Mr. President™ Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Vokste fort den tråden her gitt! Jupp. Allerede like mange sider på 1 uke som en viss klubbtråd her inne har på nesten 3 år 1 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Heter ikke kaffi på bokmål Litt snodig at du skriver omtrent alt på bokmål utenom kaffi som er nynorsk og/eller dialekt. Jeg nekter å skrive og si kaffi med feil vokal på slutten Ja, dialekt, men akkurat når det kommer til kaffi så ligger det visst innebygget i meg at det er med i. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 RollsTøys skal bare drite i kaffien din Knewt!!! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Nei, da smaker den nok ikke noe videre godt.... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Enig med Noctua der - tror ikke kaffien hadde blitt så god da Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Hei! Hvordan går det med folket her inne? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Tja. Visdomstann på vei ut, snufsete og antydning til øreverk. Ellers ok.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Enig med Noctua der - tror ikke kaffien hadde blitt så god da Har du prøvd? Kanskje du blir overrasket. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg må jo holde på min søte pingvin! EDIT: Har til og med tenkt på å bygge den inn i sleeven min Synes den er kul jeg, så det er bra at du beholder den! Jeg hater virkelig The Hangover. WHAT! The Hangover er jo genialt! Apropos film: Hvilke serier følger dere med på atm? Ser på disse: Person of Interest (sesong 2) The Walking Dead (sesong 5) Supernatural (sesong 10) Homeland (sesong 4) The 100 (sesong 2) How To Get Away With Murder (sesong 1) Person og Interest (Season 4) The Walking Dead (Sesong 5 halvferdig, starter igjen i februar) Game of Thrones (Sesong 5 starter i April) Sherlock (Venter spent på sesong 4 som skal komme en eller annen gang snart!) Homeland (Sesong 4) Breaking Bad (Sesong 5, skal se aller siste episode i natt) Skal starte på Vikings Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Hei! Hvordan går det med folket her inne? Her går det så bra! Har spilt Call of Duty i hele dag slik at jeg ikke har hatt tid til å sjekke Diskusjon.no før nå Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Dysfunctional: your Power in here is limited!! Prøv bare å spille off topic kortet her inne ? (det slås knallhardt ned på fotball Preik. Men det går på selvjustis stort sett) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Eg stod opp før ungene i dag for det begynte å bli vått i trusa..... Det er et av høydepunktene i livet når man har barn! Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Fint å begynne kl 10:00 på skolen på mandager! Endret 8. desember 2014 av Noctua. Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Finere å være student, så kan man velge selv når man står opp... (selvfølgelig derfor jeg stod opp 05.30 i dag... ) Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Haha Jeg blir det selv til neste år, begynner å bli lei påbygg.. :S mest fordi sosiologi- og historielæreren ikke burde vært lærere. Værste jeg har vært med på.. Og sosiologilæreren sier "da" veldig ofte, talte 52 "da" på 5min For et rot, skulle hatt en diskusjon.no app for tlf Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fikk en telefon 04:30 i morges (natt) av en svenske som hadde fått for seg at jeg var vakt i bygget hvor jeg jobber, noe jeg ikke var og aldri har vært. I døvende søvne prøvde jeg å forstå hva denne svensken ville frem til. Svensk har aldri vært så vanskelig å forstå. Stod like greit opp etter denne "episoden". Gjorde at jeg kjørte til jobb før rushtrafikken fikk satt seg. Deilig! Kom ekstra tidlig på jobb, men to-tre kopper med sterk kaffe gjorde susen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Dysfunctional: your Power in here is limited!! Prøv bare å spille off topic kortet her inne (det slås knallhardt ned på fotball Preik. Men det går på selvjustis stort sett) På grensa til on-topic det der!! Her må du unnskylde deg for å ikke være off-topic. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Ser at Idar Vollvik prøver å selge telefonnummeret sitt (45678910) for 10 mill. Lurer på hva jeg kunne fått for mitt.. Langt fra like enkelt, men fortsatt veldig greit å huske. 4100XYXY. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 Fett! ALDRI sett et telefonnummer med bokstaver! Det må da være verdt noen krone? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. desember 2014 Del Skrevet 8. desember 2014 (endret) Nja, litt trist.... Men er jo jul! Endret 8. desember 2014 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå