Espp Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Koster oss for mye penger. Breivik og liknende burde ikke få lov til å suge penger ut av statskassa og ett nakkeskudd er passende straff. At én mann skal få en hel fengselsfløy for seg selv er jo helt vanvittig. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Verdt hver en krone hvis fyren har der drit. Som du sier er jo isolasjon noget kjipt! Penger har vi nok av ? 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Jeg ser mange andre ting vi kan bruke 100 millioner i året på altså, men så er det slikt at det er lov å være uenig ? Hvem er de andre 5 som har sonet på "særlig høy sikkerhet" de siste 10 årene? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Hundre mill? Det er seriøst fett! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Det var en stor overdrivelse, men jeg mener å ha lest at han koster rundt 30-35000 dagen. Så rundt 11 millioner i året i kun de ansatte rundt han. Det er sikker mye ekstra oppi her også! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Han fortjener egentlig ikke noe annet enn døden. Billig, men hvis han først fikk råtne i et fengsel med dårlige fasiliteter før han etter noen år ble plassert i et gasskammer så hadde det vært fint. Han er bare ute etter oppmerksomhet. Jeg tror virkelig ikke at han er så tom i hodet at han ikke vet hvor latterlig det er å klage på at menneskerettighetene angivelig ikke følges for soningen hans. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Det var en stor overdrivelse, men jeg mener å ha lest at han koster rundt 30-35000 dagen. Så rundt 11 millioner i året i kun de ansatte rundt han. Det er sikker mye ekstra oppi her også! Men hadde de ansatte ike vært i arbeid dersom han ikke hadde vært der? Det er jo ikke overkapasitet på fengselsbetjenter, så de hadde hel bare vært et annet sted. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 At Norge ikke praktiserer dødsstraff er jeg meget glad for. Som regjeringsadvokaten sa i dag: – Saksøker har gått til sivilt søksmål mot staten. Jeg hilser velkommen at saksøker har brukt rettsstatens virkemidler for å få prøvd sin sak. Det ser jeg på som en seier for det samfunnet saksøker angrep, sier Emberland. True dat. Terroristen råtner i fengsel mens det samfunnet han hater går sin vante gang. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Dødsstraff en en annen diskusjon, men det er i 100%-tilfeller en billig utvei. I USA er dødsstraff dyrere enn livstidsdom. Nettopp på grunn av rettssikkerhet (og antakeligvis noe billigere kostnader per høysikkerhetsfange). Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Nå er faen meg livet i gang igjen! Ligger ute i bokseren og slikker sol Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 (endret) Nå er faen meg livet i gang igjen! Ligger ute i bokseren og slikker sol Kukk! Her er det sideveis sludd og vind, hadde jeg gått i bokseren nå ville jeg fått innovertiss for godt. Endret 16. mars 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Populært innlegg AllFather Skrevet 16. mars 2016 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. mars 2016 Sol, er det fornavnet på typen din? 12 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 http://www.tv2.no/nyheter/8136185/ Voldtekt av prostituerte = ran? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 March Madness! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 17. mars 2016 Basketball term. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2016 March Madness! Hvem tror du tar tittelen i år? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 18. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2016 Har jo North Carolina som vinner av bracketen min, så må jo nesten si det(ja, kjedelig). Tror fort Michigan State kan ta det også. Om Uconn slår ut Kansas på søndag tror jeg de vinner. Hadde ikke overrasket meg i det hele tatt. Mange fete kamper i går ass, spesielt Yale - Baylor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå