på fingra. God påske til dere alle! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 GOD PÅSKE!HUSK Å HOLDE DERE I FORM! Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Skal til Oslo og på Inferno festivalen som vanlig. Blir god stemning fra start til slutt. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 20. mars 2016 Del Skrevet 20. mars 2016 Her blir det jobbing, hyttetur, fylla og Østfold-derby 2. påskedag. God påske alle sammen Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Noen som har peiling hvor man kan kjøpe en god domene? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Vet ikke helt hva "en god domene" er. Uten å dra den for langt: proisp.no Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Vet ikke helt hva "en god domene" er. Uten å dra den for langt: proisp.no Tja, samme her. Skal ha en domene som man kan lage en enkel nettside på. Kjenner jeg har begrenset kunnskap på dette området... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Da klinker du til med domene og webhotell (pro start 1gb) fra proisp! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Feberfantasier er sjuke. Var akkurat noen som pratet til meg mens jeg sov, og det var kun meg og hunden i leiligheten. Husker en gang jeg "våknet", og ikke kunne røre en eneste kroppsdel. Ble usikker på jeg om levde. Håper det var en ekstremt realistisk feberfantasi, og at jeg ikke var midlertidig lam. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Søvnparalyse kalles det. Veldig ekle saker! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Ai, håper jeg ikke opplever det igjen. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 Feberfantasier er sjuke. Var akkurat noen som pratet til meg mens jeg sov, og det var kun meg og hunden i leiligheten. Husker en gang jeg "våknet", og ikke kunne røre en eneste kroppsdel. Ble usikker på jeg om levde. Håper det var en ekstremt realistisk feberfantasi, og at jeg ikke var midlertidig lam. Har faktisk opplevd å bli forsøkt bortført av aliens under en slik hendelse. Men som oftest bare våkner jeg etter et mareritt uten å kunne røre meg. Heldigvis lenge siden sist. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Vet ikke om det er det samme, men natt til mandag våknet jeg sånn plutselig klokka 6 om morgenen. Høyrearmen min ville ikke bevege seg. Den var helt lammet. Ga seg etter et par minutter, men dæven det var ubehagelig... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Nei ikke det samme. Det du beskriver er nok at du har ligget på armen sånn at du ikke får blodtilførsel og dermed så sovner den. I en søvnparalyse så våkner du opp "mentalt", men kroppen din er helt lam og du greier ikke bevege deg. Gir deg en følelse av å være fanget eller bundet fast på en måte. Ikke veldig kult hvis du har klaus. Hadde enormt mye av det før, spesielt på litt kraftigere sovepiller. Nå har jeg det kanskje sånn 1 gang i mnd i snitt. Fortsatt like jævelig hver gang Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 (endret) Har opplevd slike søvnparalyser og et par andre ting før. Sov på magen før jeg våknet ikke kunne ikke bevege meg i det hele tatt. En annen gang rett før jeg holdte på å sovne så hørte jeg en svær eksplosjon, var helt sikker på at noe hadde hendt, men huset var helt stille og da skjønte jeg at det bare var i hodet mitt (exploding head syndrome). Men det aller skumleste som har skjedd (1-3 ganger, veldig usikker) var imens jeg "sov". Hørte bare masse raske skritt rundt i rommet som om det var noe eller noen der, men jeg turte ikke å gjøre noe. Tenkte bare at det var en drøm og siden det vanligvis nærmer seg morgen når man er i drømmefasen av søvnen (er vel derfor det føles ut som om tiden går veldig fort når man sover) så måtte jeg bare holde ut litt lenger. Men etter det som føltes ut som noen evigheter så orket jeg ikke mer og sto opp, det hadde bare gått en halvtime siden jeg la meg og begynte å høre skritt. Veldig lenge siden alt dette skjedde, sikkert rundt 10 år siden da jeg fortsatt gikk på barneskolen. Tida går jammen meg fort! Endret 22. mars 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Hei musikkbloggen! Dagens albumanbefaling: Bryson Tiller - Trapsoul Sjekk det ut, eller vær uberteit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå