Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. januar 2016 Del Skrevet 11. januar 2016 Guro Fostervold var helt forferdelig. Rett og slett pinlig å se og høre på. Merkelig at så få har reagert på det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Dæven. Viasat har øket prisen fra 199 kr til 329 kr for Viaplay. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 What? Damn, der er seriøst dyrt det. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Tja, syntes det var litt brått, men så tenkte jeg over hvor mye TV2 tar i motsetning. Skal sies at dekningen til TV2 er mye bedre på PL, men CL, La Liga, Serie A etc etc til en billigere pris en TV2 er jo ikke dårlig. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Nei, når en ser på produktet man får for pengene er det vel greit, men jeg har ikke hørt noe som helst om det. 65% økning er ganske heftig! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Koster jo omtrent like mye med Viaplay i et år som et sesongkort på Old Trafford. Setter ting i perspektiv. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2016 Del Skrevet 12. januar 2016 Nå er ikke Serie A og La Liga verdt like for folk flest som Premier League heller. Så jeg er uenig at man kan sammenligne de to produktene. Man kan ikke glemme masse uinteressant dritt inn i en kanalpakke og bruke det til å forsvare den. Jeg ønsker meg kun CL fra Viaplay. Uansett, man får helt sikkert bedre tjenester enn viaplay som sender CL om man vil ha bedre kommentatorer, bedre panel og bedre dekning for en brøkdel. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Synes faktisk innholdet i sportspakken deres er bra jeg. Fordi om du kun vil se Chelsea, betyr det ikke at alle vil det. De har mye fotball i CL, Serie A, La Liga, Ligue 1, Eredevise, utvalgte kamper i Russisk liga og Primeira liga(Portugal). De har vel også noe golf om jeg ikke tar feil. I tillegg til stor fokus på amerikanske idretter med rettighetene til NHL, NFL og NASCAR. Etter et raskt søk har de faktisk håndballkamper også, med sendinger i både kvinners og mennenes CL og én Bundesliga kamp i håndball for menn i uken. Innholdet er jo forsåvidt ganske bra for 329 kroner. Forvaltningen av rettighetene er jeg dermed veldig kritisk til, men forhåpentligvis vil prisøkingen gjøre noe med dette. Hadde jeg skulle gått for en sportspakke i Norge hadde det nok blitt Viaplay, men har heldigvis skaffet meg noe annet enn TV2, Viaplay, Eurosport til å se akkurat det jeg vil ha. Mye mer forsvarlig pris til 329 for alt det der enn TV2 sin sportspakke. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Nei, men det er problemet. Jeg gidder ikke å betale for at du skal se på italiensk, spansk eller fransk fotball. Det får du betale for. Når Viaplay da belaster meg for at de ønsker å tilby deg mer, så blir pakken totalt uinteressant. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Er det noen som i det hele tatt kommer til å reagere den dagen flyalarmen går og er reell? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg springer alltid under bordet når alarmen går! Blir så redd så. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det er ikke flyalarm. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Nærmeste bomberom har vært forseglet lenge med beskjeden "bryting av seglet medfører straffeansvar paragraf ettellerannet". Damned if you do, damned if you don't. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Skiskyting klokken 14 på en onsdag kan man ikke klage på! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Skiskyting klokken 14 på en onsdag kan man ikke klage på! Jo... Hvordan forventer de at folk skal se på? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Skiskyting klokken 14 på en onsdag kan man ikke klage på! Jo... Hvordan forventer de at folk skal se på? For en som har fri er det ikke noe å klage over, kan forstå dere som er på jobb/skole tho. Endret 13. januar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Så du har fri og kaster bort tiden på skiskyting? Du var ikke særlig kresen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hvordan er det å kaste bort tiden sin på noen man interesserer seg i og synes er artig å se på? Store ord fra en som ser Manchester United 2 ganger i uken! 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det fins ikke én eneste person i verden som ser Manchester United to ganger i uka, i hvert fall ikke i vestlige land. Tortur er nemlig ulovlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå