Mr. President™ Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Uansvarlig av deg å ikke utdype mer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Åsså så off topic i denne tråden! Sånne tema burde jo være i PL tråden! Interressant! Fortell gjerne mer! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Kanskje det er et skjevt øyeblikk i historien hans som gjør den relevant for tråden. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Uansvarlig av deg å ikke utdype mer. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Rart hva man kommer borti gjennom jobben. For 2 dager siden var jeg med på klientinstallasjon hos Tottenham Hotspur. Fikk titte rundt i hovedkontoret, gangene i stadioen og en hel del av treningsanlegget. Flyter greit med penger der ja. Bare systemet for å ta opp alt av video (hver spiller blir tracket i trening og sendt direkte til analytikere) var helvetes omfattende... Har også fått vært på en del PL-anlegg i London gjennom jobb, og Old Trafford og Anfield. Full service i suitene på førstnevnte, og jeg fikk gå fritt rundt i korridorene. Anfield var like møkkete og slitt som jeg trodde på forhånd, men den har en viss sjel den også. Vi er heldige Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 (endret) Herregud så mange "morsomme" arrangementer som går på Facebook for tiden. Hva er egentlig greia? Endret 23. januar 2016 av Unitedmann_ 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Skal du ikke på arrangementet " Lær å fange og dressere grevling" ? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Ser for meg at Mr. President har laget noen av disse. Gøyale arrangement! 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Har alltid hatt lyst til å ha en karriere hvor jeg lærer bort hvordan man skal åpne dører! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Har alltid hatt lyst til å ha en karriere hvor jeg lærer bort hvordan man skal åpne dører! "Hvordan komme ut av skapet"? 6 Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Skal du ikke på arrangementet " Lær å fange og dressere grevling" ? Usikker. Det står mellom det og "nakenyoga med Erna". Hard choice! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Har alltid hatt lyst til å ha en karriere hvor jeg lærer bort hvordan man skal åpne dører! "Hvordan komme ut av skapet"? Haha nice! 3 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 ELO og øl. Ølo. ELØL. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Noen som har det vertfall. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Har alltid hatt lyst til å ha en karriere hvor jeg lærer bort hvordan man skal åpne dører! "Hvordan komme ut av skapet"? Been there, done that. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 Trenger dokumentarer (gjerne fra Amerikanske fengsler) til nattevakten i natt! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Hmm, er utrolig nok ikke WiFi der så må laste ned på forhånd. EDIT: Kan jo bare laste ned fra YT Endret 26. januar 2016 av banansplitt™ Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Kjøpte akkurat noe kjøtt til halv pris, som gikk ut på dato i går. Jeg har null frykt for at jeg blir syk av det, men er det egentlig lov å selge kjøtt som er gått ut på dato? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 Det er antakeligvis snakk om best før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå