Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Garderoben

Latias

Anbefalte innlegg

Klapp på skuldra til TV2 Zebra som sender filmen "Contagion" fra 2002, men har brukt plot-beskrivelsen til "Contagion" fra 1987 og traileren til Contagion fra 2011. 

Contagion (2002/2011) handler om et smittsomt virus og vitenskapsfolkene som forsøker å finne en kur. 

Contagion (1987) handler om en eiendomsmegler som blir bortført og tortuert av spøkelser. 

So close, TV2, so close...

Edit: Contagion (2002) har forøvrig den beste IMDB-beskrivelsen jeg har sett. 

post-172997-0-38046600-1457295498_thumb.jpg

Endret av Patrick123
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ryddet klesskapet idag. Har pinlig mye klær, må få gitt bort en god del til Fretex ass... Nesten litt flaut faktisk, skal ikke kjøpe meg noe nye klær på 6 måneder tenkte jeg. Får såvidt igjen klesskapet nå..

Ryddet selv skapet mitt tidlig i januar. Endte opp med 2 SVÆRE søppelsekker med klær. Visste ikke at jeg hadde så mye klær engang :lol:

Alt gikk til Fretex selvfølgelig, eneste organisasjonen jeg stoler 110% på.

Endret av Nettels
Lenke til kommentar

Du har helt rett i det, både positive og negative sider ved det. Nå har jeg ikke oversikt og alt han saksøker for, men jeg synes det er dårlig at han nesten kan saksøke seg til en lettere hverdag. Han er jævlig heldig at han soner i Norge. I USA hadde han vært en dead man walking så fort han hadde gått inn fengselsdørene.

Mye av grunnen til at han soner slik som han gjør er pga hans egen sikkerhet og vaktene. Forskjell på en karrierekriminell og en som har drept et titalls mennesker og viser ingen anger.

E:

Uansett, ville bare lufte frustrasjonen litt. Helt klar over at dette er etter boka.

Endret av Mr. President™
Lenke til kommentar

Selv om han hadde vært behandlet som en ape i bur i andre land, så mener jeg at vi skal behandle selv de verste fangene med humanitet.

Isolasjon er det mest skadelige et menneske skal settes under og det burde ikke forekomme i Norge, selv ikke for Breivik. Jeg er for dødsstraff og mener at det hadde vært den beste utveien i akkurat denne saken. Isolasjon skaper bare et enda større monster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...