""" Skrevet 13. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2016 Lite er tøffere enn pirater. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2016 +1(=enig) Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2016 I helga var vi på årets første overnattingstur og det ble selvfølgelig fisket litt også! Årets første tur gikk ned til havet ca 1 time unna Tromsø på leting etter sjøørret som har spist seg god og feit over en lang vinter, den fant vi jo dessverre ikke da. Helt fantastisk tur som var litt preget av vind, men med -7 som kaldeste temperatur gikk det helt fint! Deilig å få kommet seg ut igjen etter fire lange måneder uten turer nå! Regner sterkt med at det blir 1-2 turer i måneden framover for å se om vi kan få lurt opp noe røye fra diverse vann rundt om kring fram til våren og sommeren står for dør. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2016 Har du vært i fengsel? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Nei, har bare blitt til ingen turer på tidlig vinter / mørketiden her nordpå. Siste tur med telt var sent i Oktober alene, og etter det var det bare små dagsturer rundt om, uten fiskestang da. E: det medfører vel riktighet at man er mer inne i mørketiden. Kjedelig å ikke få sett solen på to måneder. Endret 15. februar 2016 av Espp Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2016 Mhmmm... Forstår den. Eg er ikke så knallhard på telt sjøl, men er mye på turer både i form av fjellturer og løpeturer til fjells. Og jakt... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2016 Noen som har noen bra prank YouTube channels lignende vitalyz, romanatwood og fooseytube? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2016 HoomanTV har noen morsomme videoer, NormelTV er greie de også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2016 BFvsGF har en del morsomme pranks, noe av det de legger ut kan også være lame av og til. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2016 Ghost og Tribulation i kveld! Blir garantert drøyt bra, og mest sannsynelig årets høydepunkt. Hohoh, har gledet meg som en niåring som skal få se pupp for første gang, i to måneder nå. Ah! Må også legge til at både Reins Kloster og Stjørdalsbryggeriet produserer øl som er alt for godt. Helt suverent! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2016 Laudata blir bedre! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 29. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2016 Hver gang jeg går inn på Nettavisen kommer jeg inn på en side der det står "Google medlemskap belønning" der jeg kan vinne en iPhone 6 osv...seems legit Lenke til kommentar
Samara Skrevet 29. februar 2016 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2016 Frozen Planet Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2016 Nytt leketøy fra jobben. W00t w0000t. Surface 4 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2016 Nettopp sett Mad Max for første gang. SÅNN lager du en actionflim! Alle actionfilmer fra nå av; Mediocre! WOO! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2016 Fury road, road warriors, thunderdome eller original? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 5. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2016 Fury Road. Har hørt folk som sier historien er tynn, men drit i det! Sånne filmer skal ikke ha historie, de skal si bang og boom! Perfekt "tune-out-film". 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2016 Godt denne dagen er over. Spaghetti med kjøttsaus til middag som tok godt over halvparten av dagens kalorimengde på 1500 kalorier. Spiste derfor bare 250g og det metter ikke særlig bra. Har følt meg sykt sulten i hele dag egentlig. Men jeg er glad for at jeg unngikk å overspise. Trenger ikke å miste særlig mange kilo heller så jeg vil helst bli ferdig med det og gå til en litt mindre restriktiv kalorimengde for maintenance. Kanskje til og med spise mer for å bygge litt muskelmasse. Men holder meg til styrke for nå. For å hjelpe litt på sultfølelsen så drakk jeg 500ml med energidrikke gjennom en periode på 2 timer. Nesten 3 timer siden jeg ble ferdig med å drikke så jeg får håpe jeg sovner ganske snart. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2016 Mad Max: Fury Road er helt konge! Det er selvfølgelig sant at historien er veldig, veldig tynn og karakterne rimelig dårlige, men i en film som dette har det faktisk ingenting å si. Helt forbanna badass fra start til slutt, men til tross for dette er den kun den tredje beste i rekken i mine øyne. Det aller beste med filmen er faktisk mangelen på CGI. 98% av alle andre regissører som lager storfilmer ville ha badet hele filmen i umenneskelige store mengder CGI. Utrolig befriende og slippe det tullet. 1. Mad Max: The Road Warrior (10/10) 2. Mad Max (9/10) 3. Mad Max: Fury Road (9/10) 4. Mad Max Beyond Thunderdome (6/10) 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. mars 2016 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2016 Hostet ganske mye de siste dagene. Magemusklene kjennes veldig trente ut. Forventer å se en sixpack så fort fettprosenten går ned et par hakk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå