Muggkaare Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 Jeg drikker cognac, ergo har jeg rett. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 Du er tydeligvis full. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 Artig å se en ronkefest til langrenn og handballjentene ja! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 Trådtittelen er utdatert. Trenger ny. Hva skal den hete? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 "Making a murderer", for en fuckings drittserie. Snakk om å kaste bort 10 timer av livet sitt. Faen er poenget med serien når han ikke blir frikjent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2016 "Making a murderer", for en fuckings drittserie. Snakk om å kaste bort 10 timer av livet sitt. Faen er poenget med serien når han ikke blir frikjent? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 (endret) Begynner på vårsemesteret i morgen. Det blir godt å komme tilbake til rutinene igjen! Endret 11. januar 2016 av Corporal Jenkinson Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Det blir hyggelig å få besøk. Det var ganske tomt på skolen forrige uke. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Mens alle andre begynner på jobb, begynner jeg nå på ferie. Mens alle andre hadde ferie, var jeg på jobb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Hakke hatt ferie på mange år.... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Er du så glad i jobb? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Neida, eg avspaserer så mye eg bare kan. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Guro Fostervold har fått sparken i Viasat pga. nedbemanning. Dette er positivt i mine øyne, nå mangler det bare noen til ut så kanskje det blir bedre å se på fotballen via dem. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 "Making a murderer", for en fuckings drittserie. Snakk om å kaste bort 10 timer av livet sitt. Faen er poenget med serien når han ikke blir frikjent? hvorfor gidde å se hele da? 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Hakke hatt ferie på mange år.... Blir vel vanskelig med ferie når man har dette hengende over seg http://e24.no/naeringsliv/seks-paa-tiltalebenken-i-sandefjord-innroemmer-straffskyld-i-jotun-korrupsjonssak/23594183 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 "Making a murderer", for en fuckings drittserie. Snakk om å kaste bort 10 timer av livet sitt. Faen er poenget med serien når han ikke blir frikjent? hvorfor gidde å se hele da? Kanskje fordi man må se hele for å finne ut at han aldri slapp ut? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Nei man kunne selvfølgelig googlet det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 11. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2016 Guro Fostervold har fått sparken i Viasat pga. nedbemanning. Dette er positivt i mine øyne, nå mangler det bare noen til ut så kanskje det blir bedre å se på fotballen via dem. Endelig, sier nå jeg. Hun har vært borte fra skjermen hele sesongen. Han nye duden er mye flinkere. Når man bor i Køben og forlanger å flys inn på Viasats regning fire ganger i uka så skjønner jeg at hun fikk sparken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå