Patrick123 Skrevet 6. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2016 (endret) Klapp på skuldra til TV2 Zebra som sender filmen "Contagion" fra 2002, men har brukt plot-beskrivelsen til "Contagion" fra 1987 og traileren til Contagion fra 2011. Contagion (2002/2011) handler om et smittsomt virus og vitenskapsfolkene som forsøker å finne en kur. Contagion (1987) handler om en eiendomsmegler som blir bortført og tortuert av spøkelser. So close, TV2, so close... Edit: Contagion (2002) har forøvrig den beste IMDB-beskrivelsen jeg har sett. Endret 6. mars 2016 av Patrick123 1 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2016 Ryddet klesskapet idag. Har pinlig mye klær, må få gitt bort en god del til Fretex ass... Nesten litt flaut faktisk, skal ikke kjøpe meg noe nye klær på 6 måneder tenkte jeg. Får såvidt igjen klesskapet nå.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2016 Er helt straight, men det må sies at Zac Efron er en one good looking motherfucker Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2016 Idag må jeg jobbe til midnatt. Ingenting er som å uforstyrret kose seg med Champions League på den ene skjermen Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 8. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2016 (endret) Er helt straight, men det må sies at Zac Efron er en one good looking motherfuckerJasså? Ikke en one uno un good looking motherfucker? Endret 8. mars 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2016 Antar at du sikter til bruken av "..en one...". Finnes jo egentlig ingen korrekt måte å skrive det på hvis man blander sammen språkene. Men det er et slags uttrykk. Brukte heller ikke "en" som et tallord så betydningen av de to ordene er jo ikke den samme uansett Jeg tror jeg fulgte med i både norsk- og engelsktimene nogenlunde godt Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Det blir det samme som å si "a one good looking motherfucker" Og det ville du vel ikke sagt? Eller? Forøvrig er jeg enig med deg Endret 9. mars 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 9. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) Eventuelt "han er en good looking motherfucker"? Endret 9. mars 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2016 Jupp, det ville vært korrekt å si ja. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 9. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2016 (endret) E: dobbeltpost Endret 9. mars 2016 av KANE2009 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 12. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2016 Ser på NM i karate. Jeg forventet Bruce Lee og knall og fall, i stedetfor får jeg en aggressiv form for turn. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 13. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2016 (endret) Ryddet klesskapet idag. Har pinlig mye klær, må få gitt bort en god del til Fretex ass... Nesten litt flaut faktisk, skal ikke kjøpe meg noe nye klær på 6 måneder tenkte jeg. Får såvidt igjen klesskapet nå.. Ryddet selv skapet mitt tidlig i januar. Endte opp med 2 SVÆRE søppelsekker med klær. Visste ikke at jeg hadde så mye klær engang Alt gikk til Fretex selvfølgelig, eneste organisasjonen jeg stoler 110% på. Endret 13. mars 2016 av Nettels Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2016 Tidenes band omtrent. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2016 Først blodappelsiner til 2.50,- pr kg og nå gulrot til 2.90,- pr pakke (uansett type på Extra). Hvis jeg ikke blir gul/oransje nå, ja da vet jeg ikke hva. Elsker priskrig, vanvittig mye. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Tipper de ler av oss i utlandet nå. En terrorist får saksøke staten for brudd på menneskerettighetene. Norges lover på godt og vondt dette. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Selvfølgelig får han det! Er man en rettsstat med rettsikkerhet kan man ikke være selektiv. Dødsstraff en en annen diskusjon, men det er i 100%-tilfeller en billig utvei. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Eg er egentlig veldig glad for at vi i Norge tilsynelatende uansett hva man blir stemplet som får en rettferdig rettergang. Det kan jo nemlig skje at personer kan bli stemplet som noe de ikke er.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 (endret) Du har helt rett i det, både positive og negative sider ved det. Nå har jeg ikke oversikt og alt han saksøker for, men jeg synes det er dårlig at han nesten kan saksøke seg til en lettere hverdag. Han er jævlig heldig at han soner i Norge. I USA hadde han vært en dead man walking så fort han hadde gått inn fengselsdørene. Mye av grunnen til at han soner slik som han gjør er pga hans egen sikkerhet og vaktene. Forskjell på en karrierekriminell og en som har drept et titalls mennesker og viser ingen anger. E: Uansett, ville bare lufte frustrasjonen litt. Helt klar over at dette er etter boka. Endret 15. mars 2016 av Mr. President™ Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Selv om han hadde vært behandlet som en ape i bur i andre land, så mener jeg at vi skal behandle selv de verste fangene med humanitet. Isolasjon er det mest skadelige et menneske skal settes under og det burde ikke forekomme i Norge, selv ikke for Breivik. Jeg er for dødsstraff og mener at det hadde vært den beste utveien i akkurat denne saken. Isolasjon skaper bare et enda større monster. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2016 Nja, syns han fortjener verre straff en dødsstraff eg. Blir for enkelt. La han rotne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå