Corporal Jenkinson Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Spiser det ganske ofte ja! Enkel og godt Prøv søtpotetnachos! Smaker bare bedre og sunnere er det også Altså bytte nachos ut med søtpotetskiver Søtpotetnachos faktisk. Tja, vet ikke om jeg tørs å bytte ut noe som fungerer hver gang. Er lite spontan av meg, går mye av det samme til middag. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Nachos er godt, men litt av en kaloribombe. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Fantastisk godt! Må si meg enig med Fox though, søtpotet gjør det hele så mye bedre. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Søtpotet er godt det men sliter med å få de crispy nok. Enten er de for seige eller så blir halvparten brent. Tips? Hva steker dere på i ovnen og hvor lenge? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Aner ikke. Bestiller det bare når jeg er i USA Sikkert mulig at Google har svaret, evt Fox. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Dere spiser vel ikke nachos uten noe tilbehør til? Guacamole, salsa, cheddar cheese dip og rømme er obligatorisk or gtfo. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Dropper rømme, vil ikke ødelegge maten 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Creme Fraiche er jo mye bedre enn rømme, spesielt når du skal spise taco/nachos o.l. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 (endret) Søtpotet er godt det men sliter med å få de crispy nok. Enten er de for seige eller så blir halvparten brent. Tips? Hva steker dere på i ovnen og hvor lenge? Aner ikke. Bestiller det bare når jeg er i USA Sikkert mulig at Google har svaret, evt Fox. http://www.layersofhappiness.com/extra-crispy-baked-sweet-potato-fries/ – Ellers vil jeg anbefale tynne skiver, bruk osthøvel! hvis du vil ha det sprøtt. Oså vil jeg anbefale kanal(cinnamon) over hele platen med søtpoteter, det har jeg lært i USA og det smaker sykt mye bedre enn salt. Endret 18. januar 2016 av Fox Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Så den gjelder for potetgull også, ikke bare pommes frites? Har brukt både ostehøvel og sånn skjæreskive til food processor men får ille resultatet til å bli noe bedre. Får vel eksperimentere litt med forskjellige steketemperaturer. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 (endret) Enda syk. Veldig mye mer lei der nå enn i helgen! Kanskje på tide å sjekke hva mannen i hvit frakk tenker snart. Har aldri hatt magetrøbbel så lenge før, så er litt usikker på om det er normalt eller ei. Noen med erfaringer fra 4-5 dager eller mer med dårlig mage? Endret 19. januar 2016 av Espp Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Har morbus crohn, så ja. Stikk til legen du. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Magevirus. Finnes de Som glatt varer opp mot uka. Legen er en fin ting! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Føffaen, ei venninne (med no vennegjeng) vant en eller annen konkurranse fra Hansa, og de skulle i utgangspunktet få en Amsterdam-tur eller noe. Litt usikker på akkurat hva/hvordan det var, men fikk en telefon i dag med tilbud om billetter til en Champions Leaguekamp. Hun var usikker på om det var semi- eller finale, men fy faen da. Hun er ikke fotballinteressert engang. Det blir isåfall hennes første fotballkamp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Føffaen, ei venninne (med no vennegjeng) vant en eller annen konkurranse fra Hansa, og de skulle i utgangspunktet få en Amsterdam-tur eller noe. Litt usikker på akkurat hva/hvordan det var, men fikk en telefon i dag med tilbud om billetter til en Champions Leaguekamp. Hun var usikker på om det var semi- eller finale, men fy faen da. Hun er ikke fotballinteressert engang. Det blir isåfall hennes første fotballkamp. Tilbud om biletter til CL-kamp i stedet for en Amsterdamtur? Eller billetter + tur? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Alt dekket. Tur, billetter, hotell, mat og drikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Finalen spilles jo i Italia, gjør den ikke? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Rart hva man kommer borti gjennom jobben. For 2 dager siden var jeg med på klientinstallasjon hos Tottenham Hotspur. Fikk titte rundt i hovedkontoret, gangene i stadioen og en hel del av treningsanlegget. Flyter greit med penger der ja. Bare systemet for å ta opp alt av video (hver spiller blir tracket i trening og sendt direkte til analytikere) var helvetes omfattende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå